Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra bonusar för lägre nivåer är sajter som ger ut delpoäng och då helst steglösa poäng. Full Tilt gör väl det om jag inte har helt fel. Bodog ger inte poäng steglöst men har ett fördelaktigt delpoängsintervall. Cryptologic däremot är dåligt i det avséendet. Man ger bara 0.25p eller 1p när potten går över 5$ resp 20$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena.

 

Jag funderar på att byta sajt från EP. Har ni några tips då kraven är följande:

 

*Skattefri

*Spel i dollar

*Bra traffik och värde 6handat NL200 - NL400

* Någorlunda sköna bonusar kontinuerligt och/eller bananutdelning

*Vip shop vore trevligt men inget krav.

 

 

Har funderat på betfair, hur är liret där? Fungerar insättningar/uttag bra? Bonusar?

Edit: Undviker helst Prima

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Undrar ifall dem flesta bonusarna är såna att dem kommer rullande, dvs dem kommer in på kontot direkt när man samlat ihop tex 8 poäng om de krävs, eller om dem är en klumpsumma som kommer när man klarat av hela bonusen, och om man inte klarat den när tidne går ut får man ingenting. Finns det nåt sätt vilket av sätten bonusen är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge måste jag spela om jag spelar 2-3 bord NL 0,25 - 0,50? I vilkoren står det att man får 5$ för 100 kvalificerade raked hands. Är det någon som vet hur många man får i timmen på denna nivå?

 

Är ny på att bonushora så ha lite överseende med mina frågor :-D

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kollade lite på Martinspokers bonus, tänkte höra om nån vet ungefär hur många bordstimmar det tar på 0,25/0,50 shorthanded för att spela ihop 3000VIP?

 

Kollade lite i min PT. Ca 19% av händerna ger vip (€0,31 raked) på NL50. Samt det spelas ca 100 händer per bord och timme.

 

Så 19 vip i timmen och bord får du. Dvs ~158 bordstimmar?

 

Det är ett ganska stort uppsving i VIP per timme på NL100 då medelpotten på NL50 hamnar precis under vad som krävs för en VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som vet om skiten funkar eller?

 

http://www.100dollar.webb.se ?

 

Jepp skulle tippa på att det funkar, bara du följer alla olika steg man ska göra. Titanpoker bonusen kan man också ta del av via detta forumet på http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27764-titan-poker-upp-till-550-i-bonus.html

Vill du ha gratispengar kanske du skulle börja med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...