Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!


gdaily

Recommended Posts

I den här tråden babblar ni på allmäna frågor av typen "vilken bonus ska jag ta, jag spelar på nivån X".

 

Inga specifika frågor om bonusar, dessa SKALL tas i respektive sajttråd.

 

Funkar inte detta så återgår vi till det gamla systemet emd en enda jättetråd där allt podtades i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo jag har sett det där.

 

Saken är bara den att det står på deras sajt att den bonusen gått ut.

 

"This offer is valid for all first chip purchases until the 9th July 2006, inclusive."

 

Aha, okej. Rekommenderar sportingodds.com då. Liknande bonus som ladbrokes har, 100% upp till $100 för 500 raked. Se här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle rekommendera partys signup på $100 som kan spelas in på NL25 om jag inte missminner mej.

 

Halv-OT: Blir det inte väldigt bökigt om man får ett svar här som kräver en uppenbar motfråga som är ganska specifik, och sedan måste byta tråd för att fråga den (Om det inte märks så var jag en av dom som hejade på bonussnack-tråd och bonuskoder-tråd). Blir ju en ganska hackig diskussion då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily: om man frågar något, tex vilka bonusar som är bra för en viss nivå så måste man ju nästan svara med en specifik bonus... när jag ställde frågan varför man inte fick fråga om bonusar i allmänhet var det just för att jag vill ha någon sånt här där man kan få tips från varandra.

 

Jag tycker det är rätt svårt att veta vilka bonusar som passar mig bra men eftersom jag spelar på NL10 eller NL20 så är det många andra som är i samma situation och eftersom ludomir nu har frågat vilka bonusar som passar så kan vi ju nu allihopa som spelar på den nivån se vad det blir för svar :P

 

Eftersom tråden nu är klistrad och inte blir låst så behöver ju inte frågan ställas 500 gånger heller längre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva lite tips på bonusar för mig som spelar lågt. NL10 & NL20.

 

Tipsa på nu om sajter med bonusar där man exempelvis får en rejkad hand när potten kommer upp till $1.

 

Jag tänkte ta empirepokers bonus nu, mailade supporten och kollade villkoren. Man behöver bara få kort och att potten rakas över huvud taget för att få en raked hand. D.v.s det räcker att det blir 0.01 dollar i rake :P

 

de har 20% upp till 100 dollar precis som party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mottager tacksamt tips på bra bonusar för 100$ NL-spelare!

 

I praktiken alla mindre bonusar. Det är tillräckligt högt för att få VIP poäng på B2B och Ongamenätverken. Så det gäller bara och hitta den med minst poäng per dollar i bonus och spela på...

 

Vilka bonusar finns på ongame? Vilka är bäst? Vilka bonusar på b2b gäller just nu? Vore tacksam för lite tips då jag är väldigt lat och inte vill spendera några timmar med att leta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte ta empirepokers bonus nu, mailade supporten och kollade villkoren. Man behöver bara få kort och att potten rakas över huvud taget för att få en raked hand. D.v.s det räcker att det blir 0.01 dollar i rake :P

 

de har 20% upp till 100 dollar precis som party

 

Leta lite till så har Empire Poker en 25% deposit match up to $150 (x5)

 

Den skule jag rekommendera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej hopp lingon...

 

letar efter en site som erbjuder en matchningsbonus som är t ex:

sätt in 100$/£/€ och få 100$/£/€ instant så att kontot har 200$/£/€ tillgängligt, självklart så ska man behöver grinda ihop poäng för att releasa den. anyone? kanske ligger i fel tråd, isf sorry.

 

edit: sökte lite på forumet men hittade inget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...