Gå till innehåll

sevenfeet, $1k i veckan under en termin!


sevenfeet

Recommended Posts

Dags för comeback!

 

Jag fick ta en rejäl käftsmäll från fru fortuna under februari, inget funkade, utdragningarna haglade, bluffarna var sällsynt feltajmade och paranojan började smyga sig på. Dels för att början på svackan inträffade precis vid månadsskiftet (kändes som att jag var schemalagt för att gå dåligt med start 1:a feb... ;) ), dels för att jag fick kommentarer från spelare lite då och då om att de läst min dagbok här. Jag hade ju ibland ganska ingående beskrivit mitt tänk och hur jag spelade särskilda händer, det tillsammans med att jag fick storpisk satte helt klart griller i huvudet på mig även om förlusterna oftast inte berodde på att jag blev utspelad utan snarare på en ovanligt tät fördelning av händer som var som gjorda för att torska doolares. När svackan hållit i sig i ett par veckor så medförde det att jag började spela sämre också, det är svårt att hålla spelet på topp när man börjat förvänta sig att få pisk... gissar att vissa känner igen sig.

 

Jag slutade i princip att bluffa på både på NL och FL, och det vet vi att det håller ju inte. Försökte mig på olika fancyplays som visst kan funka i bra lägen men jag saknade självförtroende och tajming vilket gjorde att det mesta backfired (svenskt ord för det någon?). Det sämre självförtroendet gjorde också att jag många gånger släppte bra blufflägen och satt och svor åt mig själv efteråt. Andra halvan av feb drog jag ner rejält på spelandet och tog tom en 4-5 dagar helt off. Efter det gick det lite bättre men jag kände ändå att spelet inte var vad det borde vara, jag hade en vecka där jag plussade mellan $0,5k-$1k men när jag räknade efter vad det skulle blivit om jag inte hade haft fantastisk tur i rätt lägen blev jag mörkrädd. Jag skulle ha backat! Jag hade gjort flertalet stora dåliga bluffar och blivit räddad av 2-5-outare på river. Flera gånger hade jag ställt in på hålstegar, underpar, färgdrag osv och fått hjälp av korten, inge vidare mao. Känner på mig att jag blev en hatad tomte mer än en gång. Kan väl erkänna att det var med skräckblandad förtjusning jag gjorde alla de där stygga utköpen, hehe. :oops:

 

Jag nämnde i min senaste post, då jag meddelade att jag slutade med dagboken, att jag börjat jaga resultat. Jag tappade fokus och då jag inte fick action på mina bra händer blev det särskilt lockande att vara med i de potter som svällde lite, alltför ofta utan torrt på fötterna dock. Svackan drog ut på tiden ända in i början på mars och jag insåg att jag var tvungen att börja spela A-game igen och rida ut svackan utan tanke på resultat. Det finns ju trots allt bara ett bästa sätt att ta sig an det här spelet och det är att spela varje hand och situation på bästa sätt utifrån omständigheterna, sen om resultatet inte motsvarar ditt spel är det bara att härda ut. Vet du att du spelat bra är det inte mycket att göra åt om inte resultaten visar sig, det som är det svåra då är att inte börja ändra sitt egentligen vinnande spel. Tror att detta var den 4-5:e riktiga svackan i min poker-"karriär", och jag har tydligen ännu inte lärt mig det...

 

 

Jag har summerat mina vinster hittils i år och jag ligger nu på just över $10k. Målet för dagboken (iaf förut) var ju $1k/v och då det nu gått ca 13 veckor av året ligger jag inte så j*vla illa till ändå. Ta i trä. Men kurvan kunde gärna varit jämnare... jan +$7k... feb -$1-1,5k... sista veckan +$2k. Vanligt kneg med månadslön har definitivt sina fördelar, ITM den 25:e, inga undantag. Men det blir inge av med det på ett tag iaf :D:D

 

Börjar rapportering efter nästa session, spelat riktigt bra sista veckan så jag är sugen som f*n på att rocka loss vid borden. Varit krasslig idag med ihärdig skallebank (kan väl kanske tillskrivas besöket på Svenssons Korridor igår...) och hoppas att jag slipper ta över flickvännens enveckasförkylning. Nu dags för Swedish Poker Challenge på TV.

 

Wish me luck fellaz!

 

/7ft. - Back, although never actually gone...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 136
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska försöka släppa tankarna på $1k/v och spela så avslappnat som möjligt istället. Målet jag satte upp förut var bara möjligt om jag kunde få in minimum 15h i veckan, gärna mer, det har inte varit möjligt alltid och kommer så inte att vara framöver heller. Ska försöka hålla reda på antal timmar spelade istället, vilket borde vara mer intressant, dock vill jag inte sätta upp något mål för $/h, nu bara kör jag istället!

 

Dag 1 - ~5,5h - +$600

*Spelade knappt 1h till efter att jag postade denna igår, +$200 till alltså

 

Började dagen riktigt knackigt med att slaska bort ett helt inköp på PL200, mycket tveksamt spel från mig. Jag hade KQ, på floppen QJT, ingen hjälp. Handen involverade en shortstack som ställde till det lite men jag har egentligen inga ursäkter, dåligt spel!

 

Efter det flöt det på bra och jag var ikapp ganska snart, ett PL200 bord blev SH med 3 spelare under en bra stund och hittade KK på knappen. Bettar pott $7, re-raisad till $20 av SB. Jag höjer pott till $71 och får syn. Här räknade jag med att bli re-rasad igen av AA så jag var inte så orolig när floppen kom 6:a hög. Check från fi, jag bettar pott $142, han går all-in för nästan lika mycket till, jag synar. Han visar JJ och jag tackar så mycket för potten på $697! (han startade handen med ~$350 och jag täckte honom)

 

I övrigt lyckades jag gå back 25bb på ett 5/10 FL-bord, utdragen en masse och ingen action när jag väl hade riktigt bra händer. Spelade lite 10/20 också och det gick ganska bra, plus 2-300 där. För att summera kan jag väl säga att som vanligt spelade jag lite för länge i ett sträck, tappar koncentrationen och börjar slaska lite väl mycket. Ingen katastrof idag dock. Plus runt $2,5k senaste veckan känns riktigt bra och är nöjd med spelet, hoppas det håller i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 2 - ~2h - -$400

 

Gick inte bra idag, spelade för passivt på PL och NL. Vet inte om det berodde på dålig gnista eller kassa kort. Förmodligen en kombination. Igår fick jag säkert AA 15 ggr om inte mer, idag kanske 3-4, snittet borde väl ligga någonstans däremellan. Detsamma gällde för KK och QQ, betydligt glesare idag. Inga lätta pengar över huvud taget idag, ingen dubbling på något bord på ca 2h är ovanligt, massvis med kniviga situationer i stil med floppat set och sen fyller brädan på med 4 till färg eller stege. Som sagt ingen dubbling, men torskade heller aldrig ett helt inköp i en hand, det var alltså bara långsam förblödning som var melodin idag, så jävla tråkigt såna sessioner.

