Nocturnal5 Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Jag håller mig nog till Stoxtraders coaching. Iofs långt från gratis. Jag vet inte om jag missade det, men framgick det någonstans i tråden vilken nivå Nebbis spelade och hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 här finns hur många bra och kunniga spelare som helst som gärna svarar på frågor om situationer och gärna diskuterar olika spel. Mja. Inte särskilt många av Nebbis kaliber. Här hittar man svar på allt man kan tänka sig, gratis.. Mjääej... se ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Forumregler 2.1? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 OT: Tips PokerSchoolOnline och Pokerxfactor. För övrigt låter det intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 här finns hur många bra och kunniga spelare som helst som gärna svarar på frågor om situationer och gärna diskuterar olika spel. Mja. Inte särskilt många av Nebbis kaliber. Precis! Nebbis är en mycket kompetent pokerteoretiker. Han har gett mig ett antal aha-upplevelser genom sina kommentarer i diverse dagböcker (Iremmats, Allesinnes, Beachjohan etc) under våren. Och det är ju ändå spelare som får anses som bra mycket mer kompetenta än genomsnittet. Som det känns just nu står han och Hjort i en klass för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Som det känns just nu står han och Hjort i en klass för sig. Samt sköldpaddslickaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Som det känns just nu står han och Hjort i en klass för sig. Samt sköldpaddslickaren. I have no relations with that man, Mr Sköldpaddslickaren...? Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 jacobmal. Fast hans kommentarer är lite för lite utförliga för att ge några aha-upplevelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 jacobmal. Aha! Ja, han är också mycket kompetent. Dock så är det ofta lite väl mycket text att plöja i hans inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Om det ska hyllas så bör lillpatas namn nämnas i de här sammanhangen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Tror det är svårt att försöka efterlikna någon annans spelsätt. Det gäller att hitta en egen och utveckla den. Givetvis med hjälp om det är möjligt. Men tänk på att en stordel av poker är din egen tableimage, sen vad motstånadaren har för image och sist och minst VAD DU HAR FÖR KORT! lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 ... sist och minst VAD DU HAR FÖR KORT! Trodde de handlade om vad motståndaren kan tänkas ha för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Edit: Felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Helt klart intresserad av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Om det ska hyllas så bör lillpatas namn nämnas i de här sammanhangen med. tycker inte jag ivf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Om det ska hyllas så bör lillpatas namn nämnas i de här sammanhangen med. Jag tänkte bara på CG-spelare iofs, men annars får man lägga till lillpata och han den där tomten Staahla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrAnton Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Jag är också intresserad av att delta i projektet. Gillar starkt Nebbis teoridiskussioner och har redan haft en del nytta av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 6 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Du tycks ju vara medveten om fördelarna med att vara en fristående konsult; vett att ta betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Hjort hur mycket ska du ha per h för att coacha mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trexter Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Nebbis jag skickade PM och visade alltså intresse för ett bra tag sedan men har inte fått ngn info. :--) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts