Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)


Gila01

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vem är BEETHOVEN på prima?

 

Sen undrar jag vem baarev (Eskilstuna) på prima är också. Spelar allt från 2/4 till 50/100. Och allt som ofta tycks han plussa.

 

Sen skulle jag vilja ha TILTJOHANS hela riktiga namn. Han lirar också på prima.

 

Ngn som känner sig manad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är BEETHOVEN på prima?

 

Sen undrar jag vem baarev (Eskilstuna) på prima är också. Spelar allt från 2/4 till 50/100. Och allt som ofta tycks han plussa.

 

Sen skulle jag vilja ha TILTJOHANS hela riktiga namn. Han lirar också på prima.

 

Ngn som känner sig manad?

 

herregud, detta är såna som dig som får de som att sluta posta på ett sånt här Forum

 

SÖK FÖR HELVETE PÅ TILTJOHAN SÅ HITTAR DU VEM DET ÄR !#¤!"¤"# JÖSSES

 

baarev är en kille som enligt oss som spelat med honom är en donator, en blond kille som ingår i samma team som danneville ( PF har tagit bort länken och orkar inte leta upp den igen) ampixo ingår också i deras team loooooool..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

baarev är en kille som enligt oss som spelat med honom är en donator, en blond kille som ingår i samma team som danneville ( PF har tagit bort länken och orkar inte leta upp den igen) ampixo ingår också i deras team loooooool..

 

Ursäkta rille? Vad menas?

 

jaha, det var du undra över, jag lolar mkt, eftersom du är ett känt namn så kom du med i den meningen, ni har ju en bananplockarsida och jag länka dit innan när jag berätta vem som var vem.. typ d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

baarev är en kille som enligt oss som spelat med honom är en donator, en blond kille som ingår i samma team som danneville ( PF har tagit bort länken och orkar inte leta upp den igen) ampixo ingår också i deras team loooooool..

 

Ursäkta rille? Vad menas?

 

jaha, det var du undra över, jag lolar mkt, eftersom du är ett känt namn så kom du med i den meningen, ni har ju en bananplockarsida och jag länka dit innan när jag berätta vem som var vem.. typ d

 

Nu vet jag inte riktigt vilken sida du pratar om dock. Lät lite skumt men det får väl gå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bla Ram VasWani, Durr, Seidel och några till lirar där nu. Två stycken har rejäla stackar. Ram har tex ca 180000$. Matusow har tydligen backat rejält idag med. Jag vet dock inte hur mycket. Det blir roligare med Omaha High då de har mycket pengar i spel. Det blir liksom fler stora potter och mer action än när två spelare lirar Texas Heads up.

 

Till frågan. Vem kan Looseslots vara? Han spelade med dem och satt med ca 200K$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är BEETHOVEN på prima?

 

Sen undrar jag vem baarev (Eskilstuna) på prima är också. Spelar allt från 2/4 till 50/100. Och allt som ofta tycks han plussa.

 

Sen skulle jag vilja ha TILTJOHANS hela riktiga namn. Han lirar också på prima.

 

Ngn som känner sig manad?

 

herregud, detta är såna som dig som får de som att sluta posta på ett sånt här Forum

 

SÖK FÖR HELVETE PÅ TILTJOHAN SÅ HITTAR DU VEM DET ÄR !#¤!"¤"# JÖSSES

 

baarev är en kille som enligt oss som spelat med honom är en donator, en blond kille som ingår i samma team som danneville ( PF har tagit bort länken och orkar inte leta upp den igen) ampixo ingår också i deras team loooooool..

 

 

Har också rätt svårt att tro att bareev är en vinnare.. Har tagit rätt mycket från honom och han blir lätt på tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken aktiv PF-medlem lirar högst? Nick?

 

kanske inte aktivast, men Unreal?

 

Stämmer antagligen, av dom mer aktiva så skulle jag gissa på typ Beachjohan fast jag har egentligen inte så bra koll nuförtiden.

 

Unreal var på semester från pokern i 2 månader, började spela igen för 3-4 dagar sen och vann 210k första dagen vilket var nytt rekord för honom, lite sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken aktiv PF-medlem lirar högst? Nick?

 

kanske inte aktivast, men Unreal?

 

Stämmer antagligen, av dom mer aktiva så skulle jag gissa på typ Beachjohan fast jag har egentligen inte så bra koll nuförtiden.

 

Unreal var på semester från pokern i 2 månader, började spela igen för 3-4 dagar sen och vann210k första dagen vilket var nytt rekord för honom, lite sjukt.

 

min kompis hade semester i 2.5 månad, började typ spela igen för kanske 6 dagar sen, och vann 300k euro vilket också var nytt rekord för min kompis, normale

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...