 

FL gick jag break even på 10/20, borde vunnit en del då jag lyckades hitta iaf 2 bord med ganska veka spelare. Låg också plus en 2-300 ganska länge men sen fick jag pisk två händer i rad som kostade en del.

Första var med AA när en kille i mittpos höjer först in preflop, jag tre-bettar ur SB och bara vi ser floppen som kommer 873 rainbow. Cap på flop, 3 bets på turn som kommer en 8:a till och sen betalar jag bara av honom ett bet på river. Vad han hade?? jo... pocket 77, didn't see that coming... Handen efter blev inte lika dyr men jag tappade lusten då mina QQ fick stryk av en ensam fi som träffar Esset på turn med sina A5s. Floppen var med en K och gav honom inget annat än back-door färgdrag, surt. Jag hade naturligtvis höjt preflop (iofs på knappen men ändå), bettade flop och turn men han tänkte inte försvinna tydligen så jag blev tvungen att checka river bakom honom. Ingen big deal denna handen kanske och jag har inget emot tomtar vid bordet, tomtar som träffar däremot...

 

Sen hade jag den här roliga handen också:

 

$10/$20 Hold'em - Tuesday, April 05, 03:11:16 EDT 2005

Table Class Dismissed (Real Money)

Seat 7 is the button

Total number of players : 9

Seat 1: JONNYBONES5 ( $344 )

Seat 2: MMGC73 ( $753.5 )

Seat 4: PMania ( $100 )

Seat 5: redfeline ( $378.5 )

Seat 6: Zarock ( $1107.5 )

Seat 7: jyl21 ( $422 )

Seat 8: samfang ( $165 )

Seat 9: Jessica789 ( $633 )

Seat 10: sevenfeet ( $500 )

Jessica789 posts small blind [$5].

sevenfeet posts big blind [$10]. << jag är bb

 

** Dealing down cards **

Dealt to sevenfeet [ Td Qh ]

JONNYBONES5 folds.

MMGC73 folds.

PMania folds.

redfeline folds.

Zarock folds.

jyl21 raises [$20]. << knappen raisar som vanligt när ingen öppnat potten

Jessica789 folds.

sevenfeet calls [$10]. << QTo duger till att försvara min bb

 

** Dealing Flop ** [ 2d, 4s, Qd ]

sevenfeet checks.

jyl21 bets [$10].

sevenfeet raises [$20]. << testar honom med en raise

jyl21 raises [$20]. << mothugg säger inte allt för mycket då han säkert vet att jag testar honom, skulle lätt 3-betta med AK, A5, JJ, TT två ruter osv

sevenfeet calls [$10].

 

** Dealing Turn ** [ 4c ]

sevenfeet bets [$20]. << Här bettar jag ut för att tvinga honom att folda överkort, kanske lägger mig mot raise här, vet inte

jyl21 calls [$20].

 

** Dealing River ** [ Ks ] << jävla skitkort, men måste se ner handen

sevenfeet checks.

jyl21 bets [$20].

sevenfeet calls [$20].

jyl21 shows [ Kc, Tc ] two pairs, kings and fours. << jahapp, men va i helvetes j*vla "#%&/"¤%/#"/!!!

sevenfeet doesn't show [ Td, Qh ] two pairs, queens and fours.

jyl21 wins $182 from the main pot with two pairs, kings and fours.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Varning för gnäll och badbeat-snack *

 

Ok, nu har jag nypt mig blå i armen men inte fan vaknar jag. Måste ju tyvärr betyda att jag redan är vaken. Gick rejält på pumpen idag, All Time Low faktiskt. Något måste ha varit allvarligt fel med mig idag för så mycket back som det blev ska det inte kunna bli. Noll och ingen action på mina händer, fick slita för varje $$ som skulle åt mitt håll medan motspelarna fick för sig att syna ungefär bara just de gånger som jag stenbluffade eller som leken var lagd att spela dem i händerna. Tror en del kan tillskrivas att jag kör många bord faktiskt, har ju funkat tidigare men idag märkte jag att jag nog tappade en hel del på att inte ha tillräcklig uppmärksamhet på vissa bord. FL var mest katastrof, 3 bord 10/20, torsk över $900. Uppskattar det till ca 12-15 AK-AQ som totalmissade floppen, lösa bord också så det var bara att lägga ner vid miss. Räknar vi in AJs, QJs, KQs och blev det inte många fler träffar heller. Vet att jag tog en turn med AK på floppen JTx, fångade ett A på turn men var då förstås halvdöd mot triss i Tior. Sista AK jag spelade träffade faktiskt, floppen kom A63 regnbåge, men tyvärr satt killen direkt efter mig, som var först in efter min preflop-höjning, och tryckte på A6s. Spelade runt 14-15% floppar, uppskattar det till att jag fångade nåt spelbart, alltså toppar eller hyfsat drag, kanske 10%, satte INGET drag! Alla uppskattningssiffror bör naturligtvis tas med en nypa salt efter att man gått så här dåligt men noll (0) är ganska lätt att hålla koll på...

 

PL, NL var inte mycket bättre det, som tur är finns det mer att hämta där genom att stjäla och man behöver inte lika mycket hjälp från leken. Däremot kan man fortfarande bli rejält knullad av leken vilket jag fick veta med besked.

