Sylwester Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Nej, DU har fel. Enligt mina källor är fhaugen Fredrik Haugen. Ok, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Ok, my bad. Sorry, det var tydligen Prahlad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Berra8 på svenska spel? vi kör en favorit i repris.. det måste vara ken va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 hallo prima CTS ??? vad är din fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 ??? vad är din fråga vad är din? min info var att spelaren hallohallo på primanätverket är samma som FullTiltPokers MUCKEMSAYUHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Cacambo på full tilt, svensk som spelar högsta omahaborden. Vem kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 shevchenko1 = Stinger885 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 shevchenko1 = Stinger885 cool! vet du vem copi_ruules och wilwild är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarryLevan Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Ada10 på b2b er den brasilanske fotballspilleren Adailton (spiller i Verona). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DelPiero74 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Som frågats förut. Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Som frågats förut. Ingen som vet? jo det vet "vi". Pratade med honom och han skulle outa sig inom nån vecka så då kan alla otåliga lugna ner sig. Jag kan reta er med att de flesta av er vet vem det är, han är inte från stockholm, han har varit med länge men är "ung" fortfarande och är en trevlig prick live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vem är onrop@is på B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 jo det vet "vi". Pratade med honom och han skulle outa sig inom nån vecka så då kan alla otåliga lugna ner sig. Jag kan reta er med att de flesta av er vet vem det är, han är inte från stockholm, han har varit med länge men är "ung" fortfarande och är en trevlig prick live Är det du!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vem rä Cruelant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Är det du!? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vem rä Cruelant? Anthony Chanderlein Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vem är onrop@is på B2B? det sägs att det är den duktiga rödhåriga turneringsspelaren från Island. Jag har inget namn men han har en oortodox spelstil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 jo det vet "vi". Pratade med honom och han skulle outa sig inom nån vecka så då kan alla otåliga lugna ner sig. Jag kan reta er med att de flesta av er vet vem det är, han är inte från stockholm, han har varit med länge men är "ung" fortfarande och är en trevlig prick live *Otålig* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Anthony Chanderlein Oj. CruelAnt kan vara den mest weaktighta spelaren jag spelat emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogdani Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vem är LUCK123 på FTP han soelar omaha 200/400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masken81 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag trodde Antony va en helt ok spelare så om det är cruel ant så är ja sjukt chockad för den killen är verkligen inte het alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 jo det vet "vi". Pratade med honom och han skulle outa sig inom nån vecka så då kan alla otåliga lugna ner sig. Jag kan reta er med att de flesta av er vet vem det är, han är inte från stockholm, han har varit med länge men är "ung" fortfarande och är en trevlig prick live Sonnert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vem är LUCK123 på FTP han soelar omaha 200/400 han har valt att inte outa sig och vill inte ha diskussioner kring honom på olika forum. Det är en kändis iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Sonnert? no Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 vem är Anthony C? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts