Gå till innehåll

Bortkopplad! IGEN!


pk_george

Recommended Posts

Hej,

 

Ni ska precis ha fått svar alla som skickat oss PM.

Beklagar att ni fick vänta hela dagen på att vi återkom.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Nu när du är här, kan du kolla om det är nåt strul just nu? (blev bortkopplad från Party men andra klienter funkar)

 

mvh!

 

EDIT: ser att andra hunnit svara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nä fy fan kom in nu precis! hade 2k marker kvar när blindsen är 3k/6k och jag hade 29k innan rent ut sagt förjävligt att party lägger ner och alla andra kan spela.. Man måste ju kunna få kompensation för detta, annars kommer jag ALDRIG spela på party mer... Det svinigaste är att jag har suttit i 3 timmar och kämpat, vadå gå under jorden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är en schemalagd underhållning av servrarna så kör man inga turneringar som riskerar att krocka med perioden då spelet stängs av (till exempe vad som skedde för två dar sen), så i kvällens fall utgår jag från att det var en akutåtgärd som gjorde att man var tvungen att stänga ner.

 

Kan inte ni som spelade turneringar berätta hur det löstes vad gäller prispengar etc så ska jag göra mitt bästa för att få ett svar på vad det var som hände.

 

Jag antar att min ursäkt för det inträffade inte väger speciellt tungt, men jag skäms oerhört över att det strular för er.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte lägga en förklaring i tråden om vad som är problemet. Jag är så jävla förbannad på Party vars support skickar idiotsvar liknande det jag fick.

Jag har ingen som helst lust att skicka pm och tigga kompensation, jag vill få relevant info antingen via support eller här. Men det kan man ju titta sig i månen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fort jag har en förklaring till vad det är som orsakar problemet lovar jag att återkomma till er här, i den här tråden.

 

Dock kommer det först att kunna ske i morgon bitti eftersom jag måste ta den kontakten via en person som just nu inte går att nå.

 

Men lita på att det kommer ett svar!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och tänkte lite, insåg att det finns något helt unikt här, en partypoker repsentant som ger helt relevanta svar på frågor, pm, info och annat strul som kan förekomma. Det finns i princip inte någon annanstans. Hurra för dig och din insats (synd att ni inte är fler) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All respekt till PartyPokers representant.

 

Händer det igen kan vi ju försöka hjälpa honom med lite information om problemet. Alla kan ju t.ex. köra en traceroute och möjligtvis går det då att hitta vart det går fel i routringen.

 

Så nästa gång det händer:

1. Start > kör > cmd

2. tracert partypoker.com

 

Sen kan ni posta outputen här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Så fort jag har en förklaring till vad det är som orsakar problemet lovar jag att återkomma till er här, i den här tråden.

 

Dock kommer det först att kunna ske i morgon bitti eftersom jag måste ta den kontakten via en person som just nu inte går att nå.

 

Men lita på att det kommer ett svar!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Inlägget skrevs 27 juli, nu är det den 9 augusti. Hittar inget svar här ännu. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...