aka_thn Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Undrar om det är någon som hört något nytt på den fronten? verkar ju meningslöst att spela på tex PartyPoker pga att de flesta verkar vara kompatibla med den programvaran Hoppas de inte lyckas förstöra min hobby! // AkA Lite RP - Myssion Citera
heltok Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 kanske du ska fråga på winholdem-forumet istället. eller vad undrade du? Citera
Juster Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Va? Är det meningslöst att spela på party poker för att alla e botar eller vaddå? Neee.. däremot är det oetiskt att spela där pga deras monstersatsning. Citera
dr noob Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Spela på något mindre rum och där det inte sparas handhistorier om du är orolig. Citera
heltok Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Va? Är det meningslöst att spela på party poker för att alla e botar eller vaddå? Neee.. däremot är det oetiskt att spela där pga deras monstersatsning. mm, alla är botar. måste vara dyrt för ägare att betala så mycket rake till siterna då botterna går +-0 mot varandra. Citera
riosatiy Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 hur kan man vara rädd för bottar?.. jag skulle vara ganska glad om jag fick spela mot en bot. Tänk om man får möta botten Anna liksom!! och om ni är rädda för dem. börja spela no-limit då? Citera
Svinto Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 hur kan man vara rädd för bottar? Kvällspressen är nog ofta en källa till oro. För övrigt ringde mina föräldrar en gång bara för att varna mig för pokerbottar Citera
Torsus Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Saken är ju den att så länger WINHOLDEM är dominerande som bot så kommer det aldrig att vara en fara eftersom den programvaran inte har någon egen intelligens, den matar användaren in själv. Om jag är en fisk och använder WINHOLDEM så kommer den boten också att vara en fisk. Så enkelt är det. Citera
Hox Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Kvällspressen är nog ofta en källa till oro. För övrigt ringde mina föräldrar en gång bara för att varna mig för pokerbottar Mina också!!! Citera
dr noob Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Förstår ni något så grundläggande att även om NI spöar skiten ur en bot som förlorar mindre än summan av rejken så förlorar ni pengar på det? Citera
Recommended Posts