Gå till innehåll

TV: Celebpoker på ZTV/TV3


pato67

Recommended Posts

Lugn, serien börjar tar slut: I sista delfinalen spelar Paolo Roberto, Fredrik Birgin, Karin Park, Morten Messesmith, Rudy Claes och Michael Sandstød om finalplatsen.

 

Går 23.05 ikväll. Var det inte någon som sa att Paolo kunde spela poker? Behövs å andra sidan inte mycket skill för att vara en faktor på detta bord. Ikväll spelar även the man, the myth, the legend: Fredrik Birging. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 198
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom och tänka på en grej som jag tyckte var lite smårolig när jag zappade förbi skiten nyss. Vad roligt det skulle vara om kommentatorn totalsågade de tävlande i stil med "Vad fan håller killen på med, callar med KK!! Vilken jävla tomte!" & "Undra vad hon tänker med när hon callar med de korten!?" etc etc.

 

 

Well well, hade väl inget vettigt att säga egentligen, ville bara skriva av mig lite. :)

 

Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha!

snygg bluffsyn, bluffraise, bluffsyn och bluffbet av Birging.. i samma hand! :shock: (Birging försökte spela bort dansken som floppade KKK88, mot Birging som hade Q högt)

 

haha, ja den var riktigt kul. Men trög som jag är fattade jag aldrig varför killen som vann inte fick höja med 5k som han sa, dealern sa att han fick höja med 1000 max, är det inte NL de kör? (slog nyss på det)

 

Sen stör jag mig så otroligt på att dealern ska lägga upp korten vid showdown så jävla noga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant.

Först blir ZTV mailbombade när de visar årets sämsta TV-produktion.

Sedan blir de mailbombade när de inte visar årets sämsta TV-produktion.

;)

 

Får mej att tänka på Emil......

 

"när ja'inte har pengar ,då kan jag inte köpe sockerdricka,

o när ja'har pengar ,då FÅR jag inte köpe sockerdricka......

när i sjuttsingen ska jag köpe sockerdricka..."

 

Jag har för övrigt missat denna eminenta produktion som på alla inlägg verkar vara en riktig höjdare.(dock inte i pokergenren utan humorgenren)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar hans kommentar när Nordahl höjer, Snorre synar och nästa snubbe synar med 78s.

 

"Oj, det här är intressant"

 

Jovars, det är det väl

 

"För två kort som sitter ihop.... Det är en riktigt bra början..."

 

Tjena experkommentator!

 

HAHAHA!!!! :mrgreen::D:lol:

Det var längesen som jag skrattade så här mycket, är iofs trött oxo :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...