Laagen13 Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Barry Greenstein - crazyplayer Fast barry greenstein nickar ju Barryg1 på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 länge sen man såg antonius som luigi på full tilt, sägs att han heter crymeariver8 där numera. ej 100 så någon som vet att jag har fel får komma in å rätta om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 länge sen man såg antonius som luigi på full tilt, sägs att han heter crymeariver8 där numera. ej 100 så någon som vet att jag har fel får komma in å rätta om det behövs. Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Låter som det skulle kunna vara nebuchad... Är inte han bustad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frugam Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Är lite nyfiken på ett par sng b2b spelare.. The_tjoff mcdevitt larrylevan (förrut "fiskehora") babylonian swahn8 Antar att ingen av dom är något känt namn, men man kan alltid kolla. Spelar med de varje dag på 100 och 200. Framförallt tjoff är riktigt bra. Inge svar, ganska förståeligt antagligen.. Prövar med ngra nya innan jag ger upp: amanda1 jakom adriano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Ingrid_Swede på prima? Gammal spelare med nytt nick eller? Ja det är Jonas danielsson a.k.a. nebuchad Är Falting på prima samma spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 b2b 25/50: tnyspilotro suprboavil bigsanta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 bigking på ongame, vad nickar han på party? vill kolla ofpr på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Vem är finddagrind på Full Tilt? Han sitter just nu ner på alla dem högsta texas och omaha borden med STORA stackar! Edit: Finddagrind är ju självaste Antonius såg jag nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 bigking på ongame, vad nickar han på party? vill kolla ofpr på honom. vad är ofpr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 vad är ofpr? Vild gissning, men Official Poker Rankings kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 vad är ofpr? officialpokerrankings.com en komplimang läste om din rush på party när du finaltablade typ 4 veckor i rad eller va d det var och 'r intresserad av att se hela din karriär om det är ok. ha kollat upp de flesta kända namn, frsöker lista ut vad jag kan långisktigt vänta mig av MTTs, är ju sjukt svängigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 officialpokerrankings.com en komplimang läste om din rush på party när du finaltablade typ 4 veckor i rad eller va d det var och 'r intresserad av att se hela din karriär om det är ok. ha kollat upp de flesta kända namn, frsöker lista ut vad jag kan långisktigt vänta mig av MTTs, är ju sjukt svängigt. XX_GALTEN_XX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Vem är F800000 på B2B. Han har en sjuk medrigg påkopplad. Någon på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Seriöst, den här tråden mår inte bra.. Linda14= Jag träffa två killar från Sthlm på toaletten i Vegas som sa att Linda14 var en flickvän till en av killarna och hon var med i sällskapet. Men detta nekades senare när en gemensam kompis fråga Linda14 på nätet om det var samma person. Railbirdsen i Sthlm har alltid trott Linda14 var en kille badanddonk2= Myst.. Han från Kanada, Marc IIIIIIIIIIIIIIIIII = Är verkligen en tjej. Tigertimon träffa henne under Swedish Open. Hon såg helt ok ut enligt utsago Thojan = Är Thomas från Gävle och rilleg. pioutrew = Väldigt känd pokerprofil från Stockholm som varit med länge. Vet inte om jag får yttra hans identitet Kim Lam = rilleg Benito82 = Eskilstuna/Västerås kille som hänger med Halling. Mår inte bra Lokelopus = Jlace på Ladbrokes. Jonas nånting. Dödat limitspel genom åren. Falting = Är fortfarande Falting från Borlänge. Superboavil = Boavil. Andreas från Umeå Bigsanta = enligt tomten Robin 20 år från göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Superboavil = Boavil. Andreas från Umeå samma som boandreas på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-G- Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Superboavil = Boavil. Andreas från Umeå samma som boandreas på prima? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Superboavil = Boavil. Andreas från Umeå samma som boandreas på prima? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 23 November , 2007 Rapport Share Postad 23 November , 2007 Hahaha Zigenarmona - underbart nick! Har stött på "roy_rövmun" och "fetta" på SS. Underbart! Hahaha fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 hallo prima CTS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1961 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 MissEbba på svs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 MissEbba på svs?? Undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 fhaugen på PokerStars Fredrik Haugen Rätta mig om jag har fel. Du har fel. Det är Prahlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Berra8 på svenska spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Du har fel. Det är Prahlad. Nej, DU har fel. Enligt mina källor är fhaugen Fredrik Haugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts