Gå till innehåll

Allt om Flickvänner


freeman

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska just flytta ihop med min flickvän... varit ihop ett bra tag, men först nu vi blir sambos. Jobbar för fullt på att få så roliga saker som möjligt till vardagsrummet.

 

Fick igår ett bra tips av några polare, vi konstaterade nämligen när vi tittade in i "spel"-rummet i biljardhallen att det förmodligen skulle funka om jag prompt krävde ett stort tvåmans skjutaspel... så kanske jag får med mig ett flipperspel! ;)

 

Risken finns väl att det istället blir soffor och sängar. Men än har jag inte gett upp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flickvänner? Vad är det?

Tror det var en sån som låg i Matt Damon´s säng i början av Rounders. Ljust hår, tjatig.

Du glömde vacker.

Just den hade iofs ådror av is dessutom.
Samma här, min prenumeration kommer dessutom ibland med bonuserbjudanden pga att jag är trogen läsare...
Alla dessa bonusar. Underbara bonusar. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla dessa bonusar. Underbara bonusar.

 

Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... :lol:

 

satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet :D

 

Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd ;)

 

Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt :D

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla dessa bonusar. Underbara bonusar.

 

Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... :lol:

 

satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet :D

 

Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd ;)

 

Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt :D

 

/TF

 

Ja, man ska aldrig syna en eventuell bluff. Bättre ät lägga sig nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla dessa bonusar. Underbara bonusar.

 

Ah nu förstår jag.. är det därför det heter Bonus Hora... :lol:

 

satt mest och funderade på vad freeroll är inom kärleks livet :D

 

Enkelt! En freeroll inom kärlekslivet är när du somnar tillfredsställd och tjejen somnar, ööööööh, mindre tillfredsställd ;)

 

Sköter man dock sitt preflopspel på ett hyfsat sätt så brukar det vara lugnt ändå. Showdown är inte allt :D

 

/TF

 

Ja, man ska aldrig syna en eventuell bluff. Bättre ät lägga sig nöjd.

 

freeroll? snackar inte ni heads-up nu?

freeroll lär väl innebära swingers...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freeroll... gratis att ställa upp, men de flesta som är där är inte mycket att hänga i julgranen, plus att det tar tid och förmodligen inte ger mycket i vinst?

 

==> Ragga i ICA-butiken?

 

 

För övrigt är det ju helt klart så att om du överspelar dina kort så kommer de andra att lägga sig. Enda gången det inte är så är när bordet är fullt och spelarna tomtiga.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se upp lite med bonushorandet bara. Jag har fått två stycken specialbonusar som enligt uppgift ska ta ca 20 år att cleara. Första utbetalningen kommer vanligtvis ca 9 månader efter påsä... insättning menar jag, och sedan växer bonusarna till sig efterhand.

 

Jo, det är alltid farligt att gå All-in om man inte är beredd att betala priset ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

freeroll? snackar inte ni heads-up nu?

freeroll lär väl innebära swingers...

 

Jamensjälvklartärdetsåju!!!

 

Av med hatten för mästaren :lol:

 

Swingers? Det är väl mer av formen SnG???

 

Och vad innebär det isåf att sitta SH?

 

/TF - för mkt dötid på jobbet...

 

 

1-table tour lär ju vara swingers, SnG lär ju vara gruppsex med prostituerade med tanke på kostnaden och SH vanligt gruppsex.

Den stora frågan är dock vad multi-table tour är :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se upp lite med bonushorandet bara. Jag har fått två stycken specialbonusar som enligt uppgift ska ta ca 20 år att cleara. Första utbetalningen kommer vanligtvis ca 9 månader efter påsä... insättning menar jag, och sedan växer bonusarna till sig efterhand.

 

Skönaste kommentar som jag har läst på länge. :lol:

 

Min underbara, pokerspelande och helt prylförstående flickvän och jag skrattade gott åt inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...