stenarn Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har spelat väldigt lite ett tag nu, men greppade mig själv och spelade in Full Tilts sign up bonus förra veckan. Jag behöver nu tips på var jag ska fortsätta. Nivåerna det handlar om är $0.5/1 och $1/2 Fix Limit Hold'em. Har konto på Full Tilt, Stars, Party och Sportingbet så någon sajt med bra bonus för låga FL-nivåer vore trevligt att få förslag på. Gärna i USD om ni känner till någon sådan sajt. William Hill har ju en månadsbonus $50 för 5 bordstimmar (1/2 eller högre). Den är liten men bra. Citera
crillux Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 William Hill har ju en månadsbonus $50 för 5 bordstimmar (1/2 eller högre). Den är liten men bra. Enda kravet är alltså att man spelar 5 tim/månad? Får man $50 då? Citera
Sync Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Någon som vet en lätt bonus på runt $100 ? Kravet är att man ska kunna göra borden mindre (som på ftp). Citera
Sync Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 ^^ Everest Poker Den är redan fixad... Citera
Gäst Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Enda kravet är alltså att man spelar 5 tim/månad? Får man $50 då? Ja. 5 BORDSTIMMAR är det som gäller, dvs om du spelar 5 bord åt gången så räcker det med 1h. Citera
Sync Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Finns det fler bonusar som är lätta som man klarar av på typ två dagar som partys bonus? $50 eller liknande? Citera
crillux Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Ja. 5 BORDSTIMMAR är det som gäller, dvs om du spelar 5 bord åt gången så räcker det med 1h. Låter ju riktigt bra. I övrigt funderar jag lite på en bonus hos Pokerroom som erbjuder 200%. Men generellt ser det ut som att för att ha en rimlig chans att klara av att cleara en bonus på Fix Limit Texas så bör man spela minst på $1/2. $0.5/1 har visat sig ta jäkligt lång tid på många siter. Någon med liknande erfarenheter? Citera
mr_Zelcko Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Jag vet att detta är såå jävla uttjatat men jag måste ändå fråga.. Jag vill ha en bonus där jag sätter in cirka 300$ och där man DIREKT får det dubblat... Har någon ett tips på en sådan här bonus?? Spelar 2-3 bord NL 50 Mkt tacksam för svar Citera
kraclob Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Jag vet att detta är såå jävla uttjatat men jag måste ändå fråga.. Jag vill ha en bonus där jag sätter in cirka 300$ och där man DIREKT får det dubblat... Har någon ett tips på en sådan här bonus?? Spelar 2-3 bord NL 50 Mkt tacksam för svar Bodog hade en sån bonus förut men då bara 10%, som sagt är den borttagen nu, Tror inte det finns några andra sidor som ger en cashen direkt. Citera
R1ckard Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 finns sjukt mycket bra bonusar just nu. dom som vill veta några fina kan kontakta mig . vill inte ösa ut det i forumet ! / bonustorsken Citera
Jeg123 Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 finns sjukt mycket bra bonusar just nu. dom som vill veta några fina kan kontakta mig . vill inte ösa ut det i forumet ! / bonustorsken Bjuder du på några sköna affe länkar då? Citera
crillux Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Hjälp please. Jag har svårt att reda ut alla erbjudanden just nu. Vilken bonus är vettigast att gå på när man spelar FL $1/2 och inte har tid att spela 8h/dag? Full Tilt har jag redan konto på så den är inte ett alternativ. Idéer? Citera
becknish Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 crillux, kan rekomendera poker stars om du inte kört den , 100% upp till 50 dollar. spelade 1/2 FL fyra bord och blev klar på en dag. signa up via forumet och få en rätt juste tröja också... Citera
crillux Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 crillux, kan rekomendera poker stars om du inte kört den , 100% upp till 50 dollar. spelade 1/2 FL fyra bord och blev klar på en dag. signa up via forumet och få en rätt juste tröja också... Tack, men den har jag redan kört. Andra förslag? Citera
brander Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Någon som kan tipsa om en relativt lättavklarad bonus för en NL50-spelare? Lirar fyra bord simultant och har ett par hundra dollar i rullen. Har gjort PartyPoker, Titanpoker, Betway, Parbet och håller på med Unibet. Citera
Birgerstam Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Hej. Någon som kan tipsa om nån enkel bonus för en NL20 spelare med en rulle på ca 500? Bifoga gärna länk Citera
travninni Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Hej. Någon som kan tipsa om nån enkel bonus för en NL20 spelare med en rulle på ca 500? Bifoga gärna länk Partypoker eller Empirepoker är väl dem som är enklast/snabbast att cleara/klara av! Citera
becknish Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 håller med, party o empire e bra. tog nyss dreampokers 50 dollars bonus och den får man direkt in på kontot. gillade inta prima men annars var det en bra bonus Citera
Bikern Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 AG skrev: Bump. Erbjudandet ändrat. Glöm heller inte att uppdatera er Poker.se-profil med ert Unibet-nick. Angående unibet bonusen för nya spelare, vilket skall man uppdatera profilen med? Användarnamnet man loggar in med eller Nick som man har vid pokerbordet? Citera
Birgerstam Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Partypoker eller Empirepoker är väl dem som är enklast/snabbast att cleara/klara av! Tack. Kollade på dessa sajter, men hittade inte något om hur man clearar bonusarna. Hjälp... Citera
becknish Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 5 rakade händer per dollar. du behöver bara bli tilldelad kort och det är nåt slags krav på hur stor potten ska vara tror jag men är inte säker Citera
FraXioN Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 5 rakade händer per dollar. du behöver bara bli tilldelad kort och det är nåt slags krav på hur stor potten ska vara tror jag men är inte säker Potten måste upp i $1 för att den ska bli raked. Otroligt enkel bonus att cleara, en av de absolut enklaste som finns. Citera
heidfors Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 tjena. kan man göra ett empirepokerkonto om man redan har ett partypokerkonto? jag har för mig att det inte funkade innan... Citera
Recommended Posts