Gå till innehåll

Får inte ut mina pengar från NETeller?


Redtyq

Recommended Posts

Tog ut $500 till neteller kortet idag för att få ut lite kontanter (balance c a $470 kvar efter växling), går till bankomaten och ska ta ut men får inte ut några pengar. Loggar in på neteller igen och nu visar card balance $ 0.00.

 

skriver och klagar men inget svar, Tilt

 

Lite RP - Myssion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska ju bara ta några minuter, det är därför man använder det kortet, har tagit ut säkert 20 ggr förut. Ringde supporten och dom skickade statement för kortet och där står att jag redan fått ut pengarna, ser ut exakt lika som när jag tog ut för en vecka sen

 

8/28/06 7:07:36 PM Cash Withdrawel ($547.98) ($2.95) Approved NORDEA

 

mycket konstigt, kan ju kanske va fel på bankomaten så att pengarna fastna i den på nåt sätt, vet att vid första försöket så stod det "din transaktion har blivit fördröjd" och så tog det kanske en minut sen tekniskt fel eller liknande. Provade flera gånger och då gick det snabbt att få fram "ej godkänd av din bank" vilket också registrerats av NETELLER card statement men då hade jag redan $0

 

verkar som pengarna är borta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut $500 till neteller kortet idag för att få ut lite kontanter (balance c a $470 kvar efter växling), går till bankomaten och ska ta ut men får inte ut några pengar. Loggar in på neteller igen och nu visar card balance $ 0.00.

 

skriver och klagar men inget svar, Tilt

Blåst! Tror du det på fullt allvar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...