Gå till innehåll

Betway.com - Signup 100% upp till $1000


marten08

Recommended Posts

Såg denna sida i en artikel idag på di.se, En av grundarna till expekt startar nytt eftersom han anser att marginalerna i branchen är höga och att det finns plats för ytterligare konkurrenter.

 

 

Följande saxat från betway.com

 

---------------------------------------------------------------------------------

Registreringsbonus - 100% upp till $1000

 

Minsta insats för att delta i detta bonuserbjudande är $10.

 

Din bonus är giltig i tre månader från din första insättning.

 

Ifall du vill kan du få $10 av din bonus direkt i förskott, e-posta support@betway.com ditt pokernamn och användarnamn. Oavsett så är du belönad bonus enligt nedan.

 

För att aktivera bonusen behöver du 40 bonuspoäng för varje $1.

 

 

 

Insättning Bonus Bonuspoäng som behövs

$20 $20 800

$100 $100 4000

$1000 $1000 40000

 

När du har fått tillräckligt med bonuspoäng skickar du bara en e-post till vår support så byter vi in din bonuspoäng mot dollar. Läs mer om hur du får bonuspoäng här .

 

Ifall du sätter in mer än $100 så har du valet att ta ut bonus för varje 4000 BP som du tjänar.

 

Varje spelare kan bara få en registreringsbonus, och du får bara registreringsbonus på din första insättning.

 

 

---------------

 

Hur du får BP:

 

Du får bonuspoäng för varje rake* hand du spelar. Antalet BP du får för varje hand beror på vilken nivå (limit) bordet/borden har som du spelar på.

Limit Fixed Limit Pot Limit/No Limit

$0.05/$0.10 - 1

$0.10/$0.20 1 1

$0.25/$0.50 1 1,4

$0.50/$1 1 2,4

$1/$2 1,4 3,2

$1,5/$3 - 3,8

$2/$4 2,4 4

$2,5/$5 - 4

$3/$6 3,5 4

$4/$8 3,5 4

$5/$10 and up 4 4

 

Du får också BP när du spelar turneringar. För varje dollar i turneringsavgift får du 20 BP. Till exempel får du 20 BP ifall du går in i en $10+1 turnering.

 

* “Rake” är andelen av potten som går till huset. När du får kort i en hand med minst $0,25 i pot rake så räknas din hand som en rake hand.

 

Att använda BP:

 

Du kan använda BP för inköp i turneringar. Varje dollar i inköp motsvarar 300 BP.

 

Bonuspoäng kan även användas för att aktivera bonusar.

---------------------------------------------------------------------------------

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gällande pokerbonusen passar jag nog, men sportbettingbonusen där man får 1000 kr om man sätter in 1000 kr är ju jäkligt najs.

 

Sportsbettingbonusen måste omsättas 3 ggr vill jag minnas.

 

I deras krav står det: * Bonus och insättning måste vändas tre gånger (på odds) innan den kan tas ut eller föras över till andra produkter

 

Om det är både bonus och insättning som ska omsättas tre gånger känns den inte så bra, speciellt om man inte kan ta ut något innan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man spelar lite lägre nivåer är detta förmodligen en bland de sämsta bonusarna på prima (sett till antalet händer som krävs). Spelar man .1/.2 krävs det 4000 händer för att cleara $100, alltså 40x.. de flesta prima-signups brukar vara 5x , fast då brukar bonusen iofs vara max $50 - 100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, står både en 1 och en 4 när man spela tex 1/2 FL. Hänger inte med riktigt här, eller är det jag som har helt fått hjärnsläpp?

Blir det en 40x eller 10x bonus i praktiken?

 

Det står 1,4 vilket blir drygt 28x

 

Uschinamecka =) Nä, det blir för mastigt för mig, då är det ju bättre med RB tom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ar jag iofs partisk i malet men jag vill bara reda ut begreppen lite till hur bonusen fungerar.

 

Limit.................Fixed Limit.......................Pot Limit/No Limit

$0.05/$0.1.............-..............................................1

$0.10/$0.20............1.............................................1

$0.25/$0.50............1............................................1,4

$0.50/$1.................1............................................2,4

$1/$2....................1,4..........................................3,2

$1,5/$3...................-............................................3,8

$2/$4.....................2,4...........................................4

$2,5/$5...................-..............................................4

$3/$6......................3,5...........................................4

$4/$8......................3,5...........................................4

$5/$10 and up..........4.............................................4

 

1. Antalet BP du far star inte i relation till hur stor potten blir utan till vilken niva du spelar pa, vilket vi ser i tabellen.

 

2. Man behover inte bidra till potten for att fa BP. Raken pa potten maste dock overstiga $0,25.

 

4. For att cleara $100 behover du alltsa bli tilldelad 1000 hander (1000 x 4 = 4000 BP) om du spelar NL 2-4 eller hogre.

 

Visst, spelar man lagre an 2-4 gar det inte lika fort.

 

Hoppas det klarnade lite. :D

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu startar en ny site fattar jag inte varför man ger en sån urusel bonus.28x för 1/2 bord är ju en katastrof. Spelar man under 2/4 NL som nog majoriteten ändå gör är ju detta det sämsta sen BET365 kom med sina Lojalitets poäng.

 

Den "bonusen" leder ju dock sämstajävlaskitbonusennånsin tävlingen klart :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu startar en ny site fattar jag inte varför man ger en sån urusel bonus.28x för 1/2 bord är ju en katastrof. Spelar man under 2/4 NL som nog majoriteten ändå gör är ju detta det sämsta sen BET365 kom med sina Lojalitets poäng.

 

Den "bonusen" leder ju dock sämstajävlaskitbonusennånsin tävlingen klart :twisted:

 

Därför Hobbyspelaren kanske inte läser villkoren lika bra och är lika insatt (om de ens vet vad Rake är) så de ser "1000$ BONUS!!!!" istället för en dryg, lång speltid för att få pengarna när man redan har gett en jäkla massan mer tillbaka!

 

De som håller lite koll på detta är väl Bonushoror och de vill man väl inte prioritera - kommer dit, plöjer igenom bonusen, drar vidare!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gällande pokerbonusen passar jag nog, men sportbettingbonusen där man får 1000 kr om man sätter in 1000 kr är ju jäkligt najs.

 

Sportsbettingbonusen måste omsättas 3 ggr vill jag minnas.

 

"Bonus och insättning måste vändas tre gånger (på odds) innan den kan tas ut eller föras över till andra produkter"

 

Innebär detta att jag måste omsätta mina egna pengar 3 ggr innan jag får ta ut dom? Verkar ju helt sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Betway

Hejsan!

 

Du kan ta ut dina egna pengar precis när du vill. Du måste dock vända insättning+bonus tre gånger på oddsbörsen om du vill ha ut bonuspengarna också.

 

Hoppas det klarnade! :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...