 

***** Hand History for Game 1852909539 *****

$200 PL Hold'em - Wednesday, April 06, 05:49:23 EDT 2005

Table Table 36627 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: Alepson ( $147 )

Seat 2: mcp911 ( $154.85 )

Seat 3: se7enfeet ( $261.15 )

Seat 4: rdummy ( $413.15 )

Seat 6: Piedestal ( $249 )

Seat 7: rrlofty ( $399.6 )

rdummy posts small blind [$1].

Piedestal posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ 7h 7d ]

rrlofty folds.

Alepson folds.

mcp911 raises [$7].

se7enfeet calls [$7].

rdummy folds.

Piedestal calls [$5].

 

** Dealing Flop ** [ 6d, 9h, 7c ] <<sätter ett set, najs

Piedestal checks.

mcp911 bets [$20.9]. <<han bettar ut pott, jag sätter honom på överpar och tänker inte slöspela den här floppen

se7enfeet raises [$83.6]. << pott-höjning

Piedestal folds.

mcp911 calls [$62.7]. <<tack för den, nu måste han ju sitta på överpar, 99 skulle han ställa in annars är han dum

 

** Dealing Turn ** [ 8s ]

mcp911 checks.

se7enfeet bets [$70]. <<Jaja, in med resten, kan inte folda nu ändå om jag nu skulle haft en tanke på det

mcp911 is all-In [$64.25] <<Såja, var snäll tomte och betala av nu

 

** Dealing River ** [ Qs ]

se7enfeet shows [ 7h, 7d ] three of a kind, sevens.

mcp911 shows [ Td, Ad ] a straight, six to ten. <<Godnatt sally, jag blir så trött

se7enfeet wins $5.75 from side pot #1 with three of a kind, sevens.

mcp911 wins $314.7 from the main pot with a straight, six to ten.

 

Spelar lite på gränsen ibland också men mestadels är jag före när degen åker in. Tryckte All-in ca $175 med KJo på en KsJd8d-flopp, två killar hade pyntat $15 vardera och jag ville ta hem potten där och då för det fanns för mycket äckliga drag ute. Här kan man väl resonera som så att det var dumt eftersom det enda som synar är en bättre hand men jag var av diverse anledningar hyfsat säker på att det inte fanns någon sådan ute. Fick iaf syn här av KdQd, vilket ju var det bästa som kunde hända om jag nu mot förmodan var tvungen att få syn. Naturligtvis klonkar han en ruter till redan på turn bara för att han ska slippa svettas. Bara knapp favorit mot hans 12 outs men ändå...

 

Tilt?? Njaaaeoo, jag vet inte riktigt. Ett par hundra av dagens förlust kan säkert tillskrivas någon typ av iaf semi-tilt. Lade ner nyss efter ett par riktiga styggingar då jag kände att jag var på väg att steama till ordentligt. Tack och lov tror jag inte att jag är den personlighetstypen som kan gå på full tilt och hiva iväg högar med pengar på nolltid. Sitta och blöda iväg typ 10 lax under 4-5 timmar är dock tydligen inga problem :roll:

 

Någon frågade om jag inte borde kunna gå upp i nivå med min rulle. Tror jag väntar med det, tack. Rullen är inte heller så stor som man kan luras att tro om man bara summerar ihop dagboken eller nåt sånt. Jag har plockat ut nästan $6k i år och efter dagens bravader har jag väl ungefär lika mycket kvar i rullen så jag lugnar mig ett tag. Sitter alltså på ca 3000bb för $1/$2 PL/NL vilket ju är det allmänt rekommenderade och det jag trivs bra med också.

 

Vet inte om ni följt diskussionen i swede_'s dagbok men det som är hett där just nu är ju att några uttryckt saker i stil med "din jävla turgubbe, du kommer gå gul" osv osv. Taktlöst sätt att uttrycka sig som inte döljer bitterheten för fem öre. Anledningen till att jag tar upp det här är att så många i den tråden gjort hackmat av de som uttryckt sig som jag beskrev. Som jag skrev i swede_'s tråd tvivlar jag inte på att han är grym på Texas, dock förvånas jag över att han tycks gå plus i princip varje dag, tror han haft en minusdag elr nåt på över en månad. Min poäng är alltså att hans resultatnivå knappast är hållbar på lång sikt, jag har visat på riktigt bra resultat här i dagboken, under någon vecka här och där är mina resultat nästan i klass med swede_'s, dock går jag på smällar också. Hoppas att jag lyckats uttrycka min förundran över hans resultat utan att själv låta avundsjuk eller bitter, för det är jag inte. Jag är bara lite skeptiskt till att någon verkligen kan vara så bra som hans resultat talar för. Det är ändå poker på en nivå där du får vara nöjd om du får in pengarna som 60-70%-ig favorit, ren matematik och sannolikhet säger då att även den bäste kommer att ha dåliga dagar. Jag fortsätter iaf att heja på fenomenet swede_!

 

Dag 3 - ~4,5h - -$1600

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 4 - ~3h - +$50

 

Stora swings idag, salig blandning av allt... många bra spel från mig men även ett par lite tomtiga...massa stygga utdragningar.. nästan tilt ett tag...mycket sno småpotter, ganska tråkigt mestadels. Fick en del bra händer också men jag lyckas inte tajma med bra - men sämre - händer hos måståndarna. Tex hade jag 66 en gång när hela bordet (6-max) utom en går med på en preflophöjning på 3-4bb. Floppen KK6, turn en 6:a till för fyrtal. Detta ska ju vara guldläge men ingen sitter förstås på en Kung och jag får bara nån dollar utöver det folk lade in innan floppen.

 

Nu åker jag till Åre en vecka så ni kommer inte höra av mig förrän på lördag 16:e tidigast. Blir skönt att koppla bort från allt en vecka, särskilt poker då jag börjat tycka det är riktigt tråkigt emellanåt. Måste spela live snart igen, kanske 17:e, får se. Hej så länge!

 

/7ft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Mycket har hänt sedan jag postade senast. Kan börja med att meddela att FL numera är ett avslutat kapitel för min del, kan inte vinna. Spelar tight som ett as och kör hårt på bra starthänder men jag får ingen utdelning. Till och med märkt en tendens att börja småtilta när jag lirar fixed, det brukar hända då jag suttit och foldat en timme eller två, preflop-höjt mina AK-AQ, KQs etc för att sedan missa floppen 15 gånger i rad. Blir frustrerad och dessutom när jag väl sätter TPTK på 16:e försöket så får jag på pälsen av Axo som nålat tvåpar. Så trött på det nu och lägger ner FL. Kommer någon på mig med att ändå spela det så hoppas jag att ni ger mig rejält med skäll och kör ut mig från bordet. Kan t o m tänka mig att ge belöning till den som gör det.

