Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fler bets:

 

Tjeckien till final (17) 200kr,

Torres i skytteligan (40) 100kr (har gått ner till 32 nu)

N. Gomes i skytteligan (410) 50kr

 

 

Bokade bets:

 

MOT att England ska vinna VM (8.4) 200kr (alltså, jag får 200kr om England INTE vinner VM, jag förlorar 1480kr om de vinner)

MOT att Sverige ska vinna VM (44) 30kr (detta var innan Trinidadmatchen)

 

Nån som kan förklara varför Inzaghi stigit till 200x i skytteligan nu efter att första ha gått ner till runt 100? Skada på träning eller nåt sånt? Totti ligger f.ö. på 180.

 

edit: la även en tredje hundralapp på Tjeckien som segrare till 40 ggr pengarna, nu när de steg tillbaka från 38 till 40. Tycker att 40x på tjeckerna som segrare och 17x som finalister verkar ha kraftigt övervärde. Rätt eller fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka oerhört pantade regler (för bookmakern alltså), var spelade du?

 

Dev dev....expekt mannen. De är inte så pjukiga trots allt.

 

Hade det inte varit för sverige jade jag bombat in en tusenlapp.

 

Fick reda via tv4 att grabben ej skulle starta 10min innan match...text tv hade tidigare annonserat att han skulle...

 

Så håll utkick efter sådana specials bet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att flera högoddsare på Betfairs marknad för skytteligasegrare ser saftiga ut. Har nu satt en femtiolapp var på Totti (190) och Raùl (85). Har även omatchade bets på Raùl, N. Gomes, Inzaghi och Prso till en bit över vad de står i just nu (100, 500, 250, 500; 50kr var).

 

Sen tidigare har jag Inzaghi (160) för 50kr och Torres (40) 100kr.

 

Den som har mycket pengar på sitt Betfairkonto kan fixa lite nästan säkra pengar genom att satsa mot Milan Baros som nu blivit skadad och går att boka för 140x. Att boka Australien som Vm-segrare för 180x bör också vara relativt säkert. Har svårt att förstå varför deras odds bara är marginellt högre än oddsen för länder som USA, Schweiz och Kroatien.

 

För övrigt tror jag att det sämsta möjliga vadet är Nicholas Anelka som skytteligasegrare till 1000x på Betfair, med tanke på att han inte är med i truppen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som har mycket pengar på sitt Betfairkonto kan fixa lite nästan säkra pengar genom att satsa mot Milan Baros som nu blivit skadad och går att boka för 140x.
Ööööh? Bättre att sätta in pengarna på banken och få ränta istället typ.. :roll:

 

Om du hittar en bank som ger 1/140 till finaldagen, visst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som har mycket pengar på sitt Betfairkonto kan fixa lite nästan säkra pengar genom att satsa mot Milan Baros som nu blivit skadad och går att boka för 140x.
Ööööh? Bättre att sätta in pengarna på banken och få ränta istället typ.. :roll:

Om du hittar en bank som ger 1/140 till finaldagen, visst.

Nä men fattar inte vad du menar.. kan ju knappast vara tillräckligt stora summor på Baros som skytteliga segrare ifall han nu är skadad och missar turneringen. Just nu kan man t.ex. sälja €14 till 140, €4 till 150 och €50 till 190. Riktigt stora summor, blir väl en vinst på strax under €0.5. :roll:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ganska uppenbart vad jag menar? Avkastningen blir betydligt bättre än vanlig bankränta. Mot det får man såklart väga risken att han trots allt vinner skytteligan (det är inte säkert att han missar hela VM, kanske är tillbaka efter några matcher). Sen hur stor summa som är möjlig att boka, det vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, imorgon tänkte jag börja tippa och avnjuta av vm fotbollen hela dagarna :) Vart kan ni rekomendera att jag ska sätta in pengarna lite snabbt? Var inne på expekt för vet att dem har haft helt okej odds sedan tidigare erfarenhet, men någon site som har någon speciell VM bonus man kan ta del av? :)

 

Vad tror ni annars om morgondagens matcher annars?

 

15.00: Australien-Japan (SVT)

18.00: USA-Tjeckien (TV4)

21.00: Italien-Ghana (SVT)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, imorgon tänkte jag börja tippa och avnjuta av vm fotbollen hela dagarna :) Vart kan ni rekomendera att jag ska sätta in pengarna lite snabbt? Var inne på expekt för vet att dem har haft helt okej odds sedan tidigare erfarenhet, men någon site som har någon speciell VM bonus man kan ta del av? :)

 

Vad tror ni annars om morgondagens matcher annars?

 

15.00: Australien-Japan (SVT)

18.00: USA-Tjeckien (TV4)

21.00: Italien-Ghana (SVT)

 

Om du hade bemödat dig med att läsa igenom tråden hade du vetat att det finns en reload bonus på Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.46 på över 2.5 mål i Tjeckien-matchen på livespelet på Betfair nu.

 

Parre gör sin sportsbettingdebut detta VM med en hundring på över 2.5 :)

 

Rosiczky! Ribban! Jinx!

 

För att öka jinxen saftade jag in 50kr till oddset 1.81 precis efter ribbträffen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...