ninreb Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag på spelanalys.nu - finns några bra experter där. plingdirect.com oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske? Fyll på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag påspelanalys.nu - finns några bra experter där. plingdirect.com oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske? Fyll på!! får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag påspelanalys.nu - finns några bra experter där. plingdirect.com oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske? Fyll på!! får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel h hmm måste man vara medlem för att se analyser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag påspelanalys.nu - finns några bra experter där. plingdirect.com oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske? Fyll på!! får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel h hmm måste man vara medlem för att se analyser? Japp, är ett ganska bra system men det är ju lätt fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjora857 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 http://www.basketbet.se har visat väldigt bra resultat i 1.5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 http://www.tipszonen.se <- den är nystartad utav sveriges kanske hetaste stryktipskung, Garpe och mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 [...] sveriges kanske hetaste stryktipskung, Garpe! Eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 mrbaseball som brukar posta i sportsbettingforumet på http://www.twoplustwo.com Jag har inga uppgifter om hans ROI just nu, men han skrev om det nån gång i nån tråd som säkert går att leta upp. Har i alla fall följt honom ett tag nu och allt tyder på att han vet vad han sysslar med och är klart +EV som sportsbettor. Han spelar enbart på baseball. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 www.basketbet.se. har visat väldigt bra resultat i 1.5 "Du har inte behörighet att visa denna sida" står det när jag klickar på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Nick ta bort punkten efter .se så går det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Fler tips på experter att rygga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 [...] sveriges kanske hetaste stryktipskung, Garpe! Eh? 13 rätt 5 gånger förra året och 3 gånger hittills i år. Är då inte så dåligt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 [...] sveriges kanske hetaste stryktipskung, Garpe! Eh? 13 rätt 5 gånger förra året och 3 gånger hittills i år. Är då inte så dåligt enligt mig nä det är det verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 13 rätt 5 gånger förra året och 3 gånger hittills i år. Är då inte så dåligt enligt mig Går han med vinst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 13 rätt 5 gånger förra året och 3 gånger hittills i år. Är då inte så dåligt enligt mig Respekt x8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Här kommer mitt bästa tips: http://www.fezziksplace.com Och kolla även: http://www.eog.com Nästa tips: http://www.vegasexperts.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 13 rätt 5 gånger förra året och 3 gånger hittills i år. Är då inte så dåligt enligt mig Går han med vinst då? Yes! Du kan ju alltid fråga han personligen själv. http://www.tipszonen.se är adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 www.basketbet.se har visat väldigt bra resultat i 1.5 år ryggar du denna? Hinner man det isåfall innan oddsen sänks? Stor risk att man blir limiterad? Generrellt? Någon som användersig av betal-experterna, typ tipsnytt och sådana? Hinner man rygga och får man spela någorlunda stora summor (minst 100 $) för att kunna göra en hacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ante_05 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 www.basketbet.se har visat väldigt bra resultat i 1.5 år ryggar du denna? Hinner man det isåfall innan oddsen sänks? Stor risk att man blir limiterad? Generrellt? Någon som användersig av betal-experterna, typ tipsnytt och sådana? Hinner man rygga och får man spela någorlunda stora summor (minst 100 $) för att kunna göra en hacka? Jag har ryggat dom sedan starten förra året och seriösare sida finns inte att hitta på nätet vad gäller betting. Grymma stålar drar dom in månad efter månad Alla borde prova och se vad man tycker om den iaf! Är man bara på hugget är det inga problem att rygga spelen, visst händer det att oddsen slashas snabbt ibland men det kan man inte komma ifrån tror jag. Dom brukar bara spela på de största bolagen så du bör inte ha några problem med limits om du inte är en riktigt storspelare och lägger över 10k per spel.. VM som pågår nu har börjat riktigt bra för dom.. Tycker att det är smart som dom har gjort att ha satt ihop en spelskola bara för just basket, läs den och du kommer att förstå mkt mer.. Enligt min mening finns det ingen sport som är så spännande att följa via livescore än just basket, sen att det är riktigt lönsamt gör ju inte saken sämre.. OJ det blev ett "långt" inlägg men ville bara tala om hur bra jag gillar BasketBET sidan så att alla andra ha chansen att upptäcka den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
newnick Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 ,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 13 rätt ger respekt när man kör utan system, en singelrad. grabbarna tror ju 11rättsgarantin med 12 helgarderingar och en halv är respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts