Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur gör man för att ta bort de jätteirriterande popupmeddelandena?

 

Popupmeddelandena klickar man på Ok för att stänga och då försvinner de. Och för att redan nu besvara nästa fråga så, ja, vi jobbar på att få fram tidsbestämda pop-up som försvinner av sig själva men just nu får man klicka på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja,,

tänkte bara höra om nån har koll på detta..

jag festade sönder kortet jag gjort min insättning hos ladbrokes med, och har nu fått mitt nya och skulle fylla på mitt konto litegrann.

men för att kunna byta kort ville dom att jag ska skicka in foto på fram/bak på mitt nya kort, foto på mitt ID, foto på ett kontoutdrag....

ok att det är ett stort o seriöst företag men ändå, är detta safe?,,

och om ja vilket jag tror, hur lång tid tar det innan jag kan sätta in/ta ut med mitt nya kort?

 

(och varför kan man inte använda både neteller och kort som in/ut-betalning?

eller är det bara jag som är senil o inte fattar hur man gör?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om du vill ha svaret från mig angående detta då du kanske främst är ute efter någon annans erfarenhet snarare än mig som arbetar där men det är mycket säkert att skicka in och så snart som vi verifierat så kan du använda det nya.

 

Anledningen till att man inte kan ha båda är av rena säkerhetsåtgärder. Det är bra mycket enklare att "tvätta" pengar genom stulna kort och så vidare på det sättet och vi har valt att tackla det på detta sätt. Du är alltså inte senil, om det hjälper.

 

Rickard

 

 

tja,,

tänkte bara höra om nån har koll på detta..

jag festade sönder kortet jag gjort min insättning hos ladbrokes med, och har nu fått mitt nya och skulle fylla på mitt konto litegrann.

men för att kunna byta kort ville dom att jag ska skicka in foto på fram/bak på mitt nya kort, foto på mitt ID, foto på ett kontoutdrag....

ok att det är ett stort o seriöst företag men ändå, är detta safe?,,

och om ja vilket jag tror, hur lång tid tar det innan jag kan sätta in/ta ut med mitt nya kort?

 

(och varför kan man inte använda både neteller och kort som in/ut-betalning?

eller är det bara jag som är senil o inte fattar hur man gör?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Popupmeddelandena klickar man på Ok för att stänga och då försvinner de. Och för att redan nu besvara nästa fråga så, ja, vi jobbar på att få fram tidsbestämda pop-up som försvinner av sig själva men just nu får man klicka på dem.

 

ett önskemål då, sätt in en funktion i klienten där vi som aldrig spelar turneringar kan kryssa för att vi inte vill ha dessa popuper. skulle uppskattas oerhört!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man kör med miniview på ladbrokes klienten kommer bettingfönstret över personerna som sitter längst ner till höger. Detta är jätteirriterande då man inte vet vad personerna har i stacken. Går det att åtgärda på nå vis?

 

håller, stör mig också på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man kör med miniview på ladbrokes klienten kommer bettingfönstret över personerna som sitter längst ner till höger. Detta är jätteirriterande då man inte vet vad personerna har i stacken. Går det att åtgärda på nå vis?

 

Ja, vi är medvetna om att det är så. Och ni är inte ensamma över att vara irriterade över det. Ändå sedan jag startade här så har jag sett det problemet, inte vart här så länge kanske man ska säga också. Det finns med på nästa uppdatering som tyvärr har dröjt men nu är på gång snart. Ledsen att ni ska behöva stå ut med det men det är Microgaming som inte har kunnat åtgärda det än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vi är medvetna om att det är så. Och ni är inte ensamma över att vara irriterade över det. Ändå sedan jag startade här så har jag sett det problemet, inte vart här så länge kanske man ska säga också. Det finns med på nästa uppdatering som tyvärr har dröjt men nu är på gång snart. Ledsen att ni ska behöva stå ut med det men det är Microgaming som inte har kunnat åtgärda det än.

 

Skönt att höra. Även jag tycker det är ruskigt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att höra. Även jag tycker det är ruskigt jobbigt.

 

Japp, det är inte en optimal situation att sitta i. Jag tog tag i saken och kollade upp det med utvecklarna i UK och kan meddela att det inte kommer med i näösta release men de lovar att fixa det till den efter den. Som det tyvärr inte finns något datum på men det ska inte behöva ta allt tid i världen heller. Kanske kan vi också då få stava Casino med C istället för dagens Kasino. Man måste ha lite humor i det här också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker mini view är helt VÄRDELÖST, man ser inte ett jävla skit och man blir bara förvirrad, lättare att spela med överlapp istället.

 

Joo jobba på "microfånarna", be dom att fixa samma lösning som B2B, party och Stars har. Med ställbar storlek på borden. DET är svinbra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker mini view är helt VÄRDELÖST, man ser inte ett jävla skit och man blir bara förvirrad, lättare att spela med överlapp istället.

 

Det där är en vanesak. Jag tyckte inte heller om den till en början, men nu kan jag inte tänka mig att spela i vanlig view.

 

Jag hoppas verkligen att microgaming behåller miniview även om fönstren blir skalbara i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det står i regler och villkor på varje enskild bonus hur lång tid det tar. Det är oklart vilken bonus som du menar och jag kan inte säga direkt vad det är på din. Ofta kan bonusen ha kommit in utan att man märker det och det kontrollerar man i Playcheck genom att välja last 10 admin events i advanced view.

 

Om man inte fått sin bonus i tid så kan man såklart ha missat någon del av reglerna eller inte kvalificerat sig helt ut. Maila eller ring kundtjänst så hjälper de dig direkt med detta. Mailadressen är kundtjanst@ladbrokespoker.com och numret är 08 5016 3615.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick först inget svar på mailet.

Fick detta igår, men inga pengar:

 

"Hej Erik,

Tack för ditt e-mail.

Dessvärre har vi haft vissa problem med vår kravsida. Vi kommer nu kräva

bonusen åt dig manuellt och den bör krediteras ditt konto innan

morgondagen.

Ta gärna kontakt med oss igen om det är något mer du undrar över."

 

 

Mitt användarnamn är crocodile6, skulle vara tacksam om du kollar vad det sitter i? Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått någon uppfattning vad som händer?

Om de dröjer mer än 30 dagar får jag inga pengar eller?

Har inte heller hittat vart eller hur man postar sin profil? Borde vara en lättare fråga som går att besvara. Handlar i och för sig bara om 50 för profilen men hade varit en rolig grej att veta.

Tack på förhand/Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...