Legato Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Ja Karin ser äldre ut än hon är... Tror iofs Birgitta är ca 35. Varken Birgitta eller Christer spelar WSOP, de tycker för mycket om den svenska sommaren. Rätt fascinerande att så många bettingsiter hade dem uppe ändå... Citera
Cyntax Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Ja Karin ser äldre ut än hon är... Tror iofs Birgitta är ca 35. Varken Birgitta eller Christer spelar WSOP, de tycker för mycket om den svenska sommaren. Rätt fascinerande att så många bettingsiter hade dem uppe ändå... LooooL! Citera
Legato Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Ja Karin ser äldre ut än hon är... Tror iofs Birgitta är ca 35. Varken Birgitta eller Christer spelar WSOP, de tycker för mycket om den svenska sommaren. Rätt fascinerande att så många bettingsiter hade dem uppe ändå... LooooL! Lool what? De har inte spelat WSOP på flera år pga just detta. Rätt sjukt att det då finns siter som erbjuder odds och NO REFUNDS på att Christer/Birgitta ska vinna... Citera
Morbo Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Ja, det finns ju siter som erbjuder 2500x pengarna på mig så sån plåtkoll har de ju knappast Citera
xmagnusx Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 står mkt om henne i firstpoker så jag kollade vilka som jobbade med tidningen å det verkar som hon är en av dom som arbetar med den..... Citera
grooch Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 men karin lundgren är ju usel. mött henne live, kan med gott samvete säga att hon var en av de sämsta jag spelat mot (som spelat mycket poker). Citera
Myssion Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 EDIT: Blev flyttat till annan tråd. Citera
Jennez Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag har skrivit en hel del om Karin, bl.a reportaget från Köpenhamn (och hemma-hos reportaget). Säger precis som Ola; så himla skönt med en tjej som blir premierad för sina pokerkunskaper istället för sitt utseende! lol...låter väl inte heller så snällt. Så du menar att hon är duktig som fan med ful som stryk? ....hehe Eller sa sager jag att hon ar snygg som bara den! Citera
MajkTheBike Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 I firstpoker stod det att hon spelar på rätt så höga NL bord. Kommer inte ihåg exakt hur högt, men har för mig att hon drog in ca 3000 $ på kort tid (typ 1.5h) Kan det vara typ NL 1000-2000$ .... Man ska väl var rätt så bra om man vinner pengar på de nivåerna Ska se om jag hittar den tidningen, BRB! Citera
Rubicon Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är det bara jag som tycker att Betsson verkar ha tummat lite sin nobla uttagning till Team Betsson för den norske och danske representanten? eller hmm... visserligen verkar ju dessa galanta damer ha både resultaten och utseendet med sig, uj uj uj, farlig kombination! https://www.betsson.com/sv/poker/team-betsson/member.asp?id=5 https://www.betsson.com/sv/poker/team-betsson/member.asp?id=6 Citera
MajkTheBike Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 I firstpoker stod det att hon spelar på rätt så höga NL bord. Kommer inte ihåg exakt hur högt, men har för mig att hon drog in ca 3000 $ på kort tid (typ 1.5h) Kan det vara typ NL 1000-2000$ .... Man ska väl var rätt så bra om man vinner pengar på de nivåerna Ska se om jag hittar den tidningen, BRB! Japp nu hittade jag tidningen, den låg under Fibban på toa! det står att hon går in på ett 50/50$ NL bord med 5000$ och lämnar border 1.5 h senare med 9000$. Alltså spelar hon på en betydligt högre nivå än de flesta här, (med tanke att en del kör 10$ SnG ) Citera
Legato Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Majk; "Alla" har väl tagit "skott" på höga spel, men Karin är definitivt ingen "regular" på de nivåerna... Citera
beachalban Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 I sin blog på Betssons hemsida skriver hon "Fick pocket Kungar fem limpare jag sitter på Big Blind gör en ordentlig raise alla foldar innan sista killen (gubben) som säger att han vet att han nu gör sitt livs dåligaste all in men att han känner för att gambla. Direkt blev man självklart misstänksam har han AA eller?" Sätter man en femte limpare på AA tycker jag man antingen verkar ha hyffsat låga tankar om den spelaren eller så har man inte alla paddlarna i vattnet. Det skulle väl iofs kunna vara så att någon i senare pos är hyperaggro och alltid höjer mot många limpare men ändå. Citera
Myssion Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Det är ju Sklansky's sena limpbluff med AA. Fast han har iofs inte alla paddlar hemma. Citera
