Gå till innehåll

Mrdawwe lade ner dagboken


mrdawwe

Recommended Posts

Btw, du spelar riktigt bra tycker jag, fortsätt så. (Även om du skulle kunna vara lite mer trevlig mot folk, iofs. ;) inte därför man spelar poker men ändå) :P

 

tack, funkar rätt bra nu men skulle minst sagt kunna förbättra en hel del...

 

mjo jag vet, får lite dåligt samvete är nog lite väl otrevlig i chatten, men å andra sidan så donerar jag friskt med $ till å från så lite whine får dom stå ut med ibland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er :D in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz :( /in da mix

 

bara en snabb fråga mitt i allt.. gillar du korv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er :D in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz :( /in da mix

 

Lun4rsTorM^ ??++

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De e bara ladda på bannen jag har en Kaffekopp här som lirar poker bättre än er :D in da mixx in da mixx... vem har sagt man måste va seriös? det är jag när jag lirar pokah aldrig annars. Livet måste va tråkigt för er seriösa finniga pojkz :( /in da mix

 

Vem har sagt att man man måste vara intelligent?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger ner dagboken

Jag känner att den inte ger lika mkt som förut. Det beror absolut inte på nån annan än mig själv (någon tror säkert att jag lägger ner p.g.a. allt tjafs fram och tillbaka här på sistone). Det märks om jag lägger upp en ny nån gång i framtiden. Är bara less på att skriva just nu, det kanske har märkts på sistone. Jag har ca $10k i rullen nu som jag kommer att ta mkt väl hand om :) Vara försiktig alltså. Kommer absolut inte lägga ner pokern. Jag SKA bli bäst i världen. :D

Även om jag just nu känner att den inte ger mig nånting så Har den givit mig grymt mkt. I början var det riktigt roligt att skriva och jag levde mig i det på ett helt annat sätt och min rulle sköt verkligen i taket (antar att det beror på att det var en helt ny grej för mig). Kan rekommendera andra att göra samma sak. Bara att lägga ner om det blir monotont ju :P. GL HF

 

Verkligen STORT tack till alla som engagerat sig här. Guld värt för mig! Hoppas att det har varit en bra läsning.

 

Vi ses i forumet eller i Las Veags på finalbordet i Main event i juli om nån har tänkt att vara där, det har jag iaf. 8-)

 

TY

 

/ D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Lycka till där borta och på internet!

 

 

Eftersom du lägger ner räknar vi med att du blir årets rookie föresten.... så du lär fortsätta klonka vidare där borta eller ett par söndagar!

 

 

...frågan är då vem som ska ta över som nästa hackkyckling/komet ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...