rictur Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 1. ChickTikka €152,870 vem är detta? Citera
jw1700 Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 1. ChickTikka €152,870 vem är detta? Undrar jag med. Står London som ort och just nu sitter han med 61.000 euro på 50/100e bordet hos B2B. Någon...?? Edit 100/200 ska det vara Citera
TheAnalyst Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Citera
Joey Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Står ingen Sagström under "b2b" + att han nickar Erik123- där inte Erik123. Det kanske är Antonius som skrivit listan. (-: Citera
Suron Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Står ingen Sagström under "b2b" + att han nickar Erik123- där inte Erik123. Det kanske är Antonius som skrivit listan. (-: HEHE! Citera
RaMz Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Vem är Sabri Alenius? Hört att han är ruskigt vass på alla sätt och vis... Highwon2 Citera
drew tha hustler Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Någon som vet vem ChickTikka på B2B är, etta på listan med hela €166692.64 inspelade. Citera
maxinhoe Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Citera
nachoo Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx Citera
TheAnalyst Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem dypwokb är. Spelar nu 2 NL heads up på prima 100/200. Citera
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx Tack! Det har jag undrat länge.. Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx HERRE GUD OM NI INTE VET SÅ SKRIV INTE!"#"!#"!¤"!¤!"¤"!¤!"¤!"¤"!¤"!¤"!¤"!!"¤!"¤¤!"¤!"!"¤¤"!!"¤"¤!"¤! K_B är mr Bengt Sonnert. Citera
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som vet vem K_B (Linköping) är på Prima? Williamthorsson@xxxxxxx.xxx HERRE GUD OM NI INTE VET SÅ SKRIV INTE!"#"!#"!¤"!¤!"¤"!¤!"¤!"¤"!¤"!¤"!¤"!!"¤!"¤¤!"¤!"!"¤¤"!!"¤"¤!"¤! K_B är mr Bengt Sonnert. Okej tack för det.. är du säker nudå? Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 MrFluff på crypto? + Prima mrfluff är en trevlig västeråsare i 30-35års åldern som är okänd i live events men som för några år sen döda allt på ladbrokes nl games Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 är loddens konto ett delat konto? läste det i en artikel? vilka är det mer än lodden isåfall? vem var det som loosade 800K till bad_ip med tiltmenot-kontot. var det bengt? var ju något rykte om thorson men har han råd att loosa det? varför bryr jag mig? det är hemligt vem som loosa det och det kommer förbli hemligt för det är som ni förstår väldigt känsligt.. Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 mest TROLIGT är att Fast_freddie är mohammad aka terroristen och snälla ni som inte har en susning om vem vem är kan ni sluta skriva Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vem är Sabri Alenius? Hört att han är ruskigt vass på alla sätt och vis... Highwon2 men varför spela Nebbis under highwon2 kontot? Är Nebbis highwon? Citera
Vilanna Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 är loddens konto ett delat konto? läste det i en artikel? vilka är det mer än lodden isåfall? vem var det som loosade 800K till bad_ip med tiltmenot-kontot. var det bengt? var ju något rykte om thorson men har han råd att loosa det? varför bryr jag mig? Två veckor innan Tiltmenot loosa 800k hade han säkert vunnit lika mycket av badip, så det gick nog nästan jämnt upp. Fast_Freddie och Tiltmenot hade säkert vunnit 1,5M av badip totalt veckorna innan denna förlust. Citera
wingman Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vem är Sabri Alenius? Hört att han är ruskigt vass på alla sätt och vis... Highwon2 men varför spela Nebbis under highwon2 kontot? Är Nebbis highwon? Vad menar du? Är Sabri Alenius nebbis konto? Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vem är Sabri Alenius? Hört att han är ruskigt vass på alla sätt och vis... Highwon2 men varför spela Nebbis under highwon2 kontot? Är Nebbis highwon? Vad menar du? Är Sabri Alenius nebbis konto? nu skrev jag en ironisk mening som uppfattas ganska kul av de som är insatta i highwon skämtet.......eller jag tror inte de tycker det är kul men jag finner det ganska småroligt och därför postar jag ännu ett highwon skämt.. men jag är väldigt easily amused.. Citera
Cyntax Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Vem är "Geggan" på Partypoker? Han sitter på fyra NL5000 nu. Om han började med max inköp ligger han +$10k. Sen såg jag en lirare från Haparanda på Party/NL5000 också. (minns ej nicket). En highstakesspelare från Happis måste vara sällsynt. Någon som vet vem jag menar? Citera
ludomir Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Det är väll en hyffsat ung kille som dragit in rätt fina summor pengar där uppe i happis. Har dock för mig att han spelar typ limit? Citera
garpen Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 __op__ (norrman) på crypto någon? Citera
Recommended Posts