Gå till innehåll

Hjort i Vegas?


morberg

Recommended Posts

Med tanke på innehållet i svaren i denna tråd kanske det vore bäst med ett PM

trots allt.

Jo, såhär i efterhand har du nog rätt. Själv får jag en del PM som ställer frågor som flera säkert undrar om och brukar be folk att posta inlägg istället. Hur kul är det för Hjort att få 27 PM som undrar om han är i Vegas?

 

Det är trots allt ett forum med folk som har liknande intressen. Tyvärr blev min rubrik alldeles för svår att tolka vilket gjorde att folk gick in i tråden med helt fel förväntningar och blev besvikna när de såg vad den verkligen handlade om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är trots allt ett forum med folk som har liknande intressen. Tyvärr blev min rubrik alldeles för svår att tolka vilket gjorde att folk gick in i tråden med helt fel förväntningar och blev besvikna när de såg vad den verkligen handlade om.

 

Tror snarare att problemet var att det var en väldigt låg nivå på det första svaret i tråden. Det brukar oftast sätta ribban på fortsatta svar, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ju bero på att 95 % av inläggen saknar substans. Jag är väl inte den enda som är trött på det.

 

Om du är så trött på det varför inte föregå med gott exempel och sluta skriva substanslösa inlägg själv? Dryghet är inte lika med substans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ar i London och inte Vegas. Har val rad att spela i main event men ar inte direkt sugen. Visserligen varde men ackligt hog varians.

 

Skulle val hanga med Beachjohan, brorsan, che och det ganget da.

 

Måste allt vara +EV för dig? Skulle du inte tycka det vore kul att lira main för du har väl pengarna?

 

Ska inte vara drygt, jag är bara för dålig på att formulera mig för att få till det på något bättre sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag fyllespelar 50-100 ar det val ratt uppenbart att allt i livet inte maste vara +EV?

 

Grejen ar att jag inte skulle tycka att det vore sarskilt kul att spela main event om det sa var gratis. Jag har dels inte uthaligheten for att spela lange och disciplinerat hela tiden (vilket det har alltsa ar helt fel form for), dels tycker jag inte NL ar sa jattekul och lite andra skal. Tanken att vinna ME tilltalar sa klart jattemycket, men tanken att flera langa dagar grinda sig framat tilltalar mig inte alls. Jag behover pauser lite da och da och gillar egentligen inte att umgas med en massa frammande manniskor hela tiden. Jag ar ratt introvert och blir stord om det konstant ar en massa brus och nya intryck.

 

Dromeventen hade ju snarare varit HORSE, 2-7 NL eller liknande. Men dar hade jag ju verkligen haft -EV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...