pato67 Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Nordisk kändispoker på Z i kväll 21:00 * RP - QoS Mer RP - Nusseman* Citera
iller Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Kollade på WPT inatt och bläddrade förbi kanalerna och såg att det var poker Samtidigt på Viasat Sport 1... Alltså två pokerprogram samtidigt i UPCs kabelTV-grundutbud. Vem hade drömt om det för ett par år sedan då man var "glad" om Maverick gick som söndagsfilm på tv4... Citera
Elvis Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Är det någon mer än jag som hoppas att Soffi-Propp åker ut när hon går all-in för att hon har "sju svarta kort"? Citera
anth Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Är det någon mer än jag som hoppas att Soffi-Propp åker ut när hon går all-in för att hon har "sju svarta kort"? Så dålig kan hon ju inte vara? ZTV går ju ut med att serien ska kora skandinaviens bästa pokerspelare... .bland kändisar. Citera
jezaja Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ganska kul för vissa svenskar är ju kända som pokerspelare, får dom också vara med? Sen bör väl markoolio äga fältet för han verkar ju kunna lira (om han nu är med?) Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Det känns tryggt att dom visar handrankingen innan spelet börjar, och att kommentatorn förklarar att "en stege faktiskt inte behöver vara i färg" Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 har alla på tv-apparatera nu? verkar väl inte så hett, kommentatorn kunde ju inte se skillnad på par och tvåpar Citera
zamora Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 efter en minut skäms jag redan över att vara människa. Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 det verkar otroligt seriöst... kraftigt insatt kommentator... klart dagens lol... Citera
dominator Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 haha, vilken smörja... Är det verkligen Fredrik Birging(!), eller hur det nu stavas, som kommenterar? Ahja, spelar ingen roll. Tror ändå inte jag klarar av att se nå mer. Ganska pinsamt. Citera
jugglan Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 ROLIGASTE SOM SÄNTS PÅ FLERA ÅR Parodi är ju bara förnamnet... Citera
Nusseman Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Var är kräkssmileyn? Limpar med QQ och rundknackar med floppad triss. Heja Norge! Citera
SweCyrus Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Allvarligt....ok jag hade inte varit lika rolig men till och med jag hade kunnat spela iaf lite bättre poker om man säger så.... Sofia: "Oj du har ju så många....jag lägger mig...." Kommentatorn: "Men det får hon inte" Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 haha, vilken smörja... Är det verkligen Fredrik Birging(!), eller hur det nu stavas, som kommenterar? visst är det fredrik alltid... han smälter in ganska bra Citera
Matteprof Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Wahahahaaaaa!!!! Vilka pokersorkar! Där tror jag till och med QoS skulle haft chans Det här var det sämsta man sett. Dåliga spelare och en urusel kommentator. Det här lockar ju inte direkt folk till pokern. Dagens LOL i allafall. Mot det där motståndet skulle man nog kunna lägga AA mot en all in pre-flop. Man skulle ju spela ut alla post-flop hur lätt som helst Citera
dominator Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Det här är humor på hög nivå, mycket hög nivå... Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 sorgligt ju! var e phil gordon? tror att Unger vinner, för hans efternamn låter mest likt Ungar Citera
Comandini Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Varför kommenterar inte Chris Härenstam en sån här tillställning??!!! Citera
DanielN Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Fjorton minuter in och jag tror inte jag pallar längre. Citera
Jensa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 ganska weak loose table image... lol Citera
Keno Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ont i själen...jag får ont i själen av att se detta... Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 om Harald Treutiger kommenterat hade det vart lite nöje i alla fall... Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Det var ju tur att dansken "gjorde det enda rätta" och ställde in med stegen iaf. Det här är helt sanslöst. Jag vet inte om jag ska gråta fram ett skratt eller bara hala ut arslet ur fönstret, skita på gräsmattan och förklara att jag inte längre har nån del i den här "homo sapiens" grejen. Citera
Recommended Posts