Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Priserna har skickats idag till de som skulle ha dem.

Markerset plus en överraskning är på ingående :)

Beklagar på mina bara knän att de har dragit ut på tiden och att vi har varit usla med informationen.

Spöstraff på mig.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Mitt har fortfarande inte kommit trots att jag PM:at en extra gång om adress på begäran av Partypoker. Någon annan som fått? Börjar tycka att tjatet runt detta inte står i proportion till ett markerset, å andra sidan kanske överaskningen är riktigt bra?

Postad
Hej,

Priserna skickades ut förra veckan. Jag såg det med egna ögon.

Är det NÅGON som har fått sitt paket?`

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Har ni något trackning nummer eller shipping nummer eller liknande? Då kan du ju kolla själv vart grejerna befinner sig.

Postad
Idag kom tröstpriset!

Jag blev positivt överaskad av "överaskningen". För nyfikna kan jag berätta att det var boken Hold'em för avancerade spelare.

Värt att vänta på, tack Partypoker! :D

fast nu förstörde du ju överraskningen för de andra.. :P

Postad

Äsch då, jag fick paketavin i torsdags!

Jag som hoppades att det skulle vara försenat ytterligare för den där extra presenten som du utlovade, PP. Men den kanske bara gällde kvinnliga spelare? ;)

Postad

Mitt ligger och väntar på macken, ska ta och hämta ut det idag tror jag!

Jag tror att PPs hot om att komma och dansa naken fick posten att skynda på sig. Eller ja, om man med "Endast iklädd partypoker keps" menar naken.

Postad

Paketet kom idag, innehållande pokerlåda + Hold em med små insatser (Miller, Sklansky, Malmuth). Frågan är om man bör ta åt sig åt att dom andra fick typ, Hold em for advanced players och jag får lowstakes boken ;)?