Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vilken pokersite tycker ni är bäst att spela på om man är nybörjare och vill ha absolut sämsta möjliga motstånd? :)

Vill gärna att pokertracker ska fungera med den också.

Idag kör jag på expekt och är nöjd, men pokertracker funkar ju inte där...kanske kan man även hitta ännu sämre motstånd?

* Klistrad - QoS *

• Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Party + skins

Dom har iof hög rake där, men klart sämst motstånd enligt mig. Spelar dock inte på prima+skins, har hört att det ska vara ganska låg standard där med.

PokerStars har dom bästa spelarna.

Postad

Min uppfattning är nog att det är svårt att hitta sämre motstånd än på Expekt. Jag har ju iofs inte så mycket att jämföra med men av Party, UB och Expekt så skulle jag nog tro att Expekt har de sämsta spelarna. Jag kan ha fel som sagt.

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Tycker att The platinum poker club verkar ha flest newbies av de siter jag har provat.

/Dimebag

* egen reklam borttagen - QoS *

Det ser inte bra ut att dina två första inlägg är en länk till en sida med affe länkar :evil:

Radera dom innan någon moderator kommer med pinnen

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Jag regga mig på poker stars för typ 3 veckor sen och har aldrig sett så myckt fisk som jag gjort under dessa veckor. Bör kanske tillägga att jag spelar på low limit table, 0,25/0,5. Så ta ett besök där kan inte gå fel ;)

• 1 month later...
Postad
Utan tvekan pacific poker, prefloppen ligger ofta på 75% på 0.5-1 fixed hold em...

Håller med. Spelade dock bara SnG där eftersom dom bara har det som NL, och jag minns att jag kom ITM hela tiden i principkändes det som, trots att jag hade spelat THe i en månad då bara.

Postad

Signade upp mig på Bodog Poker * affe-länk raderad - QoS *.

Var tvungen att spela 0.5/1 eller högre för att få bonusen. Jag har spelat ett par timmar på dessa NL bord och jag vet inte om det är för att jag spelar mest SnG eller NL låglimit på party för att cleara diverse bonusar men jag har nog aldrig varit med om sämre spelare.

Tycker det var sjuk dålig standard och väldigt lätt att bygga på sin stack. Nån mer som har erfarenhet därifrån?

Postad

Pacific har så sanslöst dåliga spelare så de är i en klass för sig. Förutom BoDog har jag spelat på alla andra ställen som nämns och jag förstår inte hur någon kan tycka att någon site har sämre spelare.

• 3 weeks later...
Postad

Pacific har så dåliga spelare att det gör det svårt att vinna mot dom. när pre flop ligger på 70% och ofta blir cappad.... Plus att alla spelare följer med till rivern måste man få ett monster för att vinna.

Postad
Pacific har så dåliga spelare att det gör det svårt att vinna mot dom. när pre flop ligger på 70% och ofta blir cappad.... Plus att alla spelare följer med till rivern måste man få ett monster för att vinna.

Tänk, det är precis vad jag tycker mig ha märkt. Jag har spelat på Pacific och Prima och tycker att det är mycket enklare (läs, jag går mer plus) på Prima. 0.10/0.20-limits i båda fallen.

Sen borde man väl vinna i längden mot dåliga spelare, men det verkar inte passa mitt spel lika bra som Prima.