ematic Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Finns det coola pokerpar? Citera
gdaily Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 vad är de man säger, joo Kärlek börjar alltid med bråk! "Heads-up mot Nordenstam Efter uttalandet om proffset Cecilia Nordenstam som "inte tillräckligt skicklig" har det stormat en del kring Betsson. Martin Bunge Meyer hoppas nu på att få sin nykrönta drottning att möta Cecilia i en head-up. - Vi tar en match mot henne any day, säger han. Men hos Cissi Nordenstam är intresset svalt. - Jag har ingenting att vinna på en sådan tävling, eftersom jag ändå är den som förväntas vinna. I så fall skulle de få lägga in minst en halv miljon, säger hon lugnt." http://expressen.se/index.jsp?d=2067&a=451678 Mina pengar skulle vara på Karin i den matchen, faktiskt. 60/40 typ tippar jag på. Citera
inteillaalls Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Så här ser det ut på sängbordet hemma i Götlaborg just nu: Citera
Luca Postad 23 Juni , 2006 Rapport Postad 23 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Finns det coola pokerpar? Phil "Unabomber" Laak och Jennifer Tilly är väl ett kul par. Tilly är ju visserligen mest känd som skådis, men är inte oäven alls som pokerspelare heller. Har ju en seger i WPT Ladies Night Invitational och en i WSOP Ladies Event. Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen... Citera
pluntzky Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Men en äldre tjockis med lite kändisstatus, förmodligen hyffsat fet plånbok och lite karismatisk fortfarande... Hon kanske behövde boosta rullen lite Citera
DunderKlump Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Ok, en man träffar en kvinna... who cares (förutom veckorevyn + se&hör)? Har ni egna liv eller lever ni andras? Citera
KidNamedEd Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Hon och Stevic var ju det snyggaste och coolaste pokerparet i hela världen. Hon och Swartling är mer skönheten och odjuret. Finns det coola pokerpar? AA är det coolaste pocket-paret jag vet iaf. Citera
Juzzam Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Grova personangrepp bortediterade - Nusseman Citera
psykologen Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Bjöd du någon brud på för många drinkar i natt och blev dumpad eller? Du lär ju bli avstängt. Citera
Largo-Sama Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 text Hur lång tid måste det gå innan en kvinna får träffa en ny man då? Citera
Juster Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Juzzam, det där var väl ovanligt dumt o bittert skrivet? Citera
poker_oscar Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 text Hur lång tid måste det gå innan en kvinna får träffa en ny man då? Så fort knappen passerat. Citera
TheEmbassy Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 text Stäng av människan! Edit: Redan gjort såg jag. Ta bort hans inlägg med kanske.. Citera
Torsus Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 varför gjorde stevic och cecilia slut? Den mänskliga naturen är komplex Citera
dlinder Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 smörja Haha wtf? Hade du en crush på henne eller vad är det frågan om? Ja fy för tjejer som kan skaffa sig ny pojkvän efter att det tog slut med den förra. Citera
chapman Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Jag är inte bitter. Nä nää jag är inte bitter.. Du missade att de flesta av oss såg det som en smårolig grej eller? Citera
Nusseman Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Jag förstår att det verkar vara lite kontroversiellt att en tjej som Cicci faller för en kille som Swartling, men försök hålla diskussionen på en rimlig nivå är ni snälla. Citera
Lottie Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Well, jag tror jag talar för alla mulliga män med risig klädsmak när jag säger "Yes!" för att hon dumpade en yngre, snyggare kille till förmån för en äldre tjockis. Man kan väl inte med bästa vilja i världen kalla Stevic för snygg. Inte för att Swartling är snygg han heller. Att jämföra dessa två är som att jämföra en möglig bulle med rutten tomat. Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Jag skulle inte ha något emot att byta utseende med Alex. Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen... Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet. Citera
stockdum Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Man kan väl inte med bästa vilja i världen kalla Stevic för snygg. Inte för att Swartling är snygg han heller. Att jämföra dessa två är som att jämföra en möglig bulle med rutten tomat. Det är väl som vanligt individuellt. Men jag fattar inte vad folk hänger upp sig på utseendet. Alla tre är väl snygga. Men jag föredrar Nordenstam . Sen spelar det inger roll hur snygga de är. Smisk vid pokerbordet vill jag ge alla även om jag förmodligen skulle få däng av alla tre Citera
Lottie Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Jag skulle inte ha något emot att byta utseende med Alex. Ohno, Ola! Du ser bra ut som det är idag. För övrigt så ska man nog inte folusera för mycket på utseendet. C och P passar säkert utmärkt tillsammans. Må de få ett lång och lyckligt liv. Citera
jaha Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Förresten - Nordenstam i stället för Swartling som programledare för Pokermiljonen kanske? Då hade jag nog börjat titta på programmet igen... Swartling och Cecilia som kommntatorer skulle nog fungera betydligt bättre än Swartling och Glimne, samtidigt som TV4 fick sin kvinliga touch i programmet. men Swartling är ju totalt värdelös som kommentator. kommenterar enbart korten och hur de spelar dem. Citera
AAisking Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 varför gjorde stevic och cecilia slut? Vet inte men det är väl ointressant, detta forum handlar väl om poker. Citera
Recommended Posts