Myssion Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Det är ju Sklansky's sena limpbluff med AA. Fast han har iofs inte alla paddlar hemma. Citera
Poperick Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Hon är fantastiskt duktig på poker och är till skillnad från vissa andra pokerproffs otroligt ödmjuk! Nu ska jag inte klanka ner på KL för mycket eftersom jag inte har träffat henne och inte vet någonting om henne...MEN...jag tycker att hon får alldeles för mycket utrymme i First Poker (en väldigt bra tidning i övrigt) och hon ger där knappast något ödmjukt intryck. Skryt, skryt, skryt. Hoppas verkligen inte att hon upplevs så privat. För övrigt tycker jag att denna pojklflicka verkar vara rätt jobbig och dessutom en dålig skribent...men som sagt, jag ska inte klanka ner på KL... Citera
Jennez Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Hon skriver ju regelbundet i First Poker, da ska hon val ha utrymme? Hon skryter definitivt inte privat. Jag vet inte ens vad i hennes texter du syftar pa. Aja, Karin kan forsvara sig sjalv vilket hon sakert gor om hon kanner for det. Citera
Bossebo Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Saxat ur hennes pokerskola på expressen angående cashgame i vegas: Jag sitter på knappen och hittar 5,3 offsuit. Kinesen på min vänstra sida har lilla, och chipleadern har stora mörken. Den supertajta killen sitter i sen position och höjer 6 gånger stora mörken (BB). Alla fram till honom har foldat och det gör även killen efter honom. Så nu är det min tur, jag tänker lite och väljer sedan att inte försöka mig på en bluff mot honom utan slänger mina kort. NÄHÄ?????? va, tänker du inte bluffa den supertighta killen som spelat 10 händer på 2 timmar? Hej, jag heter karin, jag väljer att inte gå i krig mot hela amerikanska nationen med ett ärtrör när Bush rullar fram kärnvapen Citera
bossbaver Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 hehe what ... inga personangrepp här ... fatta d! hade nån skrivit nåt illa ok typ ken lennard så hade ingen reagerat för han e kille, men såfort nån skriver nåt illa om ej tjej så blire liv i luckan Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 ....... Den supertajta killen sitter i sen position och höjer 6 gånger stora mörken (BB). Alla fram till honom har foldat och det gör även killen efter honom. Så nu är det min tur, jag tänker lite och väljer sedan att inte försöka mig på en bluff mot honom utan slänger mina kort. NÄHÄ?????? va, tänker du inte bluffa den supertighta killen som spelat 10 händer på 2 timmar? Solklar all in!! Snubben är supertajt, har inte fått kort på länge och höjer 6 gg BB för att han är uttråkad och förbannad på att inte fått röra sin marker speciellt mycket. Hans J 6o foldar han direkt efter det. All in är standardspel här. Att inte bluffa där är ju att ge bort pengar! Det är Kinesen hon ska vara rädd för... Alltid. Citera
schenker Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Saxat ur hennes pokerskola på expressen angående cashgame i vegas: Jag sitter på knappen och hittar 5,3 offsuit. Kinesen på min vänstra sida har lilla, och chipleadern har stora mörken. Den supertajta killen sitter i sen position och höjer 6 gånger stora mörken (BB). Alla fram till honom har foldat och det gör även killen efter honom. Så nu är det min tur, jag tänker lite och väljer sedan att inte försöka mig på en bluff mot honom utan slänger mina kort. NÄHÄ?????? va, tänker du inte bluffa den supertighta killen som spelat 10 händer på 2 timmar? Hej, jag heter karin, jag väljer att inte gå i krig mot hela amerikanska nationen med ett ärtrör när Bush rullar fram kärnvapen Chipleader i cashgame....säger man verkligen så? Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Chipleader i cashgame....säger man verkligen så? Inte jag, jag kallar honom/henne för storstacken eller idioten med alla min pengar. Citera
schenker Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Chipleader i cashgame....säger man verkligen så? Inte jag, jag kallar honom/henne för storstacken eller idioten med alla min pengar. Exakt, frågan är då om det hela gällde cash game eller turnering... Citera
powerbabe Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Har Karin blivit "sparkad" från team betsson nu?? hittar henne inte på deras team-sida längre, någon som vet? Citera
baller Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 hon representerar Betway.com numera. Hur eller varför låter jag vara osagt. Citera
Recommended Posts