sooraw Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ok tack! http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=se&l=sv&s=bsd&cs=sebsdt1&sku=59216 Någon som vet hur många man kan köra samtidigt på den? om du vill kunna spela 8 bord kan du inte halla pa och snala tyvarr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Många CRT skärmar kan ta typ 2200x1500 o de kan ta 9 bord på prima o stars bla. Du får iofs bara en refreshrate på 60-70. Kan dock va lite svårt o se chipstacks, däremot korten ser man klart o tydligt. Artar sig väl bäst till FL då stackstorlek inte spelar ngn roll. Iofs klarar jag 9 bord på 1600x1200 oxå, är dock lite plottrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Tycker det funkar utmärkt att spela 12 bord på 1600x1200 hos partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Jag skulle gärna vilja ha ett bra billigt alternativ på en dataskärm som klarar av 1600x1200. Jag har tänkt att köpa två stycken och är lite okunnig inom detta område så ge gärna förslag på ett grafikkort för en vettig peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
great Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 http://www.pconlinesweden.se/product_info.php?cPath=24_123&products_id=512&osCsid=c83021e9f441f2cf0a1b3bccd0974ce3 Är det här bara skit? sry men ja e väldigt dålig på datorer och behöver andras synpunkter;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chillish Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Så seriös så att jag ska köpa ny skärm är jag inte, men om det här tilldelar något så har jag iaf en 19 tums skärm .. haha.. är helt off på bode datorer, och delvis poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 bara skit, 17 tums skarmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 http://www.pconlinesweden.se/product_info.php?cPath=24_123&products_id=512&osCsid=c83021e9f441f2cf0a1b3bccd0974ce3 Är det här bara skit? sry men ja e väldigt dålig på datorer och behöver andras synpunkter;) Lite dyrt. Sedan är duger 17" skärmar Inte till pokerspel. Kan inte förstå hur denna dator kan vara anpassad för pokerspelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 sick att de är 17" skrämar med 1280*1024 får ju typ bara plats med ett bord/skärm utan överlapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 http://se.pricerunner.com/computing/peripherals/monitors/556376/prices Tänkte köpa två sånna här, hur är den och går det lira 4 ongame-bord utan överlapp på en skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Maxupplösning 1600x1200 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Maxupplösning 1600x1200 pixlar Pefekt! Då ska det ju fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Jag vill flukta mera bildskärmar, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Vet inte hur det är med "dagens" flat-screens. men när jag skulle till att köpa en ny skärm behövdes det 20´ på flatscreen för att köra 16X12. Kan vara bra att kolla ordentligt innan man slår till och köper. Då var det tyvärr rätt stor skillnad i pris mellan 19 och 20tum, men klart värt priset!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Är det någon här som kör med extra skärm till sin widescreen laptop? Jag är sugen på att köpa antingen en 20" eller 22" wide och undrar om det fungerar bra till en 15.4" laptop? 1280*800 verkar vara max ut från mitt grafikkort, i alla fall vad gäller laptopskärmen. Kan kanske bli annorlunda om man kör den andra skärmen som primär? Någon med erfarenheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Så seriös så att jag ska köpa ny skärm är jag inte, men om det här tilldelar något så har jag iaf en 19 tums skärm .. haha.. är helt off på bode datorer, och delvis poker Stavning är inte heller riktigt din grej va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
great Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Stavning är inte heller riktigt din grej va? orka va du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Är det någon här som kör med extra skärm till sin widescreen laptop? Jag är sugen på att köpa antingen en 20" eller 22" wide och undrar om det fungerar bra till en 15.4" laptop? 1280*800 verkar vara max ut från mitt grafikkort, i alla fall vad gäller laptopskärmen. Kan kanske bli annorlunda om man kör den andra skärmen som primär? Någon med erfarenheter? beror mkt på vilket grafikkort din laptop har (lite specs kan underlätta). men de flesta laptops brukar klara 1600x1200 på en andra skärm utan problem, ska du däremot ha bättre än så kan det bli lite meck. men beror som sagt på vilken laptop du har och dess grafikkort och utgångar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 beror mkt på vilket grafikkort din laptop har (lite specs kan underlätta). men de flesta laptops brukar klara 1600x1200 på en andra skärm utan problem, ska du däremot ha bättre än så kan det bli lite meck. men beror som sagt på vilken laptop du har och dess grafikkort och utgångar Det sitter ett ATI Mobility Radeon x700 i. Som jag tolkar det verkar det inte vara några problem med 16x12 iaf med dvi, hittar inget om vga och jag har bara det ut. Skärmarna jag tittat på klarar 16x10 så mer än så vill jag inte köra. Jag har ungefär denna datornHP Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Det sitter ett ATI Mobility Radeon x700 i. Som jag tolkar det verkar det inte vara några problem med 16x12 iaf med dvi, hittar inget om vga och jag har bara det ut. Skärmarna jag tittat på klarar 16x10 så mer än så vill jag inte köra. Jag har ungefär denna datornHP Tack för hjälpen! jo enl speces på länken du gav skall det gå utan bekymmer! från din länk: LCD-EE™ display engine allows for support of the latest high resolution and wide-screen notebook displays such as WXGA (1920x1200) and QXGA (2048x1536) detta program rekommenderar jag alla som vill köra flera skärmar: http://www.realtimesoft.com/ultramon/ inte helt hundra på hur man får laptopen att köra en extern skärm som "första skärm" men det bör gå! kolla lite på typ sweclockers (återkom gärna om du hittar någon smidig lösning!) lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooobin Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Har tänkt och köpa en ny skärm men inte speciellt dyr kring 2500-3000 med bra upplösning. Någon som har tips på nån speciell skärm man kan tänkas inhandla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 EDIT har hittat info ja fråga efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Först.. JAG ÄR VÄRDELÖS PÅ DATORER Ska köpa: Dell™ UltraSharp™ 3007WFP-HC* 30-inch Widescreen LCD Flat Panel Monitor Har en dvi port och det ska tydligen vara dvi-D. SÅ det måste jag köpa? Bara att traska ner till en datoraffär och säga att jag vill ha dvi-d? Är det något annat som krävs.. Nytt grafikkort? Min dator: DVI port GeForce4 Ti 4400 512 MB ram 2.40 GHz Windows xp Ska bara ha datorn till internet/msn/poker. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag hade köpt nytt grafikkort. Förslagsvis Geforce 7800 GTX som klarar 30 tummaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Först.. JAG ÄR VÄRDELÖS PÅ DATORER Ska köpa: Dell™ UltraSharp™ 3007WFP-HC* 30-inch Widescreen LCD Flat Panel Monitor Har en dvi port och det ska tydligen vara dvi-D. SÅ det måste jag köpa? Bara att traska ner till en datoraffär och säga att jag vill ha dvi-d? Är det något annat som krävs.. Nytt grafikkort? Min dator: DVI port GeForce4 Ti 4400 512 MB ram 2.40 GHz Windows xp Ska bara ha datorn till internet/msn/poker. Tack på förhand Varför inte köpa 2st 20 tummare? Då slipper du köpa nytt grafikkort. Sedan kan du använda 1 skärm när du surfar och sitter på msn. När du ska spela poker sätter du igång andra skärmen. 2st 20 tummar och också ett billigare alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts