Janoh Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 unreal postar inte på 2+2, han sitter o spelar poker istället. Vad tjänar en kille som han på att prata med folk på pokerforum och 2+2? Tja, vad tjänar Greg Raymer, Alan Goehring, Daniel Negreanu och Todd Brunson på att posta på 2+2? eller förlorar (inte vinner) Citera
Gyre Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 angående http://img446.imageshack.us/img446/8464/statsc2nz.jpg så får ni lägga på nästan $300k på resultatet eftersom 150/300 resultatet är i pund så ca $700k upp är han Om jag inte räknat helt galet så är det redan omräknat i PT med hjälp av valutafunktionen, annars borde det vara 186300 pund. Citera
esed Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 unreal postar inte på 2+2, han sitter o spelar poker istället. Vad tjänar en kille som han på att prata med folk på pokerforum och 2+2? Tja, vad tjänar Greg Raymer, Alan Goehring, Daniel Negreanu och Todd Brunson på att posta på 2+2? Förmodligen ingenting, de är nog bara uttråkade då de postar.. Statsen är redan konverterade från pund till dollar. Citera
ffredd Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Ursäkta en dum fråga, men vem är unreal? Erik Sagström nämndes i början av tråden, då med nicket Erik123. Är Erik123, unreal och PurplHaze (namnet som visas i PT-fönstret) samma person? Citera
esed Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nej, Erik123 är Erik S, unreal (purplhaze) är en annan kille. Citera
Vertical Mind Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tja, vad tjänar Greg Raymer, Alan Goehring, Daniel Negreanu och Todd Brunson på att posta på 2+2? Förmodligen ingenting, de är nog bara uttråkade då de postar.. De inlägg jag läst av ffa Raymer och Negreanu på 2+2 tyder i mitt tycke inte på någon uttråkning. De allra flesta inlägg, speciellt från de två ovan nämnda, har varit mycket konstruktiva och visat på ett genuint intresse att förbättra läsarens kunskaper och förståelse för ett komplext spel. Som tidigare nämnts, pengar är inte allt. Den som spelar poker hela tiden och bara för pengarnas skull har missat mycket av vad livet, och pokern, handlar om. Rätta mig gärna.... Citera
Tiikerihai Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tja, vad tjänar Greg Raymer, Alan Goehring, Daniel Negreanu och Todd Brunson på att posta på 2+2? Förmodligen ingenting, de är nog bara uttråkade då de postar.. De inlägg jag läst av ffa Raymer och Negreanu på 2+2 tyder i mitt tycke inte på någon uttråkning. De allra flesta inlägg, speciellt från de två ovan nämnda, har varit mycket konstruktiva och visat på ett genuint intresse att förbättra läsarens kunskaper och förståelse för ett komplext spel. Som tidigare nämnts, pengar är inte allt. Den som spelar poker hela tiden och bara för pengarnas skull har missat mycket av vad livet, och pokern, handlar om. Rätta mig gärna.... Måste hålla med faktiskt. Tror de spelarna finner mycket njutning i att disskutera sin "hobby" och livsstil med andra. Citera
sulla Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tror att det finns nån sorts stolthet? som gör att de gärna vill visa vad de kan även vid sidan om bordet. Få folk att rycka till och inse hur smarta dessa gubbar är. Citera
Nocturnal5 Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Den som spelar poker hela tiden och bara för pengarnas skull har missat mycket av vad livet, och pokern, handlar om. Rätta mig gärna.... Så du säger att om man spelar poker enbart för pengarnas skull så har man missat mycket av vad pokern handlar om? Jag undrar om du också tycker att det är en bra spelares plikt att undervisa de sämre spelarna så de blir bättre? Eller tycker du bara att dom som inte gör det inte har fattat det här med poker? Citera
cAshville Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 erik123 sitter just nu på 200/400 fixed på b2b med 2 andra killar. Citera
Goatse Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tusan, jag ville se honom spela. Men han drog? Top 10 Winners Last 24h 1. Erik123- €22,482 Verkar ju gått bra Citera
rickie Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nej han värderar säkert dina kommentarer framför de 1500$ han kunde tjäna på att spela isället. Well, även om man vinner bra med cash så tror jag de flesta blir utbrända och uttråkade om man bara fokuserar sig på att spela hela dagarna långa. Verkar ju som unreal tog sig tid att läsa denna tråd iaf Citera
cAshville Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tusan, jag ville se honom spela. Men han drog? Top 10 Winners Last 24h 1. Erik123- €22,482 Verkar ju gått bra Det var från hans NL session inatt tror jag. Han satt tyvärr ut hela tiden på bordet för att sedan dra. Någon som vet vem permango från östersund är? Citera
jello Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nocturnal5: Om ingen någonsin hade undervisat sämre spelare hade poker aldrig blivit så stort som det är idag. Vad tror du pokervärlden hade varit utan Super/System? Citera
esed Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Säg vad ni vill om unreal, men jag har känt honom i 15år så ni får nog lita på det jag säger. Citera
wheel_jr Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Säg vad ni vill om unreal, men jag har känt honom i 15år så ni får nog lita på det jag säger. kul för dig *host* skrytmåns *host*, kanske du kan berätta vem snubbe är då Citera
lillsvensson Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Säg vad ni vill om unreal, men jag har känt honom i 15år så ni får nog lita på det jag säger. kul för dig *host* skrytmåns *host*, kanske du kan berätta vem snubbe är då Hade du velat hänga ut någon som du har känt i 15 år på ett internetforum ? Citera
esed Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Ett namn säger ändå inte så mycket, men han har aldirg varit med på TV lr i någon turnering och nått liknande. För 500$ kan jag fixa fram lite stats åt dig Citera
Suppe Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Vem bryr sig? Hade han varit så bra så att han snart är Sveriges bästa limitspelare så hade väl hans namn redan nämnts, nu har det inte det och han är inte så bra som han tror han är. Men kul för vissa att dom känner honom iaf, alltid roligt att känna andra människor.... Citera
rickie Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Vem bryr sig?Hade han varit så bra så att han snart är Sveriges bästa limitspelare så hade väl hans namn redan nämnts, nu har det inte det och han är inte så bra som han tror han är. Men kul för vissa att dom känner honom iaf, alltid roligt att känna andra människor.... Om man inte ägnar sig åt så mkt mediahoreri och inte spelar live-turneringar så är det väl rätt lätt att vara hyffsat anonym. Citera
esed Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 jag kan garantera dig att han är en av världens bästa limitspelare (iaf online) det är ju bara att kolla vilka som vinner på de högsta stakesen. Hade det handlat om 1månad kan det givetvis vara tur, men här pratar vi om en kille som gick från 0,5-1$ till 300 600 på 1½ år. Citera
Zyr Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 det som är skrämande med att se hur mkt han plussat är att tänka på var alla dessa pengar kommer ifrån?? hur många tusen fiskar är det som blivit skinnade.. hur många av dessa har slutat spela och aldrig mer kommer donera något.. Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 det som är skrämande med att se hur mkt han plussat är att tänka på var alla dessa pengar kommer ifrån?? hur många tusen fiskar är det som blivit skinnade.. hur många av dessa har slutat spela och aldrig mer kommer donera något.. Jag slutar aldrig Citera
Recommended Posts