freeman Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 sitter och funderar... är jag ensam? min tant kommer hem.. och DÅ kan det låta så här JAG hittate en snygg tavla. VI behöver bara betala 200kr men jag ska vara glad.. jag har en snäll flickvän som förstår sig på mig att jag vill spela poker att nästan hela hennes stöd mvh freeman Citera
SweCyrus Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 En polare till mig försökte ett tag med gemensam ekonomi med sin sambo...Det funkade kanske två månader innan hon kom på att gemensam ekonomi = 50% på allt.... Citera
Bezt Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 Hos oss är det oftast tvärtom. Men iofs mest jag som har hand om ekonomin hemma då. Har ju oxå nyss flyttat och jag som har hand om det mesta i inredningsväg oxå så det kan ju spela in en del. Citera
freeman Postad 3 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2005 Hos oss är det oftast tvärtom. Men iofs mest jag som har hand om ekonomin hemma då. Har ju oxå nyss flyttat och jag som har hand om det mesta i inredningsväg oxå så det kan ju spela in en del. vänta i ... 2 år.. vänta... Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 sitter och funderar... är jag ensam? Haha, knappast ensam... Flyttade nyligen in i en större lya med sambon varpå vi (läs hon) köpte en jäkla massa nya möbler osv. Efter ett tag sa jag till henne att det har blivit alldeles för mkt möbler, prydnader osv och alldeles för lite TF-saker. Så nu har jag, efter medgivet tillstånd, införskaffat ny dator samt surround Så nej, du är inte ensam. Du måste bara lära dig att sätta ner foten ibland. Lättare sagt än gjort Hoppas bara du kan sälla dig till oss lyckliga få som har en sambo som har förstående för att man vill sitta och uggla framför skärmen tills in på småtimmarna... /TF Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Flickvänner? Vad är det? Borde inte frågan vara "Varför?"... /TF Citera
freeman Postad 3 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2005 sitter och funderar... är jag ensam? Så nej, du är inte ensam. Du måste bara lära dig att sätta ner foten ibland. Lättare sagt än gjort /TF sätter jag ner foten så kommer bambi ögon upp modell XXXXL slutar iaf att hon vinner på något skumt sätt Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Orsaken till att vi killar alltid faller för kvinnors gråtmildhet och bambiögon är att VI VET att det är VÅRT FEL att gråten och bambiögonen kommer fram Jag tror aldrig jag har vunnit till 100%. Visst, har ju fått ut en ny Nad och nya högtalare samt en dator men jag är rätt säker på att jag inte "vann" den dealen Fast det är klart, på nyårsdagen när jag låg halvdöd så städade hon faktiskt upp efter mig o polarna. Då kände jag mig som en vinnare (när den värsta bakfyllan lagt sig , vilket var framåt söndagskvällen). /TF Citera
keyzer_soze Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ett tips! Skaffa in alla prylar innan ni flyttar ihop, sen är det kört! Citera
DocuWild Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Eller för att spinna vidare.. Skaffa alla prylarna innan du fixat flickvän Det kör jag med iaf Citera
keyzer_soze Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Eller ja... låter faktiskt bättre Citera
piggeh Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Eller skaffa en prylgalen flickvän. Citera
keyzer_soze Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Prylgalna tjejer har man stött på. Fast deras intresse av prylar har aldrig stämt överens med mina... hmm... undrar varför.... Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 TF: Ska vi inte ta och skaffa en surrondförstärkare? Sambo (ljus röst): Jo, det vore jätteroligt! TF: Hrrmmm, då måste vi nog köpa nya högtalare också... ... ... Sambo: Ja, om du säger det så... TF: Och nu när vi ändå har lite deg över, är det inte lika bra att uppdatera med ny dator? Sambo: Jo, vad kul. Kan vi inte köpa en med platt skärm? TF:Hrmmm, humhum, klart vi kan! Min sambo prylgalen? U bet!!!! /TF Citera
summlan Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 TF: Ska vi inte ta och skaffa en surrondförstärkare?Sambo (ljus röst): Jo, det vore jätteroligt! TF: Hrrmmm, då måste vi nog köpa nya högtalare också... ... ... Sambo: Ja, om du säger det så... TF: Och nu när vi ändå har lite deg över, är det inte lika bra att uppdatera med ny dator? Sambo: Jo, vad kul. Kan vi inte köpa en med platt skärm? TF:Hrmmm, humhum, klart vi kan! Min sambo prylgalen? U bet!!!! /TF ja en del ska ju ha de bra oxå själv har man en argbigga som gnatar å gnäller på det mesta man gör. som tur är skeppar ja henne till malmö i slutet av månan, sen är man singel igen, WOHO Citera
freeman Postad 3 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2005 freeman: jag behöver 2extra model FLÄSKIGA högtalare i datarummet Sambo: varför då? freeman: ööö... hmm.. för jag vill kunna popa om jag vill Sambo: MEN DU har ju redan 2 ST det räcker väl ?? Citera
Caines Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 freeman: jag behöver 2extra model FLÄSKIGA högtalare i datarummetSambo: varför då? freeman: ööö... hmm.. för jag vill kunna popa om jag vill Sambo: MEN DU har ju redan 2 ST det räcker väl ?? popa??? Citera
freeman Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2005 freeman: jag behöver 2extra model FLÄSKIGA högtalare i datarummetSambo: varför då? freeman: ööö... hmm.. för jag vill kunna popa om jag vill Sambo: MEN DU har ju redan 2 ST det räcker väl ?? popa??? spela högt? popmusic... Citera
Shakespear Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 JAG hittate en snygg tavla. VI behöver bara betala 200kr Du får prova med följande freeman Nu är jag sugen Nu ska vi ha sex Jag tror du blir jättepoppis där hemma Citera
piggeh Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Sist jag kom hem med prylar så snodde min flicka dem totalt. Spontanköpte ett Gameboy Advance för att spela nyaste Zelda. Nu har hon klarat det medan jag knappt hunnit börja . Men men, hon har ju visserligen köpt mig en projektor så hon är ursäktad Citera
Torna Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Flickvänner? Vad är det? Tror det var en sån som låg i Matt Damon´s säng i början av Rounders. Ljust hår, tjatig. Citera
mooy Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Flickvänner? Vad är det? Tror det var en sån som låg i Matt Damon´s säng i början av Rounders. Ljust hår, tjatig. Du glömde vacker. Citera
imfamna Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Varför skaffa sig prenumeration när man kan få lösnummer... Citera
Suppe Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Varför skaffa sig prenumeration när man kan få lösnummer... Brukar vara billigare att prenumenera. Citera
Recommended Posts