Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Letade upp stars sign-up bonus, den verkar okej enligt mig.

 

Två saker jag undrar bara, hur många poäng (fpp) får man om man betalar X dollar i rake i cash game och när är men delaktig i raken på cash games?

Är det när den sista betting-rundan är avslutad eller är det när man lagt in sin BB/SB och lagt sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med tråden "ny februarireload tro?" gällande Partypoker.

 

Någon skrev in om en bonuskod som kunde fungera i feb. Jag anmärkte att jag inte såg vilken sajt det var och originalpostaren editerade sin post. Någon kom in och sade något semi-drygt och BAM!, tråden låst..

 

Någon som har tagit denna "We’ve got a special offer for you: Use bonus code PG10K* when you make your next deposit in February to get 25% extra, up to $100."?

 

Är det vanliga enkla 7 el. 10 ggr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag är ute efter en sida med 100% upp till minst 500$, men, det som jag skulle vilja ha är obegränsad tid att cleara den, så jag kan sitta i typ 4mån och sen dyker den upp som en gåva från skyn.

 

Ultimatebet är det givna valet då. Fast den dyker inte upp som en gåva från skyn utan clearas lite i taget, vilket jag tycker är mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Söker en bonus som är lätt att cleara på mindre nivåer (max NL50), har $650 i rullen. Något bra tips? har kört partypokers bonus och sportingbets.

 

Vet inte om Empirepoker har ändrat sin bonus till att man ska samla partypoints istället för rakade händer. Har de inte det, så är deras 20% upp till $100 den klart enklaste som finns att uppbringa skulle jag tro.

Maila dem och fråga: info@empirepoker.com

Tala också om för dem att du redan har ett konto på Partypoker så

hjälper de dig om hur du ska gå tillväga. Bl.a. så måste du registrera en annan

emailadress än den du registrerade på Partypoker. Det behövde åtminstone jag göra, sa de.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jag undrar om en sak när det gäller att kombinera rakeback och bonus.

på en sida där rakeback erbjuds står det "Bonuses are deducted from rake"

vad betyder det?

 

mvh/ johan

 

 

Det betyder att bonusen dras av från raken. Dvs har du spelat in en bonus på 600 och har rakat 1000 så får du din rakeback räknat på 400(1000-600). Alltså med 30% rakeback skulle du fått 120 i rakeback(400*0,3).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har spelat väldigt lite ett tag nu, men greppade mig själv och spelade in Full Tilts sign up bonus förra veckan.

 

Jag behöver nu tips på var jag ska fortsätta. Nivåerna det handlar om är $0.5/1 och $1/2 Fix Limit Hold'em.

 

Har konto på Full Tilt, Stars, Party och Sportingbet så någon sajt med bra bonus för låga FL-nivåer vore trevligt att få förslag på. Gärna i USD om ni känner till någon sådan sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...