Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)


Gila01

Recommended Posts

David Chiu är nere och lirar på ett 2/4$ PL omaha bord och ett 5/10$ omaha hi/lo bord. Lirar han där för att han är tiltad och vill gå all in varje hand eller har han loosat så mycket att det är hans nivå nu? någon som vet?

 

många av ftp proffsen lirar alla nivåer, om du söker lite ser du tom de på de nästan lägsta nivåerna. det har inget med deras BR att göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe, sag just ilari loosa en fet pott.

 

Full Tilt Poker Game #5781065981: Table Eginton (6 max) - $200/$400 - Pot Limit Omaha Hi - 18:51:47 ET - 2008/03/25

Seat 1: Urindanger ($16,000)

Seat 2: ICallSoWhat ($12,798.50)

Seat 3: David Benyamine ($16,197)

Seat 4: FakeSky ($66,094.50)

Seat 5: Arbianight ($23,488)

Seat 6: Ziigmund ($13,279)

David Benyamine posts the small blind of $200

FakeSky posts the big blind of $400

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Arbianight folds

Ziigmund raises to $1,400

Urindanger folds

ICallSoWhat folds

David Benyamine calls $1,200

FakeSky raises to $5,600

Ziigmund calls $4,200

David Benyamine calls $4,200

*** FLOP *** 5 of Diamonds10 of ClubsQueen of Diamonds

David Benyamine bets $10,597, and is all in

FakeSky calls $10,597

Ziigmund calls $7,679, and is all in

David Benyamine shows Queen of Clubs9 of Diamonds8 of DiamondsKing of Clubs

FakeSky shows 8 of ClubsAce of ClubsQueen of SpadesJack of Diamonds

Ziigmund shows Jack of Spades7 of Spades9 of Hearts5 of Clubs

*** TURN *** 5 of Diamonds10 of ClubsQueen of Diamonds2 of Hearts

*** RIVER *** 5 of Diamonds10 of ClubsQueen of Diamonds2 of Hearts3 of Diamonds

David Benyamine shows a flush, Queen high

FakeSky shows a pair of Queens

David Benyamine wins the side pot ($5,836) with a flush, Queen high

Ziigmund shows a pair of Fives

David Benyamine wins the main pot ($39,834) with a flush, Queen high

Ziigmund is sitting out

*** SUMMARY ***

Total pot $45,673 Main pot $39,837. Side pot $5,836. | Rake $3

Board: 5 of Diamonds10 of ClubsQueen of Diamonds2 of Hearts3 of Diamonds

Seat 1: Urindanger didn't bet (folded)

Seat 2: ICallSoWhat (button) didn't bet (folded)

Seat 3: David Benyamine (small blind) showed Queen of Clubs9 of Diamonds8 of DiamondsKing of Clubs and won ($45,670) with a flush, Queen high

Seat 4: FakeSky (big blind) showed 8 of ClubsAce of ClubsQueen of SpadesJack of Diamonds and lost with a pair of Queens

Seat 5: Arbianight didn't bet (folded)

Seat 6: Ziigmund showed Jack of Spades7 of Spades9 of Hearts5 of Clubs and lost with a pair of Fives

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

forresten vilka ar nezeril, tiltmepkr och sevmeyor som sitter och spelar pa b2b nu?

 

 

Jag har spelat endel PLO mot tiltmepkr och sevmeyor.

Jag vågar väl inte säga att någon av dom imponerar speciellt mycket, men har en alldeles för liten samplesize för att uttala mig egentligen.

 

Om jag skulle bli tvungen att chansa så tror jag att sevmeyor är den bättre av dom två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finnen på B2b är Larsslask aka LarsLuzak eller LrsLzk om du hellre vill det.

 

Hämtat från Patrik Antonius blogg:

 

We decided to call one of the most successful HU no limit players, our friend Sami “LarsLuzak” Kelpuro to see if he would be interested in gambling with his buddies. Sami is only 23 but he has established himself as an online legend and has a hard time finding opponents that will play him.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej. många kunde bry sig mindre men jag har valt att inte kommentera mer i den här tråden mycket enbart av det faktum att skatteverket m,m har konton här som ägnar sig åt att fiska fram information som de annars "aldrig" får fram.

 

En liten anledning till, är att det är mycket 0-10 postare som vill ha fram den informationen och "inte ger något tillbaka" . Vi som spelar de högre nivåerna får "alltid" reda på vem det är tillslut och på så vis känns det mer rättvist om den informationen stannar mellan oss som "behöver" den.

 

Fel kanske många här tycker som vill ha den informationen fri, men en av de som hjälpt denna tråden dvs jag väljer att inte kommentera vidare här nu.

 

Onödig plats kanske många tycker detta inlägg tar men jag vill på nåt sätt visa min ståndpunkt iom jag som ivrig postare nu väljer att inte kommentera mera och då indirekt uppmanar andra göra likaså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej. många kunde bry sig mindre men jag har valt att inte kommentera mer i den här tråden mycket enbart av det faktum att skatteverket m,m har konton här som ägnar sig åt att fiska fram information som de annars "aldrig" får fram.

 

En liten anledning till, är att det är mycket 0-10 postare som vill ha fram den informationen och "inte ger något tillbaka" . Vi som spelar de högre nivåerna får "alltid" reda på vem det är tillslut och på så vis känns det mer rättvist om den informationen stannar mellan oss som "behöver" den.

 

Fel kanske många här tycker som vill ha den informationen fri, men en av de som hjälpt denna tråden dvs jag väljer att inte kommentera vidare här nu.

 

Onödig plats kanske många tycker detta inlägg tar men jag vill på nåt sätt visa min ståndpunkt iom jag som ivrig postare nu väljer att inte kommentera mera och då indirekt uppmanar andra göra likaså

 

Jag kommer inte fran skatteverket, aven om det inte skulle vara helt fel att ha jobb dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtat från Patrik Antonius blogg:

 

We decided to call one of the most successful HU no limit players, our friend Sami “LarsLuzak” Kelpuro to see if he would be interested in gambling with his buddies. Sami is only 23 but he has established himself as an online legend and has a hard time finding opponents that will play him.

 

Är det bara en myt/level eller är det sant att Larz Luzak är finnarnas Alexander Lucas i Kalle Anka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...