Hasselby Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hej, Ni ska precis ha fått svar alla som skickat oss PM. Beklagar att ni fick vänta hela dagen på att vi återkom. Med bästa hälsningar, PartyPoker Nu när du är här, kan du kolla om det är nåt strul just nu? (blev bortkopplad från Party men andra klienter funkar) mvh! EDIT: ser att andra hunnit svara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Nä fy fan kom in nu precis! hade 2k marker kvar när blindsen är 3k/6k och jag hade 29k innan rent ut sagt förjävligt att party lägger ner och alla andra kan spela.. Man måste ju kunna få kompensation för detta, annars kommer jag ALDRIG spela på party mer... Det svinigaste är att jag har suttit i 3 timmar och kämpat, vadå gå under jorden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Riktigt dåligt att alla bara blir utslängda utan förvarning innan maintenance ska utföras. Att de inte klarar att tillhandahålla sån enkel information trots att man betalar $5k i månaden för att få spela är skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Jaha då händer det igen, samma grej som igår. Jag lirade bara CG vid båda tillfällena så blev inte lika drabbad men ändå riktigt störande. Ingen lyckad timing för party, först monster rake och sen serverproblem. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Om det är en schemalagd underhållning av servrarna så kör man inga turneringar som riskerar att krocka med perioden då spelet stängs av (till exempe vad som skedde för två dar sen), så i kvällens fall utgår jag från att det var en akutåtgärd som gjorde att man var tvungen att stänga ner. Kan inte ni som spelade turneringar berätta hur det löstes vad gäller prispengar etc så ska jag göra mitt bästa för att få ett svar på vad det var som hände. Jag antar att min ursäkt för det inträffade inte väger speciellt tungt, men jag skäms oerhört över att det strular för er. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 drabbar detta bara nordbor? Vid mitt turneringsbord blev 3 av oss bortkopplade och de andra två kunde festa på blindsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Varför inte lägga en förklaring i tråden om vad som är problemet. Jag är så jävla förbannad på Party vars support skickar idiotsvar liknande det jag fick. Jag har ingen som helst lust att skicka pm och tigga kompensation, jag vill få relevant info antingen via support eller här. Men det kan man ju titta sig i månen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Kompensation för CG är inte aktuellt antar ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 http://pokerhand.nu/index.php?showhand=82351536 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Så fort jag har en förklaring till vad det är som orsakar problemet lovar jag att återkomma till er här, i den här tråden. Dock kommer det först att kunna ske i morgon bitti eftersom jag måste ta den kontakten via en person som just nu inte går att nå. Men lita på att det kommer ett svar! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Varför stoppar inte Partypoker turneringarna när de får serverproblem? Det hade varit det rättvisaste, nu kunde de andra festa på mina blinds tills mindre än en tredjedel åtestod och man åkte ut. Snyggt.. Party brukar dock betala tillbaka pengar vid strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Satt och tänkte lite, insåg att det finns något helt unikt här, en partypoker repsentant som ger helt relevanta svar på frågor, pm, info och annat strul som kan förekomma. Det finns i princip inte någon annanstans. Hurra för dig och din insats (synd att ni inte är fler) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Jo får hålla med, all cred till Mr. Partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 håller med! Känns jäkligt bra att de har en här som man kan få vettiga svar från! Bra jobbat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 All respekt till PartyPokers representant. Händer det igen kan vi ju försöka hjälpa honom med lite information om problemet. Alla kan ju t.ex. köra en traceroute och möjligtvis går det då att hitta vart det går fel i routringen. Så nästa gång det händer: 1. Start > kör > cmd 2. tracert partypoker.com Sen kan ni posta outputen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Revenge Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Har självt haft äldigt mycket problem senaste dagarna. Verkar inte bara drabba nordbor för jag gnällde om det på chatten och det drabbade även folk ifrån andra länder. PP börja påminna om expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Hmm låter intebra, jag har inte vågat spela så mycket det sista dagarna...och absolut ingen turnering... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Och det händer igen... Ingen bättring, massa pengar förlorade - grattis Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 hände igen!!!!! En är dock pausad och den andra vet jag inte.. snälla vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Så fort jag har en förklaring till vad det är som orsakar problemet lovar jag att återkomma till er här, i den här tråden. Dock kommer det först att kunna ske i morgon bitti eftersom jag måste ta den kontakten via en person som just nu inte går att nå. Men lita på att det kommer ett svar! Med bästa hälsningar, PartyPoker Inlägget skrevs 27 juli, nu är det den 9 augusti. Hittar inget svar här ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts