Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?

Uppenberg

Recommended Posts

• Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Behöver man nån bonuskod eller ngt när man reggar sig ?

(har inte läst igenom hela tråden, så får ursäkta om det redan står någonstans)

Nej det är bara att regga sig och sätta in så mycket cash du kan upp till £500

Och sen så spela in 3000 contributed raked hands och så får man bonusen? :)

(måste man skicka mail eller sånt till supporten när man spelat in den ? )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Fick ett mail att jag har spelat 664 Raked hands. Och i Cashiern står det 944. Jag spelar otrligt löst. Men jag slår upp 5 0.25/0.50 bord. Sen ser jag de flesta flopparna. Visserligen går jag typ 10$ minus på varje timma. Men jag tjänar lätt in det i $-bonus timma.

Länk till kommentar

Ok. Fick ett mail att jag har spelat 664 Raked hands. Och i Cashiern står det 944. Jag spelar otrligt löst. Men jag slår upp 5 0.25/0.50 bord. Sen ser jag de flesta flopparna. Visserligen går jag typ 10$ minus på varje timma. Men jag tjänar lätt in det i $-bonus timma.

Handen måste gå till turn, 300 av dessa händer kanske slutade på floppen.

Länk till kommentar

Har hört delande meningar om det där. Men har iaf set ca: 66% av flopp/turn.

Blir väl klar med bonusen om 2 dagar =)

Länk till kommentar

supporten sa till mig turn men det kan inte stämma.. kollade upp idag att jag har blivit tilldelad runt 250 händer och rejkat 124 händer. ingen chans att jag sett 124 turn då jag köper ut dom flesta flopparna!

Länk till kommentar

Hello,

We are writing in reply to your message.

We inform you that the raked hands are calculated automatically starting

from the first you deposit on our site.

To get a "raked hand" the player must put some funds into the pot that

becomes raked (the house takes a fee from that pot).

We remind you that hands played in tournament games do not count as raked

hands. Only hands played in cash games (0,25-0,50$) are counting for the

pot.

Notice that only the points770 (the fidelity points) are exposed to your

player account at the section Cashier.

Thank you for the your fidelity you have shown us,

sådär svarade emailsupporten på "the definition of a raked hand?"

Länk till kommentar

Först var det en suppport nisse som sade att det var tvunget att gå till turn men det kan inte stämma. Jag lirade en 2 timmars session och höll koll på flop/turn och det måste vara så att det räcker att se floppen och att potten blir $1.

Möjligtvis kan det vara nåt med de "points" man ser i cashiern som har med Turn att göra..

Alla bonushoror som inte tagit denna gör det ASAP! Bästa bonusen på länge då den kan spela in utan några problem alls på NL$20. Betydligt bättre än de B2B bonusar som alla jagade förut!

Under de 2 timmar jag lirade nu på 4 bord hade jag 42, 44, 52 och 30% flops seen(ca 70 händer/bord och timme). Lyckades ändå gå $35 plus och då är jag en ganska rutten lirare..

Länk till kommentar

Vääldigt många verkar ha haft problem med att ta ut denna bonus.

Känns lite väl riskabelt att sätta in 500$ och sen spela bonusen och sen en massa krångel för att få ut den :( ?

Förutom allt krångel folk har haft är villkoren onekligen bra.

Länk till kommentar

Känns lite väl riskabelt att sätta in 500$ och sen spela bonusen och sen en massa krångel för att få ut den :( ?

Det är bara insättningen som är trubbel... Speciellt med VISA.

Sätt in med Neteller, räkna med att kontot kommer frysas inom 24h, supporten kommer ge standard svar på dina ursinniga e-mail. Detta under förutsättning att dom överhuvudtaget svarar på dina e-mail.

Sen clearar du bonusen när dom låst upp kontot igen. Lagom till att bonusen är klar och du ska casha ut har dollarn rasat ännu mera, men troligtvis har pundet stått sig, och du får in massa dollar på Neteller.

Länk till kommentar

Det är bara insättningen som är trubbel... Speciellt med VISA.

Sätt in med Neteller, räkna med att kontot kommer frysas inom 24h, supporten kommer ge standard svar på dina ursinniga e-mail. Detta under förutsättning att dom överhuvudtaget svarar på dina e-mail.

