robster80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Ni som har problem med att ansluta till flertalet pokersajter, vad har ni för internetleverantör? spray Citera
SweCyrus Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 haha stars funkar med mitt 3G-kort från 3... men som sagt inte med mitt comhem. Citera
scouserandy Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 telia fucked Funkar varken på ipoker eller prima Citera
komlmogorov Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 ComHem jeflas hos mig Citera
scouserandy Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Jaha vad fan skall man göra nu då? Sova? Citera
Mjonasson Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Kör Glocalnet, samma problem med FTP, UB och Party. Citera
armis80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Kan inte logga in på Bodog. Har Bredbandsbolaget som leverantör. Vad i kan det här bero på? Man läste på text-TV för några veckor sedan att Bosse Ringjävlaholm ville spärra vissa IP-nummer så att svenskar inte skulle kunna spela poker på utländska sajter. Men det kan väl inte ha verkställts? Citera
jw1700 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Jag har Telia (företag, om det nu mot förmodan skulle ha någon betydelse). Hos mig funkar Party, Stars och Ultimate Bet. Övriga som nämnts i tråden har jag inte nedladdade. Citera
stockdum Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Party, stars, full tilt, ongame och paradise funkar bra för mig. Sunet som "leverantör" Självklart. Det är ju SUNET. /nätverksdetaljen EDIT: De som har trassel bör felanmäla till sina "upstream providers" så att det kan fixas + att fler på forumet får reda på vad som hänt. Med andra ord. Be att få en RFO (request for outage). Det brukar få (oss) ISP:er att jobba lite extra. Citera
RG Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Det kan faktiskt vara nagot stort i gorningen. Jag har last tidigare om att man inte bor ha mycket $$$ pa am. sajter da de helt plotsligt kan stangas ned pga lagar m.m. Hoppas nu inte det blir nat storstrul av det har... Citera
wallenberg79 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 jag hade då inga som helst problem att komma in på Party Citera
marcusl Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 det är 23000 spelare inloggade på stars, har spelat hela morgonen funkar fortfarande finfint.. Citera
armis80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 jag hade då inga som helst problem att komma in på Party Party är numera europeiskt. Problemet verkar gälla amerikanska sajter. Med detta menas att Partypoker har i alla fall licens i Europa, till skillnad från många sajter som nämns i tråden. (Lägger till detta för att slippa bli attackerad av dryghetsmaffian ) Citera
stockdum Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 det är 23000 spelare inloggade på stars, har spelat hela morgonen funkar fortfarande finfint.. Tala gärna om vilket nät (bredband för en del) ni sitter på. Jag, säkert fler, kanske kan hjälpa till lite och se vad som är fel då. Citera
rob72 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Fick svar från NoblePoker (iPoker): "... The problem you are experiencing is as a result of a temporary connection error with our game server. We request your patience in this matter, and kindly ask that you wait 2 hours before attempting to login to your Noble Poker account. The connection error should be resolved by this time, and you should not have any further login problems. However, if for some reason the problem persists please notify us so that we may further investigate the matter. ..." Det känns som ett standardsvar till de som har problem att logga in snarare än en förklaring på problemet från deras sida. Citera
Doc Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Bredbandsbolaget + Party strular. Fan nu börjar abstinensen sätta in. Undrar om man skall ta fram kortleken och skåpspela en patiens eller trycka in veckopengen på en B2B-sajt. Party kom tillbaka Citera
stockdum Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Det verkar som om Stars strular på grund av nätuppdateringar (pokerstars.com alltså). De andra vet jag inte just nu. Citera
scouserandy Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Älskar när det direkt börjar anas ugglor som får kläder bara för att man inte kan logga in på pokersiten. Det kan aldrig vara något naturligt fel utan det är alltid någon lömsk konspiration bakom. Citera
robster80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Prima och Fulltilt funkar Citera
Recommended Posts