Ignatius Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ursäkta men ditt språk är ju så fel på så många sätt. Med lite vett, uppfostran eller strategiskt tänkande förstår man bättre. Och sen är det dessutom helt utom alla rimliga proportioner. Du riktar ju inte din affekt mot någon som står och pissar på din husvägg eller dylikt, utan mot en person i supporten som garanterat inte har någonting med problemet att göra. Att resultatet dessutom bara blir att du minskar din chans till kompensation har du kanske förstått. Det kan ju till och med vara så att de normalt ger kompensation i liknande fall, men att Vicki nu gett sig fan (oj!) på att du inte ska få något ... Skulle se det som en tankeställare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 För egen del skiter jag i om nån använder ordet "fucking" i en livesupport. Må den utan synd kasta första stenen etc Jag finner det bara oerhört lustigt att svära åt någon som jobbar i chatsupporten, som högst osannolikt har något att göra med hur turneringarna fungerar. Såvitt vi vet kan personen du chattade med sitta i någon sweatshop i Indien och pressa sitt tangentbord för fulla muggar. Finns inte en chans i helvetet att jag hade lagt någon energi på att hjälpa någon som börjar svära det första han gör om jag jobbat i en support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Dont kill the messenger[/b] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snoddas Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Hade jag varit i supporten hade jag givit ditt uppförande reprisalier i liknande form, tänk till innan du agerar. Vad förväntar du dig här? sympatier?,,,är du ens 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2006 Tack för ditt email, Jag förstår din frustration det var tyvärr Primas server som kraschade. Vi skall undersöka saken och vi kommer betala ut efter position när nedkopplingen hände. Tack igen för ditt tålamod och vi återkommer med svar så fort som möjligt. Vänligen Herbert Stans Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antonius Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 haha , men ärligt , han låter inte ganska seriöst , herbert , han kommer säga att det är ditt bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Om du nu lyckas med det där så är dom ju väldigt snälla. Jag spelade en $200 SnG för någon vecka sedan och blev bortkopplad som chipleader med fyra kvar och kom tillbaka som utslagen fyra. Jag hade inte ens en tanke på att de skulle ge mig kompensation. Snällt av dom isf som sagt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Om du nu lyckas med det där så är dom ju väldigt snälla. Jag spelade en $200 SnG för någon vecka sedan och blev bortkopplad som chipleader med fyra kvar och kom tillbaka som utslagen fyra. Jag hade inte ens en tanke på att de skulle ge mig kompensation. Snällt av dom isf som sagt var. asgarv Snäll. Är du en sån som brukar betala 200 $ när du fått ett mejl från Nigeria som säger att du ärvt 1 000 000 $ av någon byhövding? Det finns skillnad mellan att bli bortkopplad och att bli bortkopplad. Det beror på var felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 men snälla nån?? klart man lackar ur på en sån grej, och vaffan kom igen.. lite svordomar?!?! är väl ingen fara??? jävla töntsupport!!!!! heja jockemedkniven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Vafan sitter man 3.5 timme och spelar MTT's när man kan skrapa en trisslott på 30 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ärligt talat, förväntar du dig respekt med ett sådant uppförande? Vicki på supporten gjorde helt rätt som avslutade chatten och stängde dig i väntan på beslut från Pokermanager. Hon sitter på supporten för din och alla andra spelares skull och försöker hjälpa till, men ska inte ta skit från en som inte kan uppföra sig. För fram problemet sakligt och jag är säker på att dom hjälper dig snabbt och korrekt. Sitta här och lipa och söka sympati har du inget för hos mig i alla fall. Väx upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Mm Hjort, för vissa personer kanske $1000 är mycket. Och fyhelvete vilken moralkärring du verkar vara som leker gud på ett forum, shit. Jocke. Tagga ner. Ta en kall dusch. Slappna av. Håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 är det inte ganska mycket effektivare att vara spydig än att slänga ur sig svordomar ur ett ynkligt ordförråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Vicki hanterar situationen mycket snyggt och professionellt. Om du inte inser att du har gjort