Gå till innehåll

Bortkopplad! IGEN!


pk_george

Recommended Posts

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag beklagar att jag inte har sett era inlägg tidigare, men mellan 19.00 och nu har jag inte kikat in på forumet.

 

Kan ni som har haft problem med nedstängda bord, bruten kontakt med servern etc skicka mig ett PM och berätta när det hände och vad ni spelade så kommer jag att återkomma till var och en av er med ett lämpligt svar i morgon bitti.

 

Jag har även kollat med en tekniker som meddelade att han inte hade hört om några problem, även om han inte ser hela flödet så det garanterar med andra ordet ingenting.

 

Jag beklagar att ni har fått utstå dessa olägenheter och hoppas att mina svar till er i morgon kan ge er lite upprättelse.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan ansvarig tekniker inte ha märkt det?

Jag sa inte att jag hade pratat med ansvarig tekniker utan att jag hade pratat med en tekniker rent generellt.

 

Det är garanterat någon som håller på att titta på problemet. Och det kan jag säga med säkerhet eftersom vi tappar intäkter när ni tappar uppkopplingen.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beklagar att jag inte har sett era inlägg tidigare, men mellan 19.00 och nu har jag inte kikat in på forumet.

 

Kan ni som har haft problem med nedstängda bord, bruten kontakt med servern etc skicka mig ett PM och berätta när det hände och vad ni spelade så kommer jag att återkomma till var och en av er med ett lämpligt svar i morgon bitti.

 

Jag har även kollat med en tekniker som meddelade att han inte hade hört om några problem, även om han inte ser hela flödet så det garanterar med andra ordet ingenting.

 

Jag beklagar att ni har fått utstå dessa olägenheter och hoppas att mina svar till er i morgon kan ge er lite upprättelse.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Imorgon bitti? Jag har allafall inte fått svar än :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

here we go again... Börjar blir VÄLDIGT irriterande. Om det nu är någon server uppgradering dom gör så måste dom väl iallafall kunna varna en timme i förväg så att man inte signar upp sig på en massa SNG's som man sen inte kan spela färdigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...