Hjort Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Om de ska börja jobba ihop nya inköp hoppar jag också in. Citera
HenkeHero Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Inte för att jag är bra själv men det verkar ju inte vara nån större skillnad mot lägre stakes, var det bara denna som vart befolkad av icke SnG proffs eller? Citera
RaMz Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 LoL att Manor ska göra 2 halvkalla syner mot mig 3 handat och slå ut mig. Riggat som vanligt. Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Ja, jag är på imorgon. Mitt liv i ett nötskal dock att åka på bubblan för att en fisk hittar stål. Det var skojigt att spela, man fick fokusera lite och tänka till ordentligt vid ett par tillfällen. Fick rättså kalla kort, viker 99 mot Manors utg-räjs, hade träffat setet, ställer in med A9h när knappen höjer för femtiofjärde gången, pushar med AK, sedan med QJ. Känns inte som det finns utrymme för en mindre räjs där med de stackstorlekarna och en överaggressiv mupp till storstack i BB. Jag hade nog ingen massiv edge direkt , men det kändes verkligen inte som att jag var ute och sykklade heller. Citera
bearass Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Inte för att jag är bra själv men det verkar ju inte vara nån större skillnad mot lägre stakes, var det bara denna som vart befolkad av icke SnG proffs eller? Ja jag är jätte tomte på sng så mig var det värde att spela mot Citera
RaMz Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Är så i 1k, oftast kan alla pusha och syna näst intill optimalt. Detta var ett av dom sämre startfältena dock. Det brukar vara ännu hårdare. Men som du säger det var inga tillfällen med stora beslut för dig utan det var ganska standard. Du ska ha credd dock för att du orkade trycka in med A9 där, är nog bra spel med tanke på att han hade raisat mkt. Onödigt att ta time kanske, det brukar indikera att du är osäker på beslutet alltså kommer du ha svagare hand i snitt, så han kanske hittar syn med AQ och 88 och sånt. Citera
Shahin86 Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 KANSKE SYN MED AQ? BANKLÅN FFSFS Citera
Myssion Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Onödigt att ta time kanske, det brukar indikera att du är osäker på beslutet alltså kommer du ha svagare hand i snitt, så han kanske hittar syn med AQ och 88 och sånt. Mmm, det var nervositeten som kickade in lite, första impulsen var att ställa men ville sedan tänka över det lite onödigt mycket. Tror jag hade honom på 67% steal rate eller ngt vid det läget, rättså given push. Citera
Hygglo Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag är också gärna med igen på 5%, det var jättekul att kolla! Kan vi sätta in $52,50 igen Myssion? Citera
rilleg Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 jag vill va me jag vill va me jag vill va me! asså spela själv, lol shahin lol ramzi det är såna som föder mig till mitt glamorösa liv Citera
Myssion Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Jag håller på o pillar med filmen, någon som vet något bra ställe att lägga upp den på? Citera
handmadegod Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 http://www.filefront.com/ är ganska ok men jag vet inte om man kan ladda upp pokermaterial Citera
Swedish-Hero Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag håller på o pillar med filmen, någon som vet något bra ställe att lägga upp den på? http://www.youtube.com Citera
Skanke Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag håller på o pillar med filmen, någon som vet något bra ställe att lägga upp den på? http://www.ftp.nu Citera
Myssion Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Blir det inte bara såna pyttesmå filmer på youtube? Citera
EL_FishkO Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Länk till Myssions Sharkscope-stats Pillade om det till en länk, det funkade inte som bild av någon anledning - Myssion Citera
Moleskin Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag kan också slänga in 5 % för att få lite kvalitetsrail ikväll. Citera
jm_j Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag kan tänka mig vara med 5% nästa helg. Måste bara hora klart min bonus på microlimit fiskspel först. Citera
Weedobooty Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag har väntat hela dagen på filmen där Myssion går all-in fyra gånger. När kommer den? Citera
Myssion Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Ska lägga upp den i råversion efter att jag har ätit upp min pizza. Har försökt pilla under dagen med titelmusik och eftertexter men jag kan inte camtasia så bra, och i movie maker blir filen megastor men får cp-dålig upplösning så att man inte ens ser hur mycket som betas. Blir nog inget spel ikväll, tyvärr. Citera
Nickefik Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Har försökt pilla under dagen med titelmusik Jag hoppas du lägger på musik från Hasselhof´s skiva (-or?). Om inte: Gör om, gör rätt. Citera
Myssion Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Har försökt pilla under dagen med titelmusik Jag hoppas du lägger på musik från Hasselhof´s skiva (-or?). Om inte: Gör om, gör rätt. Jag gjorde en skitfin film i movie maker med Baywatch-låten och allt. Reklamfilm för klonkarmössan i mitten och eftertexter med tack till alla till tonerna av Knight Rider-låten. Men upplösningen blev som sagt bajs och filstorleken jättestor när det var färdigt, och jag har inte tid att sitta och joxa med ngt annat program. Sorligt. Men det var en väldigt fin tanke bakom iaf. Citera
Recommended Posts