Sen clearar du bonusen när dom låst upp kontot igen. Lagom till att bonusen är klar och du ska casha ut har dollarn rasat ännu mera, men troligtvis har pundet stått sig, och du får in massa dollar på Neteller.

haha, det där lät ganska roligt faktigst ;D

Länk till kommentar

Har horat runt på B2B i ett halvår nu, men känns som att det börjar bli dags att lämna det nätverket så smått. Började därför spana in lite andra bonusar och fann denna. Tråden är rätt så lång men kan någon besvara följande:

1. Hur lång tid har man på sig att bli klar med bonusen?

2. Är det max £500 eller max $500 som gäller och behöver man någon sign-up kod?

3. Kan man spela på "dollarborden" även fast man väljer pund som valuta?

4. Läste lite kort om att det varit vissa problem med insättning/uttag. Existerar dessa problem fortfarande?

Länk till kommentar

Har horat runt på B2B i ett halvår nu, men känns som att det börjar bli dags att lämna det nätverket så smått. Började därför spana in lite andra bonusar och fann denna. Tråden är rätt så lång men kan någon besvara följande:

4. Läste lite kort om att det varit vissa problem med insättning/uttag. Existerar dessa problem fortfarande?

(5.) Går det att sätta in och ta ut allting med neteller (bonusen och pengarna som man satte in, om man inte gulat dom då då ;) )

Länk till kommentar

1: har inte hittat nån viss tid man har på sig.

2: max 500€ och du behöver ingen signup kod, bara sätta in.

3: Pund i valuta ska du välja, sen så är alla bord $ bord, växling sker automatiskt av sidan när du sätter dig vid bordet.

4:Problemen har varit med insättning av VISA kort, nu i slutet har inegn vad jag vet klagat på att nått har harvat..

Länk till kommentar

(5.) Går det att sätta in och ta ut allting med neteller (bonusen och pengarna som man satte in, om man inte gulat dom då då ;) )

Många personer nu i slutet har kunnat det allafall. Clearade färdigt min bonus idag så ska casha ut imorgon, rapporterar då hur det går..

Länk till kommentar

1: har inte hittat nån viss tid man har på sig.

2: max 500€ och du behöver ingen signup kod, bara sätta in.

3: Pund i valuta ska du välja, sen så är alla bord $ bord, växling sker automatiskt av sidan när du sätter dig vid bordet.

4:Problemen har varit med insättning av VISA kort, nu i slutet har inegn vad jag vet klagat på att nått har harvat..

Tack så mycket, antar att du menade pund och inte euro som max. Och får väl hoppas att det inte blir några problem ifall jag gör insättning med mitt VISA.

En sista fråga också, hur laddar man ner klienten? När jag försöker trycka på "Download now" uppe till höger i bannern så händer inget.

Dessutom verkar det finnas två olika designer på sidan.

http://www.poker770.co.uk/gtn_started2.php#

http://www.poker770.co.uk/gtn_started2.htm#downloading

Men ingen version funkar..

Länk till kommentar

DEnna sida är sjukt bra.

Har spelat 1997 händer totalt. Varav ca: 1500 är rakade.

Bara slå upp 8 st 0.25/0.50 Fixed limit bord. Postade BB i 98% av alla händer i timmar nu. Gick visserligen 30$ minus på det. Men det kan jag ta igen sen när jag lirar allvarligt på högre stakes.

Två st 2 timmar sessioner till sen är Bonusen min.

Länk till kommentar

Och får väl hoppas att det inte blir några problem ifall jag gör insättning med mitt VISA.

Det blir det nog tyvärr...

Men bara du vet om att det antagligen blir till att skicka in lite kopior så.

Eller så är det dags att att öppna ett Neteller-konto nu?

Det tar antagligen lika många dagar att öppna Neteller och verifiera ditt bankkonto (med deras procedur), som det tar att bråka med Poker 770 innan dom låser upp ditt konto för spel.

Lycka till

Länk till kommentar

En sista fråga också, hur laddar man ner klienten? När jag försöker trycka på "Download now" uppe till höger i bannern så händer inget.

Hade också detta problem men det visade sig att mitt Norton Antivirus hade nån popupblocker/noscript aktiverad. Slog jag av den gick det fint att tanka ner programmet.

Ev kanske du har någon anna ppupblocker också?

Länk till kommentar