Torgny Heurlen Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 8Jon Finkel 240,000 Se där, en gammal Magic-legend. Detta är absolut INTE någon åsikt från förbundet, men är inte Magic en jäkligt löjeväckande sysselsättning och inget som man vill stoltsera med? Som gammal rollspelsnörd så är jag ju bara tvungen att hugga på magicspelarna då de mer och mer i början av nittiotalet började sno plats för oss rollspelare på konventen runt omkring i Sverige Minns jag inte fel så ordnades det till och med Magic-bål på vissa konvent där man med glädje kunde elda upp sina Magickort och befria sig från eländet Nu börjar jag nästan bli rädd då det verkar som om Magicspelarna har gått över till Poker. Detta förklarar o andra sidan mycket för mig när det gäller anledningar till varför vissa pokerspelare är som de är Aj, trampade jag på många tår nu? Rollspel där emot, ja jädran, det var tufft det... *host* Och för att inte vara helt OT. Heja Sverige i WSOP! With love Citera
SunTzu Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Poker är ju helt random, gå och toppdecka nått nu, n00b! Citera
MadMulken Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 alltså om Magic är en löjeväckande sysselsättning vad fan är inte rollspel då, sitta i en rund cirkel och ha terapi samtal som Orcher och Ulver... Magic är ett pure skill game som verkligen har en låg turfaktor och som är sjukt roligt om man är insatt...och är nog mkt sundaren än att spela poker för här finns inga som spelar bort sina liv på det...eller kanske.. Sen så kan jag håla med om att mååånga magic spelare är äckliga...för det är dom verkligen. Det är nästan solklart att många bra magic spelare börja spela poker, för att poker är ett så simpelt spel om man jämför med Magic på högnivå och spelen är inte helt olika från varandra... 8Jon Finkel 240,000 Se där, en gammal Magic-legend. Detta är absolut INTE någon åsikt från förbundet, men är inte Magic en jäkligt löjeväckande sysselsättning och inget som man vill stoltsera med? Som gammal rollspelsnörd så är jag ju bara tvungen att hugga på magicspelarna då de mer och mer i början av nittiotalet började sno plats för oss rollspelare på konventen runt omkring i Sverige Minns jag inte fel så ordnades det till och med Magic-bål på vissa konvent där man med glädje kunde elda upp sina Magickort och befria sig från eländet Nu börjar jag nästan bli rädd då det verkar som om Magicspelarna har gått över till Poker. Detta förklarar o andra sidan mycket för mig när det gäller anledningar till varför vissa pokerspelare är som de är Aj, trampade jag på många tår nu? Rollspel där emot, ja jädran, det var tufft det... *host* Och för att inte vara helt OT. Heja Sverige i WSOP! With love Citera
Birgerstam Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Var det bara jag som trodde att man menade basketspelare när man sa Magic legend? Citera
Torgny Heurlen Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 alltså om Magic är en löjeväckande sysselsättning vad fan är inte rollspel då, sitta i en rund cirkel och ha terapi samtal som Orcher och Ulver... Magic är ett pure skill game som verkligen har en låg turfaktor och som är sjukt roligt om man är insatt...och är nog mkt sundaren än att spela poker för här finns inga som spelar bort sina liv på det...eller kanske.. Sen så kan jag håla med om att mååånga magic spelare är äckliga...för det är dom verkligen. Det är nästan solklart att många bra magic spelare börja spela poker, för att poker är ett så simpelt spel om man jämför med Magic på högnivå och spelen är inte helt olika från varandra... 8Jon Finkel 240,000 Se där, en gammal Magic-legend. Detta är absolut INTE någon åsikt från förbundet, men är inte Magic en jäkligt löjeväckande sysselsättning och inget som man vill stoltsera med? Som gammal rollspelsnörd så är jag ju bara tvungen att hugga på magicspelarna då de mer och mer i början av nittiotalet började sno plats för oss rollspelare på konventen runt omkring i Sverige Minns jag inte fel så ordnades det till och med Magic-bål på vissa konvent där man med glädje kunde elda upp sina Magickort och befria sig från eländet Nu börjar jag nästan bli rädd då det verkar som om Magicspelarna har gått över till Poker. Detta förklarar o andra sidan mycket för mig när det gäller anledningar till varför vissa pokerspelare är som de är Aj, trampade jag på många tår nu? Rollspel där emot, ja jädran, det var tufft det... *host* Och för att inte vara helt OT. Heja Sverige i WSOP! With love Om det inte gick fram av mitt inlägg så försökte jag få fram att rollspel inte är så mycket att stoltsera med heller Citera
parvus finans Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag skiter i Magic, tråden startades för att följa Thorsson, ser ju att gå rätt hyffsat eller? ´ http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,866401,00.html Citera
Suppe Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag skiter i Magic, tråden startades för att följa Thorsson, ser ju att gå rätt hyffsat eller? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,866401,00.html Nu störde du mig mitt i det intressanta tjafset mellan geek1 och geek2, ska man störa i det läget får man iaf se till att ordna en ordentlig (klickbar) länk. Annars får det va. Citera
