Deltaman Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 17 Richard Lee 955,000 Up $465,000 Citera
Bikern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Dustin Holmes Eliminated 19th ($494,797) Dustin Holmes pushes all-in preflop from mid-position for $345,000 and Luke Chung calls in the big blind. Chung shows A:spade:9:diamond: , while Holmes flips up K:heart:J:heart: and will need to improve. The board comes 6:spade:6:diamond:5:heart:4:diamond:10:spade: , improving neither player and eliminating Dustin Holmes in 19th place. Holmes earns $494,797 for his finish. Chung is now sitting with $2,145,000. (Borrowed from http://www.Cardplayer.com Best pokermag ever!! ) Citera
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Dustin Holmes Eliminated 19th ($494,797) Dustin Holmes pushes all-in preflop from mid-position for $345,000 and Luke Chung calls in the big blind. Chung shows Aspade9diamond, while Holmes flips up KheartJheart and will need to improve. The board comes 6spade6diamond5heart4diamond10spade, improving neither player and eliminating Dustin Holmes in 19th place. Holmes earns $494,797 for his finish. Chung is now sitting with $2,145,000. Citera
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Scheize, är dom gröna chipsen 250k eller ? knappast troligt. Citera
Bikern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Pay Scale Increase, Players On Break There are now 18 players and all remaining players are guaranteed to make at least $659,730. Players are on a 20 minute break as the final two tables are arranged. (Borrowed from http://www.Cardplayer.com Best pokermag ever!! ) Citera
elvisero Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Scheize, är dom gröna chipsen 250k eller ? knappast troligt. Vad är dom isåfall ? dom verkar vara dom nyaste satta i spel.Det fanns ju redan 25k, fanns det även 50? Borde kanske vara typ 100k iofs Citera
qwerty Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 holmes ute så nu är de på nästa payout nivå... Nästa nivå kommer redan på plats 15: $907,128, 247,398 till att slåss om... Citera
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Scheize, är dom gröna chipsen 250k eller ? knappast troligt. Vad är dom isåfall ? dom verkar vara dom nyaste satta i spel.Det fanns ju redan 25k, fanns det även 50? Borde kanske vara typ 100k iofs 100k låter mer troligt Citera
Atra Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nu kan Göran Persson glädjas åt att han kommer få in minst 3 mille i skatt från Friberg å Thorsson. Citera
Hajen69 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 3 Richard Lee 9,550,000 Up $9,060,000 det var fel och är nu korrigerat till: 17 Richard Lee 955,000 Up $465,000 Citera
caelestis Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Scheize, är dom gröna chipsen 250k eller ? knappast troligt. Vad är dom isåfall ? dom verkar vara dom nyaste satta i spel.Det fanns ju redan 25k, fanns det även 50? Borde kanske vara typ 100k iofs 100k låter mer troligt mjo de introducerade väl 100k chips (mint green/chocolate) igår eller idag om jag inte minns helt fel. Citera
qwerty Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Players are on a 20 minute break as the final two tables are arranged. Tre bord blir två... Citera
MajkTheBike Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Användare som besöker gruppen just nu: aijohnsson, antechrist, Apex, ApoteketHjorten, AsiaCarrera, Asjon78, Atra, avund, ax_do_the_damp, bautasten, Belleman, berrabb, BestPokerDanne, BigShot, BLIZT, Bluwajt, Bonumm, bullebyn, Burning, caelestis, Champion, Chr, ChRiiLLe, claesed, Crewier, cryptex, danielfroberg, dannnne88, deadfish, Deltaman, Djens, dlinder, dominator, Dooken, dr_kvist, EAK, edsf, Eldritch, Elvis, elvisero, Eniko, ergre, fishifish, fredrik99, Freqz, gerulatis, goozzze, Grejs, Gunnel, gurra_gbg, haagone, Haggisen1, hal_amp, Haxxorn, Hetast, hocer, Houdini, HTDrD, JakalTheOne, Jake, jaroiten, Jensa, jimb0mannen, JohnnyFi, Jonesgift, Juggler79, kebabarulla, kenosu, kenta72, kilsmo, Kollikock, Kometen, komlmogorov, korvkille, kraudo, kria, kynikos, Lajjen, larsa81, larsf, Lasse Kongo, Lasso, Lianinho, LillAdolf, lillsvensson, LilTicket, linnea1980, Maan76, magikal, manzon, markusarv, Matt83, MAxelsson, melcor, Metaddict, Moleskin, mrblax, MrGargamel, mrmackey, MrNorby, Nick, Nitrox, Niztert, nKLT-, noujz, nyman, olalun, parvus finans, Perli, petto, Picknicken, Plowie, Preder, proxi, punkis, qwerty, rai, robban109, robban111, rosen, rotbag, rovis, Sagge, SaInT, samppa1, Sansrom, sata, sawa, SeEmSi, smuffe, Spielmann, stbr78, stitchio, stockdum, Storapan, summlan, Superfunk-, Svedjan, svenberg, svint0, Swalling, Sweetchuck, Sylwester, tahici, The Grand Bark, TheWave, TjockisBagarn, TomCalzone, Torgny Heurlen, Toub, utdragen, vicentefox, vivi, wesqaz, wikman, wingman, xaesar, zed_zed, ziddax Okey, min sista OT! Citera