 

Vafan, let's make it official, fr o m nu får den som kommer på mig med att spela FL $50 av mig!

PM:a konto på Party eller Eurobet så sätter över dem med detsamma!

 

Jaha, vad har hänt sedan sist då? En vecka i Åre var ju inte helt fel, åkte bara i backarna 4 dagar men det var fan tillräckligt. Åkte bräda 3 dar först och testade sedan den fjärde dagen att ställa mig på ett par skidor igen, det var ca 15 år sedan sist... Gick faktiskt hyfsat bra efter några åk, hade inte alltid total kontroll men jag tog mig ner och stog nog inte på öronen mer än ett par gånger. Hyfsat väder också, helsol typ 1,5 dag av fyra, snö ½ dag. Fått lite färg t o m, så nu är man inte genomskinlig längre.

 

Försökte plugga på kvällarna till en tenta som jag hade i lördags, gick väl sådär, jag skrev den iaf och räknade med någonstans mellan 25 och 55 poäng på den, där 25 är riktigt snålt räknat och 55 riktigt generöst. Godkänt, vad var det?? Jo, 50p så det ser väl inte helt ljust ut... 8-)

 

Spelade UPS rebuy-tourney i söndags, inte lika roligt som förra gången även om jag kom längre nu. Slutade 10:a av 40. Gjorde bara en rebuy och hade massor av både flyt och oflyt. Bl a limpade jag ur sb med 55 när vi var ca 25 kvar och mörkarna började kännas. Tre ser floppen 567 regnbåge. Najs, tänkte jag och checkade, bb check, minbet av siste man. Jag slår om med en höjning på ~4bb. Han som minbettade var chipleader och hade spelat rätt tveksamt flera gånger tidigare så jag hoppades ta en bra bit av honom. Nu går dock bb All-in med ca 4-5bb till och jag anar oråd men kan ju inte släppa handen nu (som om jag kunnat göra det tidigare...), chipleader lägger sig och jag synar. Bb visar 89 och har floppat nötstege, kul för honom... Ingen hjälp och jag fick ta en duktigt smäll i ett kritiskt skede. Synd, hade nog kunnat lyckas riktigt bra om jag sluppit den minan.

 

Lite senare får jag AA UTG och limpar in. Fold runt till bb som går All-in men han har bara typ 2bb till så det blev inte mycket för min andra AA i live-spel någonsin. F ö hade han 73o...

 

Sedan får jag inte en spelbar hand på ett bra tag tills jag hittar pocket 9:or när jag har typ 3-4bb kvar. All-in, först in från knappen, får syn av sb som sitter på TT. Inge vidare, men då plockar man fram sina mechanic-skills ;) och lägger själv lite snyggt ut en 9:a på river så jag får lira en stund till, hehe. Nu besitter jag självklart inga sådana färdigheter utan det var bara ren tur såklart, vill bara klargöra det så ingen börjar bli misstänksam.

 

Blindar bort mig ner till 1,5bb och jag tvingas gå All-in med Q9 strax innan min bb. Får syn av 77 och sedan går en All-in med 44. Kunde inte bett om bättre läge med den handen men tyvärr får jag ingen hjälp och 44:an klonkar t o m en 4:a på river...

 

Spelar lite SH dealers choice efteråt, plussar typ en femtilapp, så det täckte maten iaf. Ganska nöjd med mitt spel, inga grova missar förutom kanske att jag var inne och slaskade lite väl med en semibluff vid ett tillfälle. Men va fan, lite roligt ska man ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så dags att avhandla dagens äventyr. Stog för en mindre bragd idag när jag plussade 1250bb på ~7h! Spelade 4 bord, NL200 på Eurobet(Partynätv), 2 st 6-max, 2 fullbord. Spelade ganska loose-aggro och hade framförallt bra tajming med bluffarna idag. Skulle tro att minst $1k idag var ren stöld. Fick t o m en kille att släppa topp tvåpar med AJ efter att han redan lassat in över $70 i potten, inget steg eller färg-drag ute heller! Vet inte om det var dumt spelat, men jag bara kände att jag hade spelat handen precis som om jag hade haft AA (hade AKs) så när han mini-höjde mitt 3/4-pottbet på river så tryckte jag in och han släppte handen när han hade nån sekund kvar. Jag visade min hand och sa i chatten att jag trodde att han hade haft mig slagen och han "erkände" att han haft just AJ.

 

Postar ett par HH:s från dagen. Båda fina vinster men det var ju det som var dagens melodi:

 

***** Hand History for Game 1922896483 *****

$200 NL Hold'em - Wednesday, April 20, 08:03:32 EDT 2005

Table Table 36609 (6 max) (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 6

Seat 5: megamuppet ( $346.3 )

Seat 4: se7enfeet ( $272.3 )

Seat 2: Janesbrother ( $214.7 )

Seat 3: GM2XX ( $0 )

Seat 1: jayd0gg ( $139.5 )

Seat 6: hayden59 ( $248.85 )

hayden59 posts small blind [$1].

jayd0gg posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ Jh Js ]

se7enfeet raises [$4].

megamuppet calls [$4].

hayden59 calls [$3].

jayd0gg calls [$2].

 

** Dealing Flop ** [ 5c, 3c, 9s ]

hayden59 bets [$2].

jayd0gg folds.

se7enfeet raises [$9].

megamuppet raises [$20].

hayden59 calls [$18].

se7enfeet raises [$31].

megamuppet folds.

hayden59 calls [$20].

 

hayden59 börjar med en mesbett, han var ganska förutsägbar så jag satte honom genast på drag som han ville få dra till billigt. Jag höjer, megamuppet misstänkte jag att han hade mig på två överkort så jag re-raisar hans lilla höjning för att få reda på var jag står. Han foldar vilket känndes bra då jag var mest orolig för honom. hayden59 fortsätter syna och nu vet jag med ganska stor säkerhet att han sitter på drag.

