Gå till innehåll

Mrdawwe lade ner dagboken


mrdawwe

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kunde juh gått hem med tjejen...det hade du gjort annorlnda isåfall, men tappade du från +$7K till -$1,5K eller menar du att det "bara" blev $5,5K i vinst!?

Jag får ta och svara igen annars kommer du få svaret om en vecka. :) Han gick back $1,5K totalt igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kunde juh gått hem med tjejen...det hade du gjort annorlnda isåfall, men tappade du från +$7K till -$1,5K eller menar du att det "bara" blev $5,5K i vinst!?

Jag får ta och svara igen annars kommer du få svaret om en vecka. :) Han gick back $1,5K totalt igår.

 

hehe punkrock_kid får snart börja ta ut lön som assisten åt Davve! ;)

Måste svida riktigt ordentligt att torska sååå mkt på 1 timme!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste svida riktigt ordentligt att torska sååå mkt på 1 timme!

 

Ja, tänk, ett och ett halvt inköp! My god.

 

edit: Jaha, läste det också som att du backade $1500 på en timme. Aja. Hur fan kan du ens plussa så mkt på shortstackpoker?

 

Med dawwes spelstil så är han bara shortstack i ungefär 5 händer, sen har han 4dubblat på alla bord. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var dags för min största backdag nånsin efter tiltdagen innan. I förrgår backade jag ca $17000 på Party (har ca $10000 kvar där)Började med att backa ca $4000 på en timme på 5/10. Tiltad som jag var gick jag upp på 10/20 och backade resten där. :oops: Har aldrig mött så bra motstånd. :( Det pluss att jag var sjukt tiltad kunde bara gå på ett sätt.

Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske börja grinda $2/4 igen. Antagligen på Tellpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var dags för min största backdag nånsin efter tiltdagen innan. I förrgår backade jag ca $17000 på Party (har ca $10000 kvar där)Började med att backa ca $4000 på en timme på 5/10. Tiltad som jag var gick jag upp på 10/20 och backade resten där. :oops: Har aldrig mött så bra motstånd. :( Det pluss att jag var sjukt tiltad kunde bara gå på ett sätt.

Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske börja grinda $2/4 igen. Antagligen på Tellpoker.

 

Låter som en bra plan dawwe. Säg till när du e redo o dra igång igen, då ska vi coacha dig som aldrig förr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var dags för min största backdag nånsin efter tiltdagen innan. I förrgår backade jag ca $17000 på Party (har ca $10000 kvar där)Började med att backa ca $4000 på en timme på 5/10. Tiltad som jag var gick jag upp på 10/20 och backade resten där. :oops: Har aldrig mött så bra motstånd. :( Det pluss att jag var sjukt tiltad kunde bara gå på ett sätt.

Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske börja grinda $2/4 igen. Antagligen på Tellpoker.

 

Låter som en bra plan dawwe. Säg till när du e redo o dra igång igen, då ska vi coacha dig som aldrig förr!

 

Har redan börjat lite smått ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan du bli sjukt tiltad av att losa 4-5 inköp? man kan inte va immun mot swings, efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps backen

 

för mig är det ett mirakel hur du kommit så långt

 

Backar nog 4-5 inköp var o varannan dag... brukar vända sen.. men men...

Har börjat vända på det. Grindade 2/4 på Party igår i ca 2 timmar när jag inte kunde sova (8 bord) Lite skillnad på kvaliteten på spelare?? +$3500 :roll:

 

Det vänder alltid om man bara vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan du bli sjukt tiltad av att losa 4-5 inköp? man kan inte va immun mot swings, efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps backen

 

för mig är det ett mirakel hur du kommit så långt

 

Anledningen till att jag tiltade så hårt är antagligen följande:

1. Jag spelade på för hög nivå för min bankrulle och är inte van att backa femtusen dollar. (Relativt stor tor del av min rulle)

2. Dagen innan som jag skrev gick jag från + ca $7500 till -$1500 på en timma.

3. Säkert något mer som inte jag fattar.

 

Vet att det är tillfälligt. Jag tror på mig själv (mestadels) därför har jag "kommit så långt". Jag brukar kunna plussa ganska många dagar i rad annars som du vet om du har läst allt jag skrivit tidigare.

 

 

Vad menar du med att efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps-backen?Jag tror inte jag backat så mkt som 20 inköp nån gång. Ärligt alltså :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan du bli sjukt tiltad av att losa 4-5 inköp? man kan inte va immun mot swings, efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps backen

 

för mig är det ett mirakel hur du kommit så långt

 

Anledningen till att jag tiltade så hårt är antagligen följande:

1. Jag spelade på för hög nivå för min bankrulle och är inte van att backa femtusen dollar. (Relativt stor tor del av min rulle)

2. Dagen innan som jag skrev gick jag från + ca $7500 till -$1500 på en timma.

3. Säkert något mer som inte jag fattar.

 

Vet att det är tillfälligt. Jag tror på mig själv (mestadels) därför har jag "kommit så långt". Jag brukar kunna plussa ganska många dagar i rad annars som du vet om du har läst allt jag skrivit tidigare.

 

 

Vad menar du med att efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps-backen?Jag tror inte jag backat så mkt som 20 inköp nån gång. Ärligt alltså :)

 

 

jag blir också på tilt om jag ser min rulle tappa 30-50% på en dag, därför man ska sitta med MÅNGA inköp :)

 

 

menar inte 10-20 inköp på en dag, utan över en period innan det vänder

 

som från +7500 ner till -1500, där var det 9 inköp, sen 5 dagen efter, att det svänger ner 15 inköp sådär är inte alls ovanligt, händer typ hela tiden :)

 

börjar man tilta över sånt kommer man va på konstant tilt och aldrig vinna nått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan du bli sjukt tiltad av att losa 4-5 inköp? man kan inte va immun mot swings, efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps backen

 

för mig är det ett mirakel hur du kommit så långt

 

Anledningen till att jag tiltade så hårt är antagligen följande:

1. Jag spelade på för hög nivå för min bankrulle och är inte van att backa femtusen dollar. (Relativt stor tor del av min rulle)

2. Dagen innan som jag skrev gick jag från + ca $7500 till -$1500 på en timma.

3. Säkert något mer som inte jag fattar.

 

Vet att det är tillfälligt. Jag tror på mig själv (mestadels) därför har jag "kommit så långt". Jag brukar kunna plussa ganska många dagar i rad annars som du vet om du har läst allt jag skrivit tidigare.

 

 

Vad menar du med att efter ett tag kommer alltid 10-20 inköps-backen?Jag tror inte jag backat så mkt som 20 inköp nån gång. Ärligt alltså :)

 

 

jag blir också på tilt om jag ser min rulle tappa 30-50% på en dag, därför man ska sitta med MÅNGA inköp :)

 

 

menar inte 10-20 inköp på en dag, utan över en period innan det vänder

 

som från +7500 ner till -1500, där var det 9 inköp, sen 5 dagen efter, att det svänger ner 15 inköp sådär är inte alls ovanligt, händer typ hela tiden :)

 

börjar man tilta över sånt kommer man va på konstant tilt och aldrig vinna nått

 

Okej då är jag med på vad du menar. Backade inköpen så sjukt snabbt bara.

Jo, jag vet att jag borde ha mer inköp :P Hatar mig själv för att jag inte kan låta bli att skotta.

Nu ska jag iaf. grinda 2/4 ett tag framöver. Vet ej när jag tar tag i 5/10 igen. Kanske när jag har 40 inköp men troligtvis väntar jag till 50. Då är det shortstack som gäller, till att börja med. Jag har ju trots allt bara plussat på den taktiken hittills. Har bara backat när jag köpt in för fulla inköp (även fast jag fått upp mina stackar rätt snabbt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig mött så bra motstånd. :(

 

Tack.

 

Haha, menade överlag men tvivlar inte på att du spelade bra :) Mötte en hel del aggressiva spelare. Vad nickar du? Vad tycker du annars om skillnade på motstånd på 5/10 och 10/20 på Party.

 

5/10 är rena fiskdammen om man jämför. På senare tid har det i princip bara varit regulars på 10/20 å det känns som man får känna sig nöjd om man kan grinda ut 2-3 ptbb/100 i slutändan. Allt det kommer väl ändras snart dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du fortsätter lika strongt dels för din egen skull och dels för min skull (älskar nämligen att läsa daimx avundsjuka inlägg)

 

 

Det var dags för min största backdag nånsin efter tiltdagen innan. I förrgår backade jag ca $17000 på Party (har ca $10000 kvar där)Började med att backa ca $4000 på en timme på 5/10. Tiltad som jag var gick jag upp på 10/20 och backade resten där. :oops: Har aldrig mött så bra motstånd. :( Det pluss att jag var sjukt tiltad kunde bara gå på ett sätt.

Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske börja grinda $2/4 igen. Antagligen på Tellpoker.

 

 

Jo, ganska avundsjuk är man...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig mött så bra motstånd. :(

 

Tack.

 

Haha, menade överlag men tvivlar inte på att du spelade bra :) Mötte en hel del aggressiva spelare. Vad nickar du? Vad tycker du annars om skillnade på motstånd på 5/10 och 10/20 på Party.

 

5/10 är rena fiskdammen om man jämför. På senare tid har det i princip bara varit regulars på 10/20 å det känns som man får känna sig nöjd om man kan grinda ut 2-3 ptbb/100 i slutändan. Allt det kommer väl ändras snart dock...

 

Hoppas verkligen det. Men varför menar du att det kommer att ändras<+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig mött så bra motstånd. :(

 

Tack.

 

Haha, menade överlag men tvivlar inte på att du spelade bra :) Mötte en hel del aggressiva spelare. Vad nickar du? Vad tycker du annars om skillnade på motstånd på 5/10 och 10/20 på Party.

 

5/10 är rena fiskdammen om man jämför. På senare tid har det i princip bara varit regulars på 10/20 å det känns som man får känna sig nöjd om man kan grinda ut 2-3 ptbb/100 i slutändan. Allt det kommer väl ändras snart dock...

 

Hoppas verkligen det. Men varför menar du att det kommer att ändras<+

 

när alla jänkare försvinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...