Gå till innehåll

Mrdawwe lade ner dagboken


mrdawwe

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GG men va i hälvätte var det för fasoner att "må dåligt" och längta hem till myspys med frugan... NO GOOD :lol:

Jag väättifan vad det var med mig igår. Hade inte druckit mkt alls men fick världens spränghuvusvärk + illamående. Sorry... Men vi får som sagtr ta återtåget om några dagar. Hälsa Sirwegs och Mikepipes :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade ett par timmar idag och plussade nästan $2000. Partyrullen fortsätter växa! :D Snart $25K. Ikväll blir det homegame i hos Pisak84 i Chalong (tror det stavas så, 30 min härifrån med tuk-tuk).

Hoppas ni tiltar varandra lika mkt som på nätet, Då kommer iaf jag att skratta :D Lets go!

 

nå? hur gick livespelet? nyfiken nu :D

ge oss en full rapport!

både från din sida (dawwe) och pisaks!

 

Jag lämnar det åt Pisak som plussade rakt ut mot oss andra tomtar vid bordet :D

Inköp efter inköp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge stannar du i thailand och vart e du jag kommer btw ner på tisdag :D

jasså, vart ska du då? :) Vi är i Patong. (Förutom att jag kommer att åka med tjejen till hennes familj imorn i 4 dagar. Buriram i norr.)

PS det är skönt här kan jag lova 8-)

 

burinam alltså. trevligt trevligt. har en vän i surin, inte så långt därifrån. isaan är underskattat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väättifan vad det var med mig igår. Hade inte druckit mkt alls men fick världens spränghuvusvärk + illamående. Sorry... Men vi får som sagtr ta återtåget om några dagar. Hälsa Sirwegs och Mikepipes :)

 

 

Jag lämnar det åt Pisak som plussade rakt ut mot oss andra tomtar vid bordet Inköp efter inköp...

 

hehe... så kan det gå...

 

sessionen var mest en liten sitta o dricka o spela lite high stakes 5 10 bath historia... bästa var floppad flush mot mrdawwes två par och andra höjdpunkten var dawwes makalösa read limpsyn all in med J8 mot wegs 97... fantastisk read kallas det ;)

 

men det var en rätt kul liten session, extra eloge till mig själv för mycket orginella pokermarker thailänsk supermarket style...

 

ha det bra vi kan säkert styra upp nåt annat innan ni drar hem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är inte spel om pengar förbjudet på thailand?

 

i, din åsna!

 

var ju roligt så länge du fick va medlem allafall :D

 

?

 

trodde han skulle bli bannad, var ju inte det enda "dumma" inlägget han gjorde den kvällen :P

 

oj oj oj oj, här fick jag hejda mig.... herregud.. men jag kommer citera dig på detta ovanstående du skrev i framtiden, är det ok? Kan bli en ny linje för oss "drygskallar"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är inte spel om pengar förbjudet på thailand?

 

i, din åsna!

 

var ju roligt så länge du fick va medlem allafall :D

 

?

 

trodde han skulle bli bannad, var ju inte det enda "dumma" inlägget han gjorde den kvällen :P

 

oj oj oj oj, här fick jag hejda mig.... herregud.. men jag kommer citera dig på detta ovanstående du skrev i framtiden, är det ok? Kan bli en ny linje för oss "drygskallar"

 

 

ehh, nu hänger jag inte med riktigt :roll: menar du att "dödarns" inlägg var ironiskt eller vadå? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge stannar du i thailand och vart e du jag kommer btw ner på tisdag :D

jasså, vart ska du då? :) Vi är i Patong. (Förutom att jag kommer att åka med tjejen till hennes familj imorn i 4 dagar. Buriram i norr.)

PS det är skönt här kan jag lova 8-)

 

burinam alltså. trevligt trevligt. har en vän i surin, inte så långt därifrån. isaan är underskattat.

Jepp, det var trevligt :) Lite jobbigt bara att vara där under en längre tid då jag t.ex. bara träffade en engelsktalande person på 4 dagar. Annars riktigt trevliga människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är inte spel om pengar förbjudet på thailand?

 

i, din åsna!

 

var ju roligt så länge du fick va medlem allafall :D

 

?

 

trodde han skulle bli bannad, var ju inte det enda "dumma" inlägget han gjorde den kvällen :P

 

oj oj oj oj, här fick jag hejda mig.... herregud.. men jag kommer citera dig på detta ovanstående du skrev i framtiden, är det ok? Kan bli en ny linje för oss "drygskallar"

 

 

ehh, nu hänger jag inte med riktigt :roll: menar du att "dödarns" inlägg var ironiskt eller vadå? :shock:

 

Kul att man fattar vad som skrivs i min dagbok :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det? Du nöter 5/10 rätt hårt..

Vad nickar du på party?

Gick bra första delen av månaden, sedan backade jag ungefär allt jag plussat (ungefär $10k i förrgår) Har lirat med fulla inköp. Började tilta ordentligt efter att ha blivit utdragen på the river med AA efter att degen åkt in på turn TVÅ gånger efter varann. Nu tänker jag läsa "Zen and the art of poker" (som ska motverka tilt) innan jag spelar nästa gång. Har ca $13,5k kvar på party. Tror att jag kommer ta upp shortstackandet på 5/10 igen. Läser väldigt sakta, kanske blir om en månad eller två. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rilleg & dapine

 

helt säkra på att dawwe vill ha sånt i sin dagbok? :roll:

 

 

om jag inte minns helt fel så är ni i bangkok, hur är läget där nere?

 

edit

 

tydligen inte bangkok.

 

Läget är bra! Man är så sjukt lat här nere bara, äter sover, åter sover. Lite ångest för det kanske. Vi är i Patong nu men kommer att åka till Bangkok den 25:e och vara där tills vi flyger hem 28:e.

 

Hur är läget själv? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...