toppace Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nu kan Göran Persson glädjas åt att han kommer få in minst 3 mille i skatt från Friberg å Thorsson. Jag har precis ätit!! Förstör inte min kväll, de kan väl emigrera till USA eller? Vill minnas att detta har diskuterats i en annan tråd och eftersom inte vill bli bannad så.... Citera
Atra Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nu kan Göran Persson glädjas åt att han kommer få in minst 3 mille i skatt från Friberg å Thorsson. Jag har precis ätit!! Förstör inte min kväll, de kan väl emigrera till USA eller? Vill minnas att detta har diskuterats i en annan tråd och eftersom inte vill bli bannad så.... Ja, råkar man nämna något som sagts tidigare tycker jag man ska bannas direkt, utan tvekan. Självklar ban om du frågar mig. Citera
elvisero Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nu kan Göran Persson glädjas åt att han kommer få in minst 3 mille i skatt från Friberg å Thorsson. Jag har precis ätit!! Förstör inte min kväll, de kan väl emigrera till USA eller? Vill minnas att detta har diskuterats i en annan tråd och eftersom inte vill bli bannad så.... Du borde ändra lite i dina matvanor... På tal om detta, är det någon som vet om svenskarna är stakade på nåt sätt, eller om dom köpt in sej själva? Citera
Bikern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mr Cunningham, 13 Miljoner... http://www.pokervoice.com/pics/AllenCunninghamDay7.jpg (Thanks to Robert @ http://www.thehendonmob.com for taking these pictures at location) Citera
Matt83 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 På tal om detta, är det någon som vet om svenskarna är stakade på nåt sätt, eller om dom köpt in sej själva? Erik har kvalat in via Pokerstars tror jag. Citera
qwerty Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Rebuy? Sean McCabe has stopped by the Rio today requesting to rebuy into the main event. /Cardplayer Tue Aug 08 15:14:00 PDT 2006 Citera
caelestis Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 tror friberg kom in på en satellit? Citera
Atra Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nu kan Göran Persson glädjas åt att han kommer få in minst 3 mille i skatt från Friberg å Thorsson. Jag har precis ätit!! Förstör inte min kväll, de kan väl emigrera till USA eller? Vill minnas att detta har diskuterats i en annan tråd och eftersom inte vill bli bannad så.... Du borde ändra lite i dina matvanor... På tal om detta, är det någon som vet om svenskarna är stakade på nåt sätt, eller om dom köpt in sej själva? Friberg vann buyin i en satellit på PokerStars. Thorsson vet jag inte. Citera
TjockisBagarn Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 På tal om detta, är det någon som vet om svenskarna är stakade på nåt sätt, eller om dom köpt in sej själva? Erik har kvalat in via Pokerstars tror jag. Kan du sluta vara en fittn00b o säga irelevant fakta? Ja, han är kvalad via stars, men vem fan bryr sig? OT: Han är stakad i baken av Bestpoker, dvs har deal med dem, att han kvalade via stars skiter väl fan gud i? Citera
Lasso Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Ställer samma fråga som tidigare: Är det ngn som vet om det finns liverapporter från sidoeventet på Bellagio. Som på pokerwire och cardplayer. Massor med intressanta spelare i den, även svenskar. http://www.pokerpages.com/tournament/result15271.htm Tcksam för hjälp att hitta rätt Citera
Kongoolle Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 På tal om detta, är det någon som vet om svenskarna är stakade på nåt sätt, eller om dom köpt in sej själva? Erik har kvalat in via Pokerstars tror jag. Kan du sluta vara en fittn00b o säga irelevant fakta? Ja, han är kvalad via stars, men vem fan bryr sig? OT: Han är stakad i baken av Bestpoker, dvs har deal med dem, att han kvalade via stars skiter väl fan gud i? Oups.....där klev någon på en öm tå! Citera
Recommended Posts