Gå till innehåll

Recommended Posts

Nån som vet om expekts VM bonus funkar om man har sitt expektkonto i dollar? Har försökt maila till supporten och fråga både igår kväll och ikväll men de sitter väl klistrade framför TVn de lata djäklarna.

 

Vore också bra att veta vad maxgränsen blir i sådana fall...

 

Tack på förhand

/Bjorn

Det är väl bara att kolla på hemsidan ifall man kan se bonusen där. Funka för mig som kör euro i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Deutschland und Polen überalles!

 

Jag håller på Polen i kväll för att jag har pengar på dem, har du samma ursäkt eller är du fakebalt?

 

Jag håller inte på Polen, det var mest ett försök till humor med tanke på att Tysklands bästa anfallare samt deras största talang är polskättade...

 

För övrigt så mår nog inte dina pengar särskilt bra - eller, de mår säkert bra, men de är nog inte dina så länge till. Polen känns ungefär lika heta som en iskall Bauskas alus på en uteservering i Riga i stekande solsken i mitten av juli - jävligt kalla, alltså.

 

Fuck. Jag behöver semester...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har satsat lite mer på vinnare på Betfair nu. En hundring till på Tjeckien (40), 100kr på Italien (13) samt 50kr vardera på Portugal (27) och Argentina (10.5).

 

Skytteligan:

 

Vilken anfallare utom Toni tror ni får mest speltid i Italien? 130x på Inzaghi och 170x på Totti känns som väldigt höga odds, även om chansen är liten, tillfälligheterna styr etc etc.

 

Kan nån av följande vara värda att satsa på?

 

85x Baros

26x Pauleta (har pendlat mellan 20 och 28 under kvällen)

30x Torres

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller inte på Polen, det var mest ett försök till humor med tanke på att Tysklands bästa anfallare samt deras största talang är polskättade...

 

Ah, jag undrade om det var någon slags andra världskriget-humor eller liknande. Eller om du hade luskat ut att jag delvis även är polskättad. :)

 

För övrigt så mår nog inte dina pengar särskilt bra - eller, de mår säkert bra, men de är nog inte dina så länge till.

 

20:- tv-pengar, Polen valda medelst beslutsfattaren... jag överlever nog. Hade jag bettat seriöst hade jag nog ignorerat matchen helt eller spelat på ö2.5 beroende på odds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt tiltad nu.

 

Hade på känn att Ecuador skulle skrälla, såg de till 4.5 eller 5 gånger igår på någon sida. "Parre, du har inga pengar för tillfället, du har inte råd att spela, vänta tills nästa vecka istället, spela inte". Så istället för att sätta mina matpengar på Ecuador till fem gånger så fegar jag ut.

 

Klart de vinner.

 

Kan väl iaf trösta mig med att jag är så jävla kall så jag hade säkert jinxat dom till förlust ifall jag betat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt tiltad nu.

 

Hade på känn att Ecuador skulle skrälla, såg de till 4.5 eller 5 gånger igår på någon sida. "Parre, du har inga pengar för tillfället, du har inte råd att spela, vänta tills nästa vecka istället, spela inte". Så istället för att sätta mina matpengar på Ecuador till fem gånger så fegar jag ut.

 

Klart de vinner.

 

Kan väl iaf trösta mig med att jag är så jävla kall så jag hade säkert jinxat dom till förlust ifall jag betat ;)

 

Har du hört uttrycket:"Det är dyrt att vara fattig" förut?!?

 

/Bjorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå folks tendens att överskatta den egna nationen hittade jag följande notis på text-tv: ;)

 

RYSSLAND

 

Sex procent av ryssarna

tror att Ryssland vinner årets VM.

Bara Brasilien är högre favoriter,

enligt opinionsinstitutet Levada

Center. Att Ryssland inte är med i

årets VM bekommer inte optimisterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu la jag en femtiolapp på Filippo Inzaghi som skyttekung till 160 ggr pengarna.

 

Ska nog spela på Torres också till 32x. Spanien möter Tunisien och Saudiarabien i gruppspelet och kommer troligen möta Schweiz eller Sydkorea i åttondelen. De bör ha mycket goda chanser att komma till kvartsfinal och hyggliga att gå till semi och därmed få spela maximalt antal matcher. Torres är deras klart starkaste målskytt just nu, så 32x känns bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu la jag en femtiolapp på Filippo Inzaghi som skyttekung till 160 ggr pengarna.

 

Inte dumt spelat, imo. Idag spelade Italien 5-1 mot Duisburgs U19 för övrigt. Första 45' med en 4-3-3 - Pippo, Gila & Del Piero på topp. Ingen som direkt utmärkte sig från de övriga. Sista 45' med 4-3-1-2 med Toni & Iaquinta framför Totti. Den sistnämnde hade ett par lovande långskott. Iaquinta gjorde mest positivt intryck med 2 mål. Mest seg och trubbig var samtidigt.. Toni. (Källa: Gazzettan)

 

Som Tonis form har varit på sistone kan (och bör?) nog Inzaghi få en del speltid oavsett grunduppställning. Och om han får nos på VM-målet.. ja..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant:

Beslutsfattaren har valt följande:

2 Paraguay

 

(i nödfall kan också följande utföras: X Oavgjort)

 

Men med tanke på tidigare beslut kanske man inte ska lite allt för mkt på den. När jag istället frågade min pålitliga Magic 8-ball om england skulle vinna idag fick jag svaret: "Looks good to me"... men blir nog inget spel på den matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Sydkorea - Togo..

 

Nyhet: Togos coach har idag lämnat laget p.g.a en tvist om spelarbonusar. Någonting som inte lär stärka lagets chanser.. eller?

 

Ahhh... härligt. In mer mer pengar där. För några dar sen stod det på text-tv om konflikten. Spelarna vill ha motsvarande ca 1.2 milj SEK var bara för att vara med i truppen och vara tillgängliga för spel, 2-300kkr i bonus för varje seger och hälften för varje oavgjord match. Till saken hör att BNP per capita och månad i Togo ligger på ca 150kr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nsats: 300.00 SEK

möjlig vinst: 408.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds

sö 06-06-11 15:05 Serbia and Montenegro - Holland

 

Kommer D Kuijt göra mål under de 90 minuterna? VM - Matcher Nej 1.36

 

Killen är inte ens med i startelven... och juggarna är jävligt täta?

 

Lets gamble

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nsats: 300.00 SEK

möjlig vinst: 408.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds

sö 06-06-11 15:05 Serbia and Montenegro - Holland

 

Kommer D Kuijt göra mål under de 90 minuterna? VM - Matcher Nej 1.36

 

Killen är inte ens med i startelven... och juggarna är jävligt täta?

 

Lets gamble

Spelet kommer ju voidas ifall han inte startar..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

espinola skrev:

nsats: 300.00 SEK

möjlig vinst: 408.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds

sö 06-06-11 15:05 Serbia and Montenegro - Holland

 

Kommer D Kuijt göra mål under de 90 minuterna? VM - Matcher Nej 1.36

 

Killen är inte ens med i startelven... och juggarna är jävligt täta?

 

Lets gamble

Spelet kommer ju voidas ifall han inte startar..

 

Inbytt nu i 70:e minuten!

Kan ju inte voidas nu.... ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...