Torgny Heurlen Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag skiter i Magic, tråden startades för att följa Thorsson, ser ju att gå rätt hyffsat eller? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,866401,00.html Nu störde du mig mitt i det intressanta tjafset mellan geek1 och geek2, ska man störa i det läget får man iaf se till att ordna en ordentlig (klickbar) länk. Annars får det va. Är vi inte alla geeks? Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 8Jon Finkel 240,000 Se där, en gammal Magic-legend. Detta är absolut INTE någon åsikt från förbundet, men är inte Magic en jäkligt löjeväckande sysselsättning och inget som man vill stoltsera med? Som gammal rollspelsnörd så är jag ju bara tvungen att hugga på magicspelarna då de mer och mer i början av nittiotalet började sno plats för oss rollspelare på konventen runt omkring i Sverige Minns jag inte fel så ordnades det till och med Magic-bål på vissa konvent där man med glädje kunde elda upp sina Magickort och befria sig från eländet Nu börjar jag nästan bli rädd då det verkar som om Magicspelarna har gått över till Poker. Detta förklarar o andra sidan mycket för mig när det gäller anledningar till varför vissa pokerspelare är som de är Aj, trampade jag på många tår nu? Rollspel där emot, ja jädran, det var tufft det... *host* Och för att inte vara helt OT. Heja Sverige i WSOP! With love kan vara det dummaste inlägget jag läst på länge, vad vill du ha sagt egentligen me det inlägget? Plus att william vinner = lol Citera
Torgny Heurlen Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vill du ha ett ärligt svar? Jag var nog bara lite uttråkad... Och kanske en liten tanke om ifall det är en merit att vara en Magic legend? Ska inte upprepas. *slår mig själv på fingrarna* Citera
parvus finans Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag skiter i Magic, tråden startades för att följa Thorsson, ser ju att gå rätt hyffsat eller? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,866401,00.html Nu störde du mig mitt i det intressanta tjafset mellan geek1 och geek2, ska man störa i det läget får man iaf se till att ordna en ordentlig (klickbar) länk. Annars får det va. Nu kan du klicka och läs till din lunchsuppe. Jag gjorde länken med [/u] taggar och det var visst HTML av i detta forum. Citera
ohrjo Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Grabben har inte en chans. Så är det bara. Han är alldeles för dålig. Chris Moneymaker var ju inte heller världens bästa spelare när han vann Citera
FreeAgentFrog Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Grabben har inte en chans. Så är det bara. Han är alldeles för dålig. Chris Moneymaker var ju inte heller världens bästa spelare när han vann Vilket han är nu? Jag trodde Joe Hachem är bäst, han vann ju VM förra året? Citera
DrovveN Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Känns som att denna tråd spårat ut lite samt att det verkar som att flera har ngt emot William?! Citera
Brumpa Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 han ligger visst 27a nu... han bor visst bara nån mil från mig med fick jag reda på nu. granne med en kompis.. Citera
TotalFarsa Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 han ligger visst 27a nu... han bor visst bara nån mil från mig med fick jag reda på nu. granne med en kompis..Kan mycket väl stämma, Hallands Nyheter hade en liten notis om honom i gårdagens tidning. /TF Citera
TotalFarsa Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 han ligger visst 27a nu... han bor visst bara nån mil från mig med fick jag reda på nu. granne med en kompis..Kan mycket väl stämma, Hallands Nyheter hade en liten notis om honom i gårdagens tidning. /TF Citera
chrand Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 stämmer det att han har 628K o ligger 3:a ? står inget om det på cardplayer.com men enligt poker.se så ska han ha d ? Citera
Brage Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 stämmer det att han har 628K o ligger 3:a ? står inget om det på cardplayer.com men enligt poker.se så ska han ha d ? Bör väl stämma: Top 10 efter dag tre Jon Lane $654,000 Dmitri Nobles $650,000 Albert Padilla $640,000 David Chiu $632,000 William Thorsson $628,000 Alex Balandin $621,000 Lars Bondino $586,000 Thomas Wahlroos $558,500 Eric Molina $558,500 Debra Lalor $555,000 Citera
wingman Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Sätter mina stålars på poker.se! CardPlayer verkar inte hänga med för 5öre, tex står det i lirareriks blog på expressen att han har 125k. Det har poker.se också rapporterat medan cardplayer inte har med honom på listan. Citera
Sparven Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Sätter mina stålars på poker.se!CardPlayer verkar inte hänga med för 5öre, tex står det i lirareriks blog på expressen att han har 125k. Det har poker.se också rapporterat medan cardplayer inte har med honom på listan. Han kanske inte är så intressant ur ett internationellt (eller amerikanskt för den delen) perspektiv. Citera
Hannes123 Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Nån som vet när de börjar spela igen ? (svensk tid..) Citera
Recommended Posts