Gå till innehåll

24hPoker och Poker.se tar dig ut i världen! del II

Recommended Posts

Postad

Hur ser upplägget för kampanjen ut?

Mellan 8 augusti – 5 september har 24hPoker en exklusiv tävling för medlemmar som skaffat konto genom Pokerforum/Poker.se. Målet med tävlingen är att 30 spelare ska komma till en månadsfinal som är fulladdad med priser och där förstapriset alltid är ett stort turneringspaket (live).

Hur kvalar jag till månadsfinalen?

Den 8 augusti startar tävlingen och alla medlemmar som spelar på 24hPoker (måste ha öppnat sitt konto via Pokerforum/Poker.se) har samma förutsättningar. Det gäller att samla ihop VIP-poäng, de 30 spelare som samlat ihop flest VIP-poäng den 5 september är direktkvalificerade till månadsfinalen den 6e september.

När spelas månadsfinalen och vad ligger i prispotten?

Totalt kommer då 30 personer ha kvalificerat sig till månadsfinalen (spelas online på 24hPoker) i september och prislistan är följande:

1. Biljett till valfri EPT-tävling förutom finalen i Monte Carlo + resa + boende (€5000+2000)

2. €1225

3. €800

4. €600

5. €500

6. €300

7. €200

8. €100

9. €75

10-19. €50

20-30. €25

Det totala värdet i månadsfinalen är hela €11 500!

24hPoker bokar och betalar resa och boende, de €2000 betalas således inte ut via sajten.

Hur följer jag ställningen?

Ställningen i VIP-racet kan följas via denna länk och på poker.se

Hur vet jag om jag skapat mitt konto genom Pokerforum/Poker.se?

Eftersom denna tävling är exklusiv för Pokerforum.nu/Poker.se:s medlemmar är det viktigt att ditt konto är skapat via dessa sidor. Om du är osäker på detta kan du skicka ett PM till användaren ”24hPoker” här på forumet. Har du inget konto kan du enkelt skapa ett via bannern i slutet av detta inlägg

Vilka bonusar får jag hos 24hPoker?

Just nu erbjuder vi dig en väldigt förmånlig bonus om du signar via forumet: First-deposit bonus – 100% max €400, VIP100=€10. Läs mer här

Lycka till!

Skapa konto:

24h_80.gif

• 2 weeks later...
Postad
  OrkarInte säger:
är det fram till 5 september 23:59 ?

Hej!

Edit:

Det stämmer bra, den bryts vid midnatt och sista uppdateringen av top 20 listan görs imorgon kl 08:00. Vi kommer meddela samtliga finalvinnare imorgon.

Mvh

24hPoker

Postad

Uppdatering: Kampanjen gäller nu valfri EPT-tävling, utom finalen i Monte Carlo. Det blir ju lite stressigt att hinna iväg till Barcelona och det förligger en liten risk att det är slutsålt innan vinnaren av kamanjen är utsedd. Alltså, vinnaren får åka på valfri EPT-tävling, utom finalen. Barcelona i mån av plats.

Postad
  Lasermaja säger:
Jag har ett konto hos 24hpoker, men bara sportsbetting. Kan jag signa med forumets bonus?? :lol:

Hej,

Om du redan har skapat ett konto så är det samma för sportsbetting som Poker. Har du inte använt Pokerforum/Poker.se länk när du signade upp så kan du tyvärr inte använda forumets bonus. Observera dock att det finns andra bonusar ändå om du kikar runt på 24hPoker.com.

Mvh

24hPoker

Postad

VIKTIGT:

Finalen kommer spelas klockan 19:00 idag 6 september och ligger nu upplagd i klienten (endast 24hPoker)

Samtliga 30 spelare som har kvalificerat sig blir automatiskt registrerade till turneringen. Prispoolen kommer betalas ut manuellt imorgon.

Mvh

24hPoker

Postad

Grattis till samtliga 30 spelare som kvalificerat sig till månadsfinalen. Listan visar vilka som kom top 30 samt respektives ihopsamlade VIP-poäng.

Samtliga kvalificerade spelare har blivit meddelade genom epost om sin plats i månadsfinalen.

Dinner4Me 5818

GGD 5498

Uhlmann 5309

heaven 5215

Zweig 4981

spader76 4120

Daez 3820

tholou 3291

imthepilot 3190

magpe 2151

King_A87 2115

Makanaky1 2074

__4__ 2049

nelinho 2039

gyllenbrun 1864

letitgo 1602

HenMysjkin 1428

MrZero 1387

Caines81 1322

nek 1316

sillen- 1243

Pzikoo 1231

Dartan 1194

And1 1191

OrkarInte 1140

Arnold1 1132

MrFripp 1119

lfx 1117

standby 1075

Isabelle_D 1054

Postad

Lol!

Jag lirade igårikväll för att komma med men hade lite pengar på kontot så jag lirade rätt lågt. Fick ihop 1054 vips totalt men några var säkert precis efter tolv i natt så jag missade plats med kanske 10 vip-poäng :)

Postad
  24hPoker säger:
Del 3 kommer i dagarna.

Angående utbetalningen av gårdagens turnering:

Pengarna kommer betalas ut under förmiddagen imorgon 8/9.

Mvh

24hPoker

Nu är det eftermiddag den 8/9 och fortfarande syns ingen utbetalning till

• 2 weeks later...