Blattanfejan Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Priserna har skickats idag till de som skulle ha dem.Markerset plus en överraskning är på ingående Beklagar på mina bara knän att de har dragit ut på tiden och att vi har varit usla med informationen. Spöstraff på mig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Mitt har fortfarande inte kommit trots att jag PM:at en extra gång om adress på begäran av Partypoker. Någon annan som fått? Börjar tycka att tjatet runt detta inte står i proportion till ett markerset, å andra sidan kanske överaskningen är riktigt bra? Citera
ickan Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Jag har inte heller fått något paket. Skickade PP det med containerbåt tro? Citera
PartyPoker Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Hej, Priserna skickades ut förra veckan. Jag såg det med egna ögon. Är det NÅGON som har fått sitt paket?` Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Blattanfejan Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Hej, Priserna skickades ut förra veckan. Jag såg det med egna ögon. Är det NÅGON som har fått sitt paket?` Med bästa hälsningar, PartyPoker Har ni något trackning nummer eller shipping nummer eller liknande? Då kan du ju kolla själv vart grejerna befinner sig. Citera
PartyPoker Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Nej, men det verkar som att de har gått via ett bolag i Sverige och de ska ha ett trackingnummer. Kollar upp det. Känns som lite Neverending Story... Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Blattanfejan: Ditt paket har skickats. Har kollat personligen med logistiken och du kommer att få ett trackingnummer i morgon av mig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
ickan Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 AAhh... ett paket nästan spårat... hur ligger mitt till då? Edit: Ojj, såg just att jag fått PM. Spännande. Citera
Blattanfejan Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Idag kom tröstpriset! Jag blev positivt överaskad av "överaskningen". För nyfikna kan jag berätta att det var boken Hold'em för avancerade spelare. Värt att vänta på, tack Partypoker! Citera
Brumpa Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Idag kom tröstpriset!Jag blev positivt överaskad av "överaskningen". För nyfikna kan jag berätta att det var boken Hold'em för avancerade spelare. Värt att vänta på, tack Partypoker! fast nu förstörde du ju överraskningen för de andra.. Citera
PartyPoker Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Brumpa: Säg inte det du Tror att böckerna skiljer sig lite åt mellan paketen. Men är så klart inte säker... Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
ickan Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Äsch då, jag fick paketavin i torsdags! Jag som hoppades att det skulle vara försenat ytterligare för den där extra presenten som du utlovade, PP. Men den kanske bara gällde kvinnliga spelare? Citera
PartyPoker Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 ickan: Nej, den gällde bara manliga spelare Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
SunTzu Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Mitt ligger och väntar på macken, ska ta och hämta ut det idag tror jag! Jag tror att PPs hot om att komma och dansa naken fick posten att skynda på sig. Eller ja, om man med "Endast iklädd partypoker keps" menar naken. Citera
ickan Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Naken??! O ve och fasa, jag är glad att det inte var mer försenat då! Citera
SunTzu Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Paketet kom idag, innehållande pokerlåda + Hold em med små insatser (Miller, Sklansky, Malmuth). Frågan är om man bör ta åt sig åt att dom andra fick typ, Hold em for advanced players och jag får lowstakes boken ? Citera
Recommended Posts