 

** Dealing Turn ** [ 6d ]

hayden59 bets [$10].

se7enfeet raises [$75].

hayden59 calls [$65].

 

hayden59 är löjligt lätt att läsa här när han bettar ut en riktig mesbett igen för att få dra billigt. Den köper jag inte utan höjer rejält igen. Syn, vad fan har karln?

 

** Dealing River ** [ 5h ]

hayden59 bets [$30].

 

Potten är väl på ~$240 här och hans bet på $30 säger allt. Han vill ha en billig showdown därför att han sitter på nånting svagt. Jag vet också att han kommer att syna här eftersom han redan pyntat så mycket. En annan dag kanske jag bara hade synat eftersom min hand inte heller är så värst stark, men här hade han gett bort all info om sin hand och jag var het så jag tryckte in resten.

 

se7enfeet is all-In [$153.3]

GM2XX: hayden stupid

hayden59 is all-In [$99.85] << kunde han gjort nåt roligare för...

hayden59 shows [ 6s, 7d ] two pairs, sixes and fives.

se7enfeet shows [ Jh, Js ] two pairs, jacks and fives.

se7enfeet wins $23.45 from side pot #1 with two pairs, jacks and fives.

se7enfeet wins $523.7 from the main pot with two pairs, jacks and fives.

 

----------------------------------------------------

 

I den här handen har jag slaskat till mig en rejäl stack redan, väldigt loose bord där flywiithme bettat i typ alla potter. Precis handen innan blir han rejält påkommen av stab5 som vinner en pott på $400 mot honom när han synar ner honom med bara par i femmor. stab5 är alltså också av den allra lösaste sorten och flywithme kan man ju anta att han tiltar till lite....

 

***** Hand History for Game 1922768910 *****

$200 NL Hold'em - Wednesday, April 20, 06:19:33 EDT 2005

Table Table 36609 (6 max) (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 6

Seat 2: ML234 ( $362.25 )

Seat 3: se7enfeet ( $651.55 )

Seat 6: flywiithme ( $204.95 )

Seat 1: dappadan777 ( $165.55 )

Seat 5: stab5 ( $577.2 )

Seat 4: snook84 ( $150.65 )

se7enfeet posts small blind [$1].

snook84 posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ Kd As ]

stab5 calls [$2].

flywiithme raises [$10]. << känns som en tilt-raise

dappadan777 folds.

ML234 folds.

se7enfeet raises [$29]. << testar honom lite, inge sugen på att syna en all-in här men vet å andra sidan att jag är före om jag får bara syn

snook84 folds.

stab5 calls [$28]. << som sagt, uberloose, inte orolig när han bara synar, träffar jag så leder jag så gott som garanterat.

flywiithme calls [$20]. << inte nåt emot denna syn, men nu måste jag nästan träffa när jag har två med mig i potten

 

** Dealing Flop ** [ 5h, Ah, 6s ]

 

Här är potten på drygt $90, får en skön träff och vet samtidigt att jag får syn av vilket A eller drag som helst så jag överbettar lite för att inte låta nån dra billigt till nån skit.

 

se7enfeet bets [$100].

stab5 calls [$100]. << han hade gärna fått folda, han har stor stack och jag vill inte tvingas syna honom om nåt drag verkar sitta.

flywiithme is all-In [$174.95] << sämre A, drag, tror han skulle tryckt med det mesta här

se7enfeet calls [$74.95]. << tyvärr kan jag inte trycka in här eftersom flywiithme inte hade tillräckligt för en full höjning

stab5 calls [$74.95].

 

** Dealing Turn ** [ 4d ]

 

Blank, jag har stab5 på drag så det är bara att trycka in, har inte ens till ett pottbett kvar på turn och jag har mer än ett dubbelt inköp kvar i stacken, lol

 

se7enfeet is all-In [$446.6]

dappadan777: wopwzers

stab5 folds. << helt nöjd med den läggningen... han avslöjar efter handen att han hade K2s i hjärter, fy fan om han tagit min stack med sån skit efter att det kostat $30 preflop...

 

** Dealing River ** [ Td ]

se7enfeet shows [ Kd, As ] a pair of aces.

flywiithme shows [ Qs, Ad ] a pair of aces.

se7enfeet wins $446.6 from side pot #1 with a pair of aces with king kicker.

se7enfeet wins $614.85 from the main pot with a pair of aces with king kicker.

 

Kanske inte full tilt från flywiithme men lite tomtigt. Tur med tajmingen av händer för min del också. Skönt att våga trycka på i sådana här lägen igen, hade börjat bli lite soft tror jag. Många gånger är det fullt ös som är det klart bästa spelet. Hädanefter blir det 4 NL-bord som gäller, har haft mkt bättre koll på mina motspelare då jag kört så och inte varit tvungen att dela min uppmärksamhet mellan två skärmar. Ökade BR:en med ~50% idag 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det var du det. Kommer ihåg att minken frågade vad det var for kaliber på dina monsterpjuck :D

 

Spelade UPS rebuy-tourney i söndags, inte lika roligt som förra gången även om jag kom längre nu. Slutade 10:a av 40. Gjorde bara en rebuy och hade massor av både flyt och oflyt. Bl a limpade jag ur sb med 55 när vi var ca 25 kvar och mörkarna började kännas. Tre ser floppen 567 regnbåge. Najs, tänkte jag och checkade, bb check, minbet av siste man. Jag slår om med en höjning på ~4bb. Han som minbettade var chipleader och hade spelat rätt tveksamt flera gånger tidigare så jag hoppades ta en bra bit av honom. Nu går dock bb All-in med ca 4-5bb till och jag anar oråd men kan ju inte släppa handen nu (som om jag kunnat göra det tidigare...), chipleader lägger sig och jag synar. Bb visar 89 och har floppat nötstege, kul för honom...

 

Jo det var onekligen de floppade nötstegarnas dag. Sprang in i 2 st själv :( . Tveksamt spel av chipleadern ja, fråga e_novella/enrique bara, han var inte munter när han åkte ut på att chipleadern synade allin på floppen med bara 2 överkort och klonkade turn :D

 

Lite senare får jag AA UTG och limpar in. Fold runt till bb som går All-in men han har bara typ 2bb till så det blev inte mycket för min andra AA i live-spel någonsin. F ö hade han 73o...

