Gå till innehåll

Hjort i Vegas?


morberg

Recommended Posts

Varför frågar du honom inte i stället för att skriva ett fånigt inlägg.

 

Kan inte folk bara sluta svara på det här IDIOTISKA sättet? Folk kan väl få ställa frågor på ett forum utan att bli överösta med såna komentarer. Läser sånt i VARENDA tråd nu.... SKÄRPNING folk.

 

Känns ju dock lite onödigt att starta en tråd som denna när man på mycket enklare sätt kan få svar genom PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför frågar du honom inte i stället för att skriva ett fånigt inlägg.

 

Kan inte folk bara sluta svara på det här IDIOTISKA sättet? Folk kan väl få ställa frågor på ett forum utan att bli överösta med såna komentarer. Läser sånt i VARENDA tråd nu.... SKÄRPNING folk.

 

Känns ju dock lite onödigt att starta en tråd som denna när man på mycket enklare sätt kan få svar genom PM.

 

PM till vem?

Om nu Hjort är i Las Vegas så känns det inte speciellt säkert att han svarar blixtsnabbt på ett PM...

Ett forum som detta är ju perfekt för såna här frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det finns en chans att Hjort kunde uppmuntras till lite kommentarer och/eller analys av eventuellt vegasspel så är väl detta en väldigt berättigad tråd. I mitt tycke värt ett oändligt antal "mitt överpar blev räjsat på turn; fold eller all-in?"-trådar som man ser här dagligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför frågar du honom inte i stället för att skriva ett fånigt inlägg.

 

Kan inte folk bara sluta svara på det här IDIOTISKA sättet? Folk kan väl få ställa frågor på ett forum utan att bli överösta med såna komentarer. Läser sånt i VARENDA tråd nu.... SKÄRPNING folk.

 

Det kan ju bero på att 95 % av inläggen saknar substans. Jag är väl inte den enda som är trött på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför frågar du honom inte i stället för att skriva ett fånigt inlägg.

 

Kan inte folk bara sluta svara på det här IDIOTISKA sättet? Folk kan väl få ställa frågor på ett forum utan att bli överösta med såna komentarer. Läser sånt i VARENDA tråd nu.... SKÄRPNING folk.

 

Det kan ju bero på att 95 % av inläggen saknar substans. Jag är väl inte den enda som är trött på det.

 

Men shit, det är ett forum. Tycker man något är ointressant så gå vidare till någon annan tråd. Det är inget krav på att svara på allt man läser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yep, jag kan se honom tre bord bort, han spelar HU 2$/4$ mot en shortstackad Matusow.

 

EDIT: Verkar som Matusow drar sig bort mot 1$/2$ nu, Hjort aer honom i hasorna..

 

Jag som trodde att Hjort och Matusow var samma person.

 

hoppas du inte allti har en sån skev uppfattning om människor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden är SÅ pokerforum.nu...

 

Jag är för övrigt på trådskaparens sida, tycker tråden är klart berättigad. Jag är en av dem som gärna hör (läser) Hjorts eventuella svar.

 

Psykologen: Varför pm:ar du inte ditt första svar direkt till morberg istället? ;)

 

Ähh vad faan. Någon gång måste man väl säga till. Nu blev det in denna tråd.

 

Men jag rekar dig att PMa om du nu vill ha svar. Den här tråden lär väl förvinna i mängden övrigt skräp snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ar i London och inte Vegas. Har val rad att spela i main event men ar inte direkt sugen. Visserligen varde men ackligt hog varians.

 

Skulle val hanga med Beachjohan, brorsan, che och det ganget da.

 

medveten om att jag inte är me i det gänget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...