parre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Jag skulle vilja heta psatiw egentligen för att mitt riktiga namn är så katastrofalt fult, men jag vågar inte byta för då kommer mamma bli upprörd och kasta ut mig (och jag bor hos henne trots att jag är 47), så jag kan alltså inte byta namn.*safe* FYP
Looseweak Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Är inte CM3-serien, dvs 99/00 och 01/02 den allra bästa? har för mig det iaf..
parre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Man ska inte ge sig in i hånmatcher man inte kan vinna. psatiw says: Se till att få ligga så kanske du mår bättre. psatiw says: Ah, just det, glömde att du fick nobben sist du försökte. Av Guldhatten. psatiw says: "Du får 1500? Jag är assnabb?" "Njjejeejjjj, jaaog KAAOOON bajja ijjjnte, injjjte mjeed dääääääääääääj" (med hennes gravt utvecklingsstörda tal) Hur ska man inte sitta och asgarva på jobbet åt det hånet?
Hjort Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Ja eller som att alla tror att jag heter Waggho... rätt störande Jag har alltid utgått från att det är en sammanslagning av "Waggon Hoe". Fråga mig inte varför. Förresten skulle ni tänkt på att inte kalla er något annat än ert riktiga namn på PF eftersom det nu för tiden är ett juridiskt bindande namnbyte.
Myssion Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Förresten skulle ni tänkt på att inte kalla er något annat än ert riktiga namn på PF eftersom det nu för tiden är ett juridiskt bindande namnbyte. Jobbigt att vara adde snoppskalle nu...
Macroman Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 ... Hur många var det som trodde att du hette "Johan Hjort" innan du bytte till "Hjort"?
FeelingThis Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Hur kan det inte hända? River (Board: 5s, 7s, Ac, 9c, 9s): Jag visar: Ks, 9h, Qs, As (kåk) Fi visar: 8s, Ah, 10s, 6s (färgstege)
parre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 I mina öron just nu: Magnus Uggla - Hand i hand. Den överlägset bästa jävla Ugglalåten alla kategorier någonsin. Vacker!
medaljören Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Hur kan det inte hända? River (Board: 5s, 7s, Ac, 9c, 9s): Jag visar: Ks, 9h, Qs, As (kåk) Fi visar: 8s, Ah, 10s, 6s (färgstege) Ja de kan man undra River (Board: 5c, 3s, Kh, 2d, 3d): Showdown: HERO visar: Ks, Kc (kåk) TURJÄVEL visar: 3c, 3h (fyrtal i treor)
parre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Hur kan det inte hända? River (Board: 5s, 7s, Ac, 9c, 9s): Jag visar: Ks, 9h, Qs, As (kåk) Fi visar: 8s, Ah, 10s, 6s (färgstege) Ja de kan man undra River (Board: 5c, 3s, Kh, 2d, 3d): Showdown: HERO visar: Ks, Kc (kåk) TURJÄVEL visar: 3c, 3h (fyrtal i treor) River: River (Board: Ac, As, Kh, Jd, Qc): Parre is all-in. SYNFITTA calls. Showdown: Parre shows: 8h 3d (One pair, Aces) SYNFITTA shows: Js 2c (Two pair, Aces and Jacks) SYNFITTA wins Parre's rent money with two pair, Aces and Jacks. JÄVLA SYNFITTOR!
FeelingThis Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 SYNFITTA wins Parre's rent money with two pair, Aces and Jacks. Vilket sammanträffande. Pengarna jag torska va också rentmoney! Jag börjar undra hur det kommer sig att det alltid är det?
parre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 SYNFITTA wins Parre's rent money with two pair, Aces and Jacks. Vilket sammanträffande. Pengarna jag torska va också rentmoney! Jag börjar undra hur det kommer sig att det alltid är det? Jag brukar variera mig - ibland förlorar jag även pengar som jag lånat till ockerränta med mina knäskålar som säkerhet. Omväxling förnöjer.
FeelingThis Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Skönt att man blir påminnd då och då varför man lirar på riggade SvS. Fi: "Jag hade ju färg!!" Jag: "Det låg bara 2 spader" Fi: "Men jag hade ju 3 på handen!!" Jag: "Okej...konstigt!"
Myssion Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Åh, najs, andra gången jag är citerad i en PF-signatur. EDIT: Vem sjutton är guldhatten??
ziddax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 EDIT: Vem sjutton är guldhatten?? Jag undrar också. Clearify, please!
Othello Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Får man skitkort skall man skitkort spela. Sådana är reglerna. Full Tilt Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $1/$2 6 players Pre-flop: (6 players) Hero is UTG+1 with UTG raises to $4.5, Hero calls, CO calls, 2 folds, BB calls. Flop: ($19, 4 players) BB checks, UTG checks, Hero bets $9.5, CO raises to $19, 2 folds, Hero raises to $76, CO calls. Turn: ($168, 2 players) Hero is all-in $94, CO calls. River: ($356, 1 player + 1 all-in - Main pot: $356) Hero shows CO shows Hero wins the pot ($356) with a straight, Nine high and feels pretty good about himself.
psatiw Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Men LOL. Guldhatten har en för tight röd topp, i vilken hennes bröst får formen av brödlimpor. Hon sjunger Carola i din lokala kareoke-bar, pratar med en släpig, lätt sluddrande röst och dansar tango för att akompanjera sången. Och bär guldhatt. Och har alltså nobbat Parre, trots att han erbjöd henne betalning för att få ligga. Det trodde jag alla visste?
ziddax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Men LOL. Guldhatten har en för tight röd topp, i vilken hennes bröst får formen av brödlimpor. Hon sjunger Carola i din lokala kareoke-bar, pratar med en släpig, lätt sluddrande röst och dansar tango för att akompanjera sången. Och bär guldhatt. Och har alltså nobbat Parre, trots att han erbjöd henne betalning för att få ligga. Det trodde jag alla visste? aaaah. I mina uppväxttrakter kallades hon päronet. Men nu är jag med. Starkt jobbat, Parre
Hjort Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Får man skitkort skall man skitkort spela. Sådana är reglerna. Nu tycker jag allt du är lite OT som börjar posta HH och grejer.
Othello Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Nu tycker jag allt du är lite OT som börjar posta HH och grejer. En gång i livet.
Othello Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Bra titel på ett spel från '82: Communist mutants from space. Firefox 2 har släppts. Någon annan som har problem att logga in på PF med den browsern? DVDer där folk röker kan få varningsskyltar. Jag röker inte, har aldrig gjort det, men det får väl räcka med moralpanik snart. Får väl rekommendera filmen "Thank you for smoking istället".
EL_FishkO Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Firefox 2 har släppts. Någon annan som har problem att logga in på PF med den browsern? har de tagit bort scrollfunktionen i adressfönstret eller vad är det frågan om?
eyedol Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Har nu uppgraderat till FF2, inga problem med att logga in. Kör dock med autoinloggningen.
Recommended Posts