 

Guess who ;) . Hade inte sett ett kort över 10 på 30 minuter och hade halva stacken inne preflop så jag kollade inte ens korten innan jag tryckte in, även om jag var rätt säker på att du satt på KK/AA. Döm av min förvåning när jag hade 73o, hoppades nästan på 72o för en komisk exit. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, efter varje gång jag spelar UPS turneringar får jag ett nytt ansikte på någon här på PF.nu. Tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg hur du såg ut eftersom vi satt precis bredvid varandra och jag hade dig i ögonvrån hela tiden. Som du vet är jag ju ganska lätt att känna igen så du får hälsa på mig nästa gång. Om inte annat får du väl kolla in allas fötter, mina 49:or sticker ju ut lite...

 

Som sagt, nötstegarnas dag, men även riverklonkarnas dag. Jag satte ju en tvåouts-klonk men jag såg även att superswede (Nystedt) var all-in täckt av motspelaren med 25 spelare kvar. Han satt på JJ och en kille med AK hade satt en Kung på floppen. Självklart klonkar han en Knekt på river också och strax efter det även ett fyrtal med 99 (även det mot överpar tror jag). Vid det bordet såg jag också en all-in preflop AA vs. KK. Klonk på turn för KK, sedan super-klonk - ett A på river. Hur kul som helst.

 

-----------------------------------------------------------

 

Spelat 1,5h idag, 3 bord. Svängde rätt mycket, först $200 upp efter en halvtimme, låg sedan back en knapp hundring efter 1h för att sedan sluta på drygt $400 plus.

 

Summering senaste tre dagarna:

 

Förrgår -- 3h -- +~$500

Igår -- 7h -- +~$2500

Idag -- 1,5h -- +~$440

 

$3,4k upp på tre dagar och har inte spelat något högre än $1/$2NL/PL. Får väl anta att jag är inne i en liten rush men det var fan på tiden efter att ha fått slita för varenda dollar i typ två månader. Har även spelat bättre än på länge men det brukar ju komma med att man får lite utdelning på sina bra spel, man vågar trycka på lite mer än när det går dåligt. Som här t ex:

 

***** Hand History for Game 1927582336 *****

$200 NL Hold'em - Thursday, April 21, 05:25:14 EDT 2005

Table Table 41397 (Real Money)

Seat 7 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: p3k3d3mic ( $304.7 )

Seat 5: BLUETIGER26 ( $179 )

Seat 8: se7enfeet ( $212.32 )

Seat 4: rockstar0077 ( $526.28 )

Seat 10: mirekm ( $86.6 )

Seat 9: MaxiJala ( $179 )

Seat 7: max1111 ( $398.17 )

Seat 2: VitaminZeke ( $204.5 )

Seat 3: soccergranny ( $205 )

Seat 6: VieuxCharles ( $196 )

se7enfeet posts small blind [$1].

MaxiJala posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ Jh Js ]

mirekm calls [$2].

p3k3d3mic calls [$2].

VitaminZeke raises [$10].

soccergranny folds.

rockstar0077 folds.

VieuxCharles folds.

max1111 calls [$10].

se7enfeet raises [$34].

 

<< vill veta var jag står, de får gärna lägga sig båda två också... Det här är ett spel jag inte gjort på flera veckor men nu har jag självförtroendet tillbaka och gör det rätta spelet. För två veckor sedan hade jag bara synat och sedan foldat om överkort kommer eller stått i ett farligt läge utan info om underkort kommit.

 

MaxiJala folds.

mirekm folds.

p3k3d3mic folds.

VitaminZeke folds.

max1111 calls [$25]. << ingen vidare read på honom tyvärr

 

** Dealing Flop ** [ 2d, 3s, 6d ]

 

Bra flopp, har max1111 på lägre pp än mig, alternativt AK-AQs

Bettar ut strax under pott och får syn, känns som han har pp eller AKs-ATs i ruter. Vet inte varför men känns som han drar.

 

se7enfeet bets [$70].

max1111 calls [$70].

 

** Dealing Turn ** [ Kh ]

 

Inget favoritkort direkt, hade han som öppnade med en höjning preflop varit kvar hade jag nog check-foldat men nu känns det som att jag leder fortf. Går jag all-in så foldar troligtvis max, så jag checkar. Han går All-in på ~0,1 sekund vilket var ganska väntat. Trodde inte på AK, kändes som att han hade blivit tvungen att checka den även efter träff eftersom jag visat så mycket styrka preflop. Dessutom har jag ju bara knappt $100 kvar och potten är på över $200... syn.

 

se7enfeet checks.

max1111 is all-In.

se7enfeet is all-In.

 

** Dealing River ** [ 8c ]

se7enfeet shows [ Jh, Js ] a pair of jacks.

max1111 shows [ 8d, Td ] a pair of eights.

max1111 wins $185.85 from side pot #1 with a pair of eights.

se7enfeet wins $437.64 from the main pot with a pair of jacks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat idag: +~$650 -- <2h

 

4 bord NL idag också, det kommer vara det jag kör framöver och det som gäller om jag inte anger annat. Hade turen att hamna vid ett riktigt slaskigt 6-max bord idag. Nån hand efter att jag satt mig ner ser jag två killar med ca 2xinköp drabba samman i en pott, KQo vs AA, vet inte riktigt i vilket skede i handen de blir all-in men KQ klonkar hålstege på river sitter sedan på nästan $800. AA-killen fyller på max igen och någon hand senare får jag KK. Höjer 7-8bb preflop då jag nästan vet att jag får en syn vid det här bordet, jag får två... (samma killar som rök ihop innan). Pott på $45 på floppen och killen som nyss fick essen knäckta bettar ut $30 rakt in i min floppade triss, najs. Jag synar, fold på bigstacken bakom. På turn bettar han ut $80 och jag steker en sekund innan jag trycker in. Han hade oturen att sätta tvåpar på turn men han skulle ju ändå inte varit inne och slaskat med T8 när det kostar 8bb att se floppen så han fick skylla sig själv.

