Gå till innehåll

WSOP 2006: Main Event


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Mon Aug 07 13:33:00 PDT 2006

A First For The WSOP

In the next level WSOP tournament directors will be introducing a new chip to the Main Event. The $100,000 chip will be put into play. The chip has been described by tournament directors as "mint green with chocolate. " /CardPlayer

 

http://www.imagedumpster.com/uploads/6e593c6e4d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Mon Aug 07 13:33:00 PDT 2006

A First For The WSOP

In the next level WSOP tournament directors will be introducing a new chip to the Main Event. The $100,000 chip will be put into play. The chip has been described by tournament directors as "mint green with chocolate. " /CardPlayer

 

http://www.imagedumpster.com/uploads/6e593c6e4d.jpg

 

tack, var rädd att jag tappat minnet för en stund :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När slutar dom spela idag?

 

De spelar ner till finalbord = 9 man kvar. Det står flera gånger i denna tråd, men för att föregå med gott exemple och vara trevlig så ska jag inte skälla på dig ;)

 

Annars tar Ola oss i örat :P

 

Nu kanske Ola skäller på mig men det tar lite tid att läsa och ta åt sig 125 sidor på pf. ok kompis?

 

enuf OT and sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de inte fördelning mellan borden beroende på hur mycket marker spelarna har? Ganska stor övervikt där CL och second CL sitter.

 

hur skulle det se ut? Jag hoppas verkligen att de slumpar ut platserna, annars kan vi seriöst börja prata rigg ;)

 

Hehe, jo det är sant. De slumpas även mellan borden alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kim Rakes In Small Pot

Doug Kim raises to $180,000 preflop from the button and Erik Friberg calls from the big blind. The flop comes J92 and both players check. The turn is the A and both players check again. The river puts the A on the board and Friberg checks. Kim bets $400,000 and Friberg folds. Kim takes down the pot to put his stack at $5,080,000. Friberg's stack is now down to $5,020,000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...