hansolo Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 "(vänta), de här kan bli en stor pott" ...den e klassisk! "he sounds like a rapper" fast den måste man va lite insatt för att förstå! "im on stone cold tilt!!!", viva phil hellmuth! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 "Vad ska han ha liksom?" Den är ju bara bäst! Eller: "Tilta mig inte" Den är fin också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Tilta mig hårdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Eller som vi säger när vi lirar mini-tours här uppe. "If you miss with my blinds I will call you with pop and drag you out!" (Den fina engelskan hör till) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 "Pojkar vill, KILLAR KAN" ... stulen, men funkar i alla lägen "Vissa vinner på triss, andra på poker" ...ehhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
syre_ Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 "Hitta mucken!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 "What would Phil Hellmuth do?" eller "If there wasn't luck involved i guess i won every one" dom går ju iofs också att kombinera.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 What would Jesus do? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 WWHD? What would Hjort do? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 [/value call these] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Kör bara kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 What would Jesus do? Den är ju klockren. Om nån trycker upp några såna tröjor är jag förste spekulant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Alternativt WWLD (what would Licastro do?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 I'm only in it for the violence. Funkar alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MannenMedH Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Call me, baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DallasTower Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 What would Jesus do? Lätt bäst hittils Mitt bidrag "U are my ATM" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 In doubt - Push Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 What would Jesus do? Den är ju klockren. Om nån trycker upp några såna tröjor är jag förste spekulant. Den e skit bra, frågan e bara hur man gör den i 2 färgs tryck, någan som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det borde ju inte vara särskilt svårt att rita i något bildprogram. Käre Jeus har ju en hel del utmärkande drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Ge hit chipsen din fisk! Inte särskillt grym, men ni anar inte hur tiltad man blir på att läsa det där varje gång man ska kolla på killen rakt över bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 What would Jesus do? Den är ju klockren. Om nån trycker upp några såna tröjor är jag förste spekulant. Den e skit bra, frågan e bara hur man gör den i 2 färgs tryck, någan som har några tips? Glöm inte att kontakta Jesus och fråga om lov först, annars kan du åka på ett gigantiskt skadestånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Är det ironi eller på riktigt, jag han ju altid hävda att jag menar den andra jesus hehe. Hur kommer man i kontakt med honom... någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det borde ju inte vara särskilt svårt att rita i något bildprogram.Käre Jeus har ju en hel del utmärkande drag. Har du några tips på bildprogram, där man kan göra en färbild till svartvit eller siluett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts