Gå till innehåll

WSOP 2006: Main Event


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag (Peter Hedlund) är nere på ringa 68K efter att ha börjat dagen med 180K. Hade jag sett en hand som ens var i närheten av Q7 hade jag varit glad. Några steals har gått bra, men Humberto Brenes till vänster om mig synar ner det mesta och har fan alltid stål. Han förlorade dock med AA mot David Chius AKo efter en rivrad färg, men tog snabbt tillbaka det mot John Hoang med KK mot 22, all-in pre.

 

Nu efter middagen ska jag ställa in på bumsen och blunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag (Peter Hedlund) är nere på ringa 68K efter att ha börjat dagen med 180K. Hade jag sett en hand som ens var i närheten av Q7 hade jag varit glad. Några steals har gått bra, men Humberto Brenes till vänster om mig synar ner det mesta och har fan alltid stål. Han förlorade dock med AA mot David Chius AKo efter en rivrad färg, men tog snabbt tillbaka det mot John Hoang med KK mot 22, all-in pre.

 

Nu efter middagen ska jag ställa in på bumsen och blunda.

 

Bra idé lycka till!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vilken sjuk hand:

 

Weikai Chang Busts Three Players

No Limit Hold'em Main Event

Aug 05, 2006 / 22:22:46 EDT

Bill Robertie and Chris Martin were all in preflop for a main pot of about 375K, while Weikai Chang and Adam Bragar continued battling over a side pot of 120K.

 

The flop came 532, Chang checked, Bragar moved all in for 310K, and Chang called. All four players showed:

 

Adam Bragar QQ

Weikai Chang TT

Bill Robertie AA

Chris Martin JJ

 

The last two cards were 9T, and Chang rivered a set of tens to win the 800K pot, increasing his stack to 1.35 million as he busted three other players. :lol:http://www.pokerwire.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag (Peter Hedlund) är nere på ringa 68K efter att ha börjat dagen med 180K. Hade jag sett en hand som ens var i närheten av Q7 hade jag varit glad. Några steals har gått bra, men Humberto Brenes till vänster om mig synar ner det mesta och har fan alltid stål. Han förlorade dock med AA mot David Chius AKo efter en rivrad färg, men tog snabbt tillbaka det mot John Hoang med KK mot 22, all-in pre.

 

Nu efter middagen ska jag ställa in på bumsen och blunda.

 

Aja får gratulera till en hedersam placering ändå och en $42,882

 

The following players earned $42,882:

[203] Peter Hedlund

 

8-)

 

BTW vad åkte du ut på/mot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

From middle position, Marius Hogtun min-raises to $20,000 and William Thorsson apprehensively calls from the big blind. The flop comes 1066, Thorsson checks, Hogtun bets $40,000, and Thorsson calls. The turn is the 10, Thorsson checks, Hogtun goes all-in for his remaining $100,000 and Thorsson instantly calls with KQ. Hogtun shows AK and the river is the 3, giving Thorsson a flush and eliminating Hogtun in 136th place.

 

Sista utslagningen för idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sat Aug 05 22:30:00 PDT 2006

Money Finishers

The following players will receive $47,006.

 

174. Kilian Druml

 

+370% på killen här som köpt in sig i 5% på honom då Grattis grattis :D

 

Man tackar!

 

Hur kom det sig att du köpte in dig där då? Var det fler som köpte in sig i honom eller var du ensam om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sun Aug 06 01:18:00 PDT 2006

Last Hand Elimination

 

From middle position, Marius Hogtun min-raises to $20,000 and William Thorsson apprehensively calls from the big blind. The flop comes 10 6 6 diamond, Thorsson checks, Hogtun bets $40,000, and Thorsson calls. The turn is the 10, Thorsson checks, Hogtun goes all-in for his remaining $100,000 and Thorsson instantly calls with KQ. Hogtun shows AK and the river is the 3, giving Thorsson a flush and eliminating Hogtun in 136th place.

 

 

135 spelare kvar

Thorsson stabil där uppe på 6:e plats 1 668 000

 

chippie 3 700 000 någonting :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...