Gå till innehåll

WSOP 2006: Main Event


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

With 4 limpers in a pot the flop comes A :heart: 8 :heart: 4 :diamond: and action is checked around. The turn is the 5 :heart: . Max Reele bets $100,000 in the small blind and is called by William Thorsson. The river is a 6 :spade: . Reele bets $200,000 and is raised by Thorsson to $550,000. Reele immediately announces all-in for an additional $400,000. Thorsson calls and shows Q :heart: J :heart: for the flush, while Reele shows 8 :spade: 5 :diamond: for two pair. Thorsson eliminates Reele and takes the pot of over $2.4 million

 

 

Tillbaka på topp 10 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sun Aug 06 21:21:00 PDT 2006

Aki Ruuskanen Eliminated 58th ($123,699)

With a board of 10diamond10club8club9club10heart, Aki Ruuskanen is all-in for $320,000 against Jamie Gold. Ruuskanen shows 6spade6club to Gold's JspadeJdiamond. Ruuskanen is eliminated in 58th place, and will receive $123,699 for his finish.

 

 

Stefan Mattsson Eliminated 57th ($123,699)

Stefan Mattsson pushes all-in for his last $250,000 and is called by Richard Lee. Mattsson shows AheartQspade and Lee shows AspadeKspade. The flop comes down JheartJdiamond10spade now a King will give Mattsson a straight and a 10 will tie the hand. The turn is a 6club and river a 2spade. Mattsson is eliminated in 57th place and Lee is up to $2,000,000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chiplead för lirarerik nu!

 

Hoppas han håller långt nu :!:

 

Aug 07, 2006 / 07:38:20 Svensk tid

The yellow 1K chips will be colored up during the break. There are 49 players remaining in the field, with an average chip count of 1.79 million.

 

Play will continue for one more level, or until the field is down to 45 players, whichever comes first.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan va illa jag mår när jag ser att om de blir en svensk vinnare får han skatta över 30 miljoner, iofs borde han kunna få ett rätt så stort tack från göran då : )

 

Hehe, vissa är aldrig nöjda. Om jag skulle få 70 millar så skulle jag inte gnälla över 30 som åker i skatt. 70 millar är mer än tillräckligt minst sagt.

 

Fan vad stort. Tänk att två NL slaskare som Lirarerik och Thorsson lyckats utmanövrera variansen... Sjukt egentligen :lol:

 

Forza Sweden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan va illa jag mår när jag ser att om de blir en svensk vinnare får han skatta över 30 miljoner, iofs borde han kunna få ett rätt så stort tack från göran då : )

 

Hehe, vissa är aldrig nöjda. Om jag skulle få 70 millar så skulle jag inte gnälla över 30 som åker i skatt. 70 millar är mer än tillräckligt minst sagt.

 

Fan vad stort. Tänk att två NL slaskare som Lirarerik och Thorsson lyckats utmanövrera variansen... Sjukt egentligen :lol:

 

Forza Sweden!

 

Men det är dåligt för avdraget blir så stort om man lirar i vegas jämfört med i Europa. Det är ungefär som att spela på V75 i avdrag. Men visst vinner man WSOP skulle jag nog inte kalga ändå...men matamatiskt är det ju mkt bättre lira inom EU, mkt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...