 

Händer inte så mkt på en stund men så plötsligt får bigstack för sig att han har tråkigt och börjar klaga på att det är dålig action och börjar ställa in sina $700 i typ var tredje hand. Han snor min preflop-höjning ett par gånger med det movet, inte så smart när jag sitter på $400+. Jag har tur och hittar KK igen ganska snart, på knappen då galningen har big blind, perfekt mao. Jag gör en liten meshöjning till 3bb och han ställer in som väntat, enkel syn och tack för de $400! (Han hade nån Axo...)

 

Det andra 6-max-bordet är också rätt så loose och ett par stycken sitter ut så vi kör 4-handed när jag får upp TT. Gör en ganske kraftig preflophöjning då jag har sb och kass pos alltså. Brukar komma in rätt hårt från sb med de händer som är värda att spela, gör mig inget om jag vinner bara blinds, hatar dålig pos. I alla fall får jag en syn och floppen kommer 9-high, olika färger. Bestämmer mig för att visa lite svaghet för att få lite betalt så jag bettar strax under halvpott. Killen ställer in direkt!! Har man verkligen stål så är det ju inte så smart att ställa in med ett absurt överbett mot nån som visar svaghet, han hade slaskat rätt rejält tidigare också och visat på flera mindre genomtänkta spel så jag trodde knappast att han var bra nog att sätta mig på ett lur-spel här. Jag synade och plockade $200 av A9o.

 

Jaha, där har ni hela dagens vinst (och lite till..) - på tre händer! Hade nästan glömt att det gick att göra lätta pengar också på det här spelet, fått slita för nästan alla dollars senaste två månaderna känns det som. $4k på fyra dagar känns inte alls fel, hoppas jag får fortsätta njuta ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. spelat två sessioner till sedan senast. Varit lite ofokuserad och surfat och kladdat med annat medan jag spelat, inte varit riktigt intresserad verkar det som. Kanske lite mätt efter några riktigt bra dagar. Hur som helst ingen katastrof men lite back har det blivit.

 

Resultat igår: - $130

Resultat idag: - $55

 

Låg plus $200 idag efter bara 20 minuter men sedan började det gå sämre och sämre, lite taskig tajming i bluffarna idag, blev inte nersynad mer än en gång tror jag (vilket ju är bra på ett sätt) men fick lägga flera efter omslag på turn eller river. Hamnade på ett 6-max-bord som var ganska roligt. Det satt två riktiga tomtar vid bordet, en med bra stack som spelade varje hand och synade precis alla preflop höjningar och nästan alla floppar. Känns ju som en riktigt guldgruva men då måste man ju träffa också vilket jag inte precis gjorde vid det här bordet. Såg inte en nöthand på två timmar och hade bluffat bort lite väl mkt till den här typen i början innan jag fattade att det inte gick att bli av med honom. Det gjorde att jag blev tvungen att lägga om taktik och bluffa minimalt, lägg därtill att jag inte kunde träffa en enda j-vla hand så förstår ni att jag blev ganska lättläst efter ett tag. Så lättläst att t o m den här tomten hittade en fold på turn när jag satt med triss + öppet färgstegedrag. Torskade drygt hundra mot honom tidigt vid bordet när han synade 8bb med Q2o preflop när jag satt på JJ. Jag köpte in fullt igen och slutade sen på ~$340 så gissar att jag gick ungefär jämnt vid det här bordet.

 

Spelar upp mig till $500+ på ett PL fullbord men torskar en hundring här och en hundring där på de andra så det blev till slut marginellt back idag.

 

En kul hand var denna som jag fick tidigt på PL-bordet som gick bra:

 

***** Hand History for Game 1943671227 *****

$200 PL Hold'em - Sunday, April 24, 06:23:32 EDT 2005

Table Table 36627 (Real Money)

Seat 10 is the button

Total number of players : 9

Seat 1: BIGBOCCO ( $632.28 )

Seat 2: se7enfeet ( $189.65 )

Seat 3: Lucky_I ( $141.05 )

Seat 6: betmike ( $339.36 )

Seat 8: curlie_q ( $133.2 )

Seat 10: amorotti ( $178.6 )

Seat 5: URDADDYNOW ( $108.05 )

Seat 7: laking123 ( $198 )

Seat 9: sokoban ( $200 )

BIGBOCCO posts small blind [$1].

se7enfeet posts big blind [$2].

sokoban posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ 4c 2c ]

 

Tjaa, kan väl ta en flopp med den tänkte jag, jag får ju finfina odds och det är ju bara att släppa vid annat än fullträff...

 

Lucky_I calls [$2].

URDADDYNOW folds.

betmike folds.

laking123 raises [$6].

curlie_q calls [$6].

sokoban calls [$4].

amorotti folds.

BIGBOCCO folds.

se7enfeet calls [$4].

Lucky_I calls [$4].

 

** Dealing Flop ** [ 4s, 2h, 7d ]

 

Sådärja! Höjer direkt på floppen när det står klart att det blir bara jag och en kille till, får jag syn trot jag att jag är uppe mot 88-TT och borde kunna ta en rejäl tugga av honom om inget spoiler-card kommer... och så blev det ju...rejäl tugga alltså.

 

se7enfeet checks.

Lucky_I bets [$15].

laking123 folds.

curlie_q folds.

sokoban folds.

se7enfeet raises [$40].

Lucky_I calls [$25].

 

** Dealing Turn ** [ 4d ] << man tackar

se7enfeet bets [$35].

Lucky_I calls [$35].

 

** Dealing River ** [ Th ] << inget favoritkort då jag hade honom på 88-TT men nu är det ju "no turning back" sas

se7enfeet bets [$65].

Lucky_I is all-In [$60.05]

se7enfeet shows [ 4c, 2c ] a full house, Fours full of twos.

Lucky_I doesn't show [ 8d, 8s ] two pairs, eights and fours.

se7enfeet wins $4.95 from side pot #1 with a full house, Fours full of twos.

se7enfeet wins $298.1 from the main pot with a full house, Fours full of twos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat idag: +$650 -- 7-8h

 

Blev lång session idag, stora swings första 5 timmarna, spelade ofta slafsigt och okoncentrerat. Låg back runt $400 ett tag och gjorde en drös dåliga syner. Tog mini-paus och käkade lite och bestämde mig för att skärpa upp spelet och det visade sig ju funka bra... Lite surt då det känns som att jag slösade bort flera timmar på dåligt spel. Kul, och skönt, att det ordnade upp sig till slut iaf. Hittade ett par sköna riktigt lösa 6-max-bord där jag kunde håva in ganska bra. Slut i huvudet nu så orkar inte skriva så mycket men här är iaf en hand från dagen.

 

***** Hand History for Game 1949756465 *****

$200 NL Hold'em - Monday, April 25, 09:16:04 EDT 2005

Table Table 41397 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 9

Seat 3: se7enfeet ( $237.23 )

Seat 8: Sixty9Bird ( $301.17 )

Seat 9: bubba2244 ( $394.96 )

Seat 7: eweblueit ( $213.75 )

Seat 2: Experience1 ( $100.61 )

Seat 1: I_johnny_I ( $209.85 )

Seat 6: guitarjim ( $196 )

Seat 4: fishRfriends ( $198 )

Seat 5: zfactor23 ( $200 )

Experience1 posts small blind [$1].

se7enfeet posts big blind [$2].

zfactor23 posts big blind [$2].

 

** Dealing down cards **

Dealt to se7enfeet [ 5s 3d ] << obs, stål.

fishRfriends raises [$4].

joeyknish76 has joined the table.

zfactor23 folds.

guitarjim folds.

eweblueit folds.

Sixty9Bird folds.

bubba2244 folds.

I_johnny_I folds.

Experience1 folds.

se7enfeet calls [$2].

 

** Dealing Flop ** [ 7h, 4h, 6d ]

se7enfeet checks.

fishRfriends bets [$7].

se7enfeet raises [$35]. << kollosal överbet för att simulera bluff

fishRfriends calls [$28].

 

Funkade ju bra... hoppas på att han har triss, tror inte han kan släppa handen nu efter att ha synat min bett. 85 kan han i princip inte ha då han gjorde mini-höjning preflop

 

** Dealing Turn ** [ Js ]

se7enfeet is all-In [$198.23] << blixt-all-in...

fishRfriends is all-In [$159] << blixt-syn

 

** Dealing River ** [ Ah ]

se7enfeet shows [ 5s, 3d ] a straight, three to seven.

fishRfriends doesn't show [ Qs, Qh ] a pair of queens.

se7enfeet wins $39.23 from side pot #1 with a straight, three to seven.

se7enfeet wins $396 from the main pot with a straight, three to seven.

 

I övrigt var det mycket slit för potterna men fick ändå ett par till enkla. JJ vs. 99 all-in preflop, ~$400. Killen var galen och hade ställt in på 74o och annat skräp innan. Tog även en stack då jag hade turen att floppa triss i 8:or mot triss i 6:or. Slöspelade den och ställde in med ett stort överbett på river då brädan såg ofarlig ut, stackarn stekte ett par sekunder men måste ju syna.

 

Är ganksa het nu men måste försöka hålla koncentrationen uppe, tappade säkert 3-400 idag på tveksamt spel helt i onödan. Lite mätt efter att det gått så bra och slaskar på alldeles för mycket ibland, ska skärpa mig en aning fr o m nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många gånger per dag röker du? :roll: Tyckte mest att du var away vid dagens sessioneer

 

Vadå away? Måste ju lugna nerverna lite ibland när det är så slaskigt som det var idag, alltid svettigt att spela stora potter med halvdana händer ju. Skämt åsido, röker inte jättemycket - 5-10/dag - men borde självklart dra ner eller varför inte sluta? Har tagit upp fotboll igen efter 4 år utan att vara anfådd typ en enda gång, gör att man inte är lika sugen på att dra i sig skit. Men å andra sidan är man ju väl värd lite njutning när man tagit ut sig lite.

 

Parentes: Vann seriepremiären mot Märsta i lördags med 2-1. Själv missade jag typ öppet mål två gånger... Fick dock spela fram till 2-1-målet vilket var tur annars hade man nog varit lite bitter.

 

För övrigt, kul att spela mot dig. Jag tyckte vi hade några ganska intressanta dueller, tyvärr var det du som gick segrande ur dom flesta. :cry:

 

Säger detsamma, är du alltid så där aggresiv preflop? Tyckte du höjde varannan pott. Själv var jag kallare än kall långa perioder vid våra bord men det var efter jag hade skärpt till mig lite så jag höll mig i skinnet och slaskade inte bort så mycket. Sen hade jag ju turen att få glimta till lite där på slutet. Tack förresten för snacket i chatten när den där killen tryckte all-in mot mina knektar, hade inte haft uppmärksamheten på det bordet på ett tag då och var på väg att lägga mig när ni upplyste om hans "mode"... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger detsamma, är du alltid så där aggresiv preflop? Tyckte du höjde varannan pott.

 

Jo jag är ganska aggresiv. När jag spelar en pott brukar jag oftast komma in med en raise. Finns nog inga händer jag limpar med om ingen annan har limpat före.

 

Tack förresten för snacket i chatten när den där killen tryckte all-in mot mina knektar, hade inte haft uppmärksamheten på det bordet på ett tag då och var på väg att lägga mig när ni upplyste om hans "mode"...

 

Jo den killen var lagom maskin. ;) Kanske kan ses som ganska omoraliskt att säga att han är tiltad men så som han hade dratt ut mig några potter irad så skulle han bara ha det. :twisted:

 

Btw, du såg min första royal va? Eller hade du dratt då? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, du såg min första royal va? Eller hade du dratt då? :P

 

Nope, tyvärr, vet inte om det var för att jag dragit eller bara för att jag inte tittade men missade den hur som helst. Vann du något på den?

 

Jag har fått två Royal hittills, båda i spader, båda har jag floppat och båda vann bara jordnötter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parentes: Vann seriepremiären mot Märsta i lördags med 2-1. Själv missade jag typ öppet mål två gånger... Fick dock spela fram till 2-1-målet vilket var tur annars hade man nog varit lite bitter.

 

Kul att ni vann och att du dragit igång med fotbollen igen! Spelar själv boll, dock har det gått neråt senaste tiden. Vilken div spelar ni i?

Sry för off topic i din tråd :roll:

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...