Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En riktig n00b här när det gäller sportsbetting, men gör det för att det gör matcherna så mkt mer intressant.

Spelar endast på bet365 då de hade 100% deposit upp till 500kr som jag nappade på. Bankrulle således på 1000kr. Spelar 100kr per vad, så det blir 30st vad innan jag kan casha ut eventuell vinst.

Så här långt har det sett ut som så:

Sydkorea @ 2.20, 100.00 SEK Singel

Italien @ 1.53, 100.00 SEK Singel

Mexiko @ 1.53, 100.00 SEK Singel

Brasilien @ 1.40, 100.00 SEK Singel

Frankrike @ 1.61, 100.00 SEK Singel

Sydkorea @ 2.10, 100.00 SEK Singel (efter coach beskedet)

 

Så här långt: 5 av 6 sitter.

 

Lagda, men ej avgjorda spel:

Spanien @ 1.80, 100.00 SEK Singel

Sverige @ 2.10, 100.00 SEK Singel

Tyskland @ 1.53, 100.00 SEK Singel

Tjeckien @ 1.66, 100.00 SEK Singel

Holland @ 1.90, 100.00 SEK Singel

Tunisien @ 1.83, 100.00 SEK Singel

 

Som ni kanske ser letar jag inte överodds utan spelar på de jag tror vinner för att göra matcherna intressanta och kanske få lite cash tillbaka när jag clearat bonusen. Fortsätter det så här är jag glad iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur brukar (ska) det funka om man bettar på första målgörare och spelaren i fråga inte får vara med från start? Känns som pengarna tillbaka enligt mig.

 

Expekt däremot tycker följande, om spelaren inte är med från start men blir inbytt under matchen så är det 1.00 i odds och pengarna tillbaka. Om spelaren inte är med på hela matchen så är det ett förlorat vad, för VISSA spelare, oklart vilka spelare det gäller (dom har inte svarat på det ännu).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bluesheart:

Expekt däremot tycker följande, om spelaren inte är med från start men blir inbytt under matchen så är det 1.00 i odds och pengarna tillbaka. Om spelaren inte är med på hela matchen så är det ett förlorat vad, för VISSA spelare, oklart vilka spelare det gäller (dom har inte svarat på det ännu).

 

insats: 300.00 SEK

vinst 408.00 SEK

datum evenemang typ spel resultat odds

sö 06-06-11 15:05 Serbia and Montenegro - Holland

Will D Kuijt score during the 90 minutes? World Cup - Matches No 1.36

1.36

 

Kujit var bänkad i runt 60 min innan han hoppade in. Han lyckades ej göra mål och tjänade en hundring på det! Dvs det var inget 1.00 odds. Men det lär de ju ändra nu när du mailat och frågat. Hade du läst mina inlägg ovan så....

 

Jaja :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag låg ett helt felaktigt odds ute på en viss bettingsajt angående när sista målet skulle göras i Ecuador-CostaRica. Tidsintervallen var felvända relativt oddsen, så oddset var 25 på sista mål i minut 81-90+.. när 25 egentligen skulle varit för minut 1-10. Trodde spelobjektet skulle voidas, men icke.. fråga mig inte varför jag bara satsade en tia..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1-0 till sverige gav 9 gångerna pengarna

0-0 gav 8.8 gånger pengarna

 

sjukt bra värde imo

 

Själv spelade jag en 500 hundring på vinst på sverige till ett odds av 2.0, detta var dock innan matchen så jag är nöjd. Var sjukt spännande på slutet. Inte nog med att sverige vinner utan fredde nickar in målet också. lirade Blygsamma 30kr på att han skulle göra 1-0 målet. Dessa 30 blev helt plötsligt 900 :D

 

Någon som har några guldtips inför morgondagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tipsa om ett guldodds på Expekt gällande matchen Frankrike - Sydkorea. 11,50 på vinst för Sydkorea mot ett mycket överskattat Frankrike är så fel att oddssättaren borde få sparken.

 

Jag taxerar Sydkoreas chans till vinst till ungefär 1 på 5 så tryck till ordentligt. Expekt ska straffas!!!

 

Håller med dig, FRA var verkligen tama i första matchen medans Sydkorea visade den inställningen som fans vill se.

 

Med risk för att göra bort sig men jag tror FRA kommer floppa lika mycket i detta VM som förra, Henry gör max 1 mål.

 

Jag kommer sätta mina slantar på Korea!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11.5 på Korea var ett kraftigt överodds; bra tips där. (Att det inte gick in förändrar såklart inte saken och nej, jag är inte ironisk om nån undrar.)

 

Vad gäller betting på specifika matcher har det gått rätt bra för mig (stor bet på Korea mot Togo, små på bl.a. Sve mot Par och kryss i Ita-USA och Sve-Eng) men mina satsningar på tjeckerna som finalister och som segrare verkar inte ligga så bra till just nu... Har lite småpengar på Italien också (både som segrare och som finalister), tror de kan rycka upp sig. De är alltid slowstarters. Fick nyss 7x för Italien som finalister som Betfair, känns som det har värde?

 

I skytteligan har jag spelar lite halvvilt på ett gäng högoddsare, men även backat Pauleta och Torres. Tilt att Spanien vilar Torres mot Saudi!!

 

Och just det, jag tror fortfarande att de stora och lätta Sklanskypengarna i detta VM finns genom att spela mot England, Tyskland och Frankrike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ungefär detsamma re: Sklanskypengar. Jag kan nästan inget om fotboll, men att beta mot massan kan jag klura ut.

 

Finns det någon n00b-guide till sportsbetande? Tänkte försöka slänga in några k på Sverige-Tyskland om oddsen ser ok ut, men jag har ingen deg någonstans och ingen direkt koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har €50 som jag måste omsätta till Ett bet, idag (kupongen kan vara en för annan dag). Är ett "Free bet" men har ändå satsat €50 innan.. för att få den..

 

Några bra tips (=överodds?) inom WM fotbollen för helgen?

 

Hitills Satsat €40 på att Italien (1,96 i odds) slår Tjeckien. samt €10 på Svergie slår Tyskland (5,40 i odds).

 

tips mottages.. ny på sportbetting...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ungefär detsamma re: Sklanskypengar. Jag kan nästan inget om fotboll, men att beta mot massan kan jag klura ut.

 

Finns det någon n00b-guide till sportsbetande? Tänkte försöka slänga in några k på Sverige-Tyskland om oddsen ser ok ut, men jag har ingen deg någonstans och ingen direkt koll.

Man spelar inte på cup-matcher.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...