lost Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Kan inte alla ni highrollers som hänger på pf skriva hur stora bankrullar ni har och vilken nivå ni spelar på? Citera
Sylwester Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ute efter den som har mest pengar avsatt för poker. Hjälp! Citera
thefman Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Kan inte alla ni highrollers som hänger på pf skriva hur stora bankrullar ni har och vilken nivå ni spelar på? Jag är ute efter den som har mest pengar avsatt för poker. Eventuella inloggningsuppgifter kan vara av intresse också. Citera
Tjocko76 Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ute efter den som har mest pengar avsatt för poker. Hjälp! Spelar ingen roll om du är kille eller tjej....meningen låter inte helt bra Citera
lost Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 haha, får nog ändra den där meningen! Citera
rosen Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19500&highlight=storlek+bankrulle sen finns det fler med tankar om hur stor rullen bör vara mm, antar att den tråden är bäst om du ska göra ett bedrägeri Citera
Gummo Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Det är även av intressa hur långa kukar ni har. Så lägg upp svaren enligt: Namn: Spelar på: Spelar: Bankrulle: Längd avslappnad: Längd spänd: Citera
Macroman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Längd spännd Det heter väl erigerad...? Citera
lost Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 måste vara det mest misslyckade topic-skapandet i pf-historien Citera
Narkissoz Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Längd spännd Det heter väl erigerad...? Nja Citera
ski_punk Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Längd spänd: Hahaha "Vänta lite gumman, ska bara få kuken i spänt läge!" Citera
Macroman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Längd spännd Det heter väl erigerad...? Nja Jag tolkar det som att han menar: Längd: spänd Dvs längden i erigerat tillstånd. Jag är dock osäker om man kan sätta likamedstecken mellan spänd och erigerad eftersom jag aldrig hört uttrycket förut. Citera
gdaily Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Den här tråden har ballat ur totalt. Om ni vill ha den upplåst så får ni PMa mig med varför... skriv långsamt för jag är trög och fattar dåligt Citera
Recommended Posts