bort dig har du problem. Supportpersonal (och fiskar) ska man alltid hantera på ett sätt som innebär att man får ut maximalt värde av situationen. Hon är där för att hjälpa dig och du stövlar in som en elefant i en porslinsbutik. Rolig läsning. En klassiker. Inledningsfrasen "Is this some kind of fucking joke" är ju helt underbar. Ni som är gamla nog att ha att Faulty Towers - är det inte exakt så här Basil Fawlty skulle hantera situationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Ni som är gamla nog att ha att Faulty Towers - är det inte exakt så här Basil Fawlty skulle hantera situationen? Sen skulle han ta ett litet litet träd och spöa upp telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 jobbar själv med support hos en isp. Om en kund ringer in och är sur/arg/upprörd och svär så förstår man det självklart, inget mer med det. Det är först vid personangrepp eller när kunden skriker konstant så inget vettigt leder ut ur samtalet som man lägger på eller dylikt.. Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda (även om man givitvis avskyr kunder=)) men det är en annan femma ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda Skit samma om det är support eller ej. Det finns helt enkelt gränser för hur man bör uppföra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Skit samma om det är support eller ej. Det finns helt enkelt gränser för hur man bör uppföra sig Absolut! Men tycker inte att han gick över den gränsen.. men som sagt det är min uppfattning som jobbar med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Det där är vad man som supportpersonal får betalt för. Bästa taktiken för att få sin vilja igenom (pengar tillbaka)? Nej. Någonting man får räkna med om man jobbar i en support? Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Vafan sitter man 3.5 timme och spelar MTT's när man kan skrapa en trisslott på 30 sekunder. Inte direkt +EV på en trisslott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 jobbar själv med support hos en isp.Om en kund ringer in och är sur/arg/upprörd och svär så förstår man det självklart, inget mer med det. Det är först vid personangrepp eller när kunden skriker konstant så inget vettigt leder ut ur samtalet som man lägger på eller dylikt.. Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda (även om man givitvis avskyr kunder=)) men det är en annan femma ) Möjligt att du lider av dålig självkänsla och är en supportchefs drömanställd MEN som killen uppför sig har man inte "Rätt" att göra mot någon i en första kontakt. I vilket som helst serviceyrke ingår INTE att behöva ta liknande. Det har inget att göra med att man får lön för det. Det är helt enkelt det att man inte bemöter en medmänniska på det sättet. Halleluja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Det där är vad man som supportpersonal får betalt för. Bästa taktiken för att få sin vilja igenom (pengar tillbaka)? Nej. Någonting man får räkna med om man jobbar i en support? Absolut. Nope, får betalt för att hjälpa och svara på frågor mm. Inte finnas till för någon att tilta ut över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 dr noob Skulle jag lägga på varje gång det ringde in en upprörd kund så skulle jag få kicken ganska fort.. Som sagt, det finns gränser. Edit: Notera att jag inte försvarar hans sätt på något sätt, folk som beteer sig så när de ringer in ger jag inte mycket för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper21 Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Som jag läser skriver du ett par meningar om en för dig ofattbar händelse som du kallar "a fucking ridiculos joke" ett par gånger och SEN blir du tillsagd att inte svära. Efter försök till mera sansade förklaringar får du sen luren i örat. Oförstående och ohjälpsam support det håller jag med om, men jag tror också att de är flera där som kan handha detta mer sansat, ta det lugnt bara.... Support skall ta hand om just sånt här, de måste kunna hantera upprörda personer. Går det till otrevligheter och personangrepp får de förstås ta till andra medel, men flera av de som tycker detta var så illa har jag sett slänga ur sig värre saker här på forumet... (moralkakorna kan de äta upp själva ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Mm Hjort, för vissa personer kanske $1000 är mycket. Och fyhelvete vilken moralkärring du verkar vara som leker gud på ett forum, shit. Hjort's moralpredikningar och små knäppar på näsor här och var är ett ämne man skulle